renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Classic EFI (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Honza_Classic
Vloženo 26.10.2020
Aktualizováno 27.10.2020
Zobrazeno 1 632x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná klasická motorka. Jakmile jsem zjistil, že se v ČR dá sehnat nový RE Bullet, dost rychle padlo rozhodnutí o koupi.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage (Strašnice (Praha 1 - Rychlá komunikace, vstřícnost, jsou to evidentně nadšenci.

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Bonneville 800: Nakonec vyhrála slabší kubatura a srdce :)
Kawasaki W 650: Již se nevyrábí, k sehnání starší a krásné modely. Nakonec jsem se rozhodl pro novou motorku.
Royal Enfield Interceptor: Velké dilema nakonec vyhrál slabší Bullet Classic.

První dojmy - Na mou výšku tak akorát. Dobře se na ní sedí, posez vzpřímený, což vyhovuje. Velmi snadno se ovládá, pro začátečníka ideální. Krásný zvuk jednobuchu. A hlavně je to osobitá motorka !

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli, komu se líbí. Pro toho, kdo nikam nespěchá. Pro začátečníka i pokročilého motorkáře.

Doplňky na motorce - Odmontované sedadlo spolujezdce, místo něho origo nosič (na to cestovní vak z voskované bavlny od fy Oxford) a padáky. Ručičkové hodinky na představci (taková blbost, ale aspoň o "budík" více).
V plánu laďák od Vintage Garage, vyhřívané hefty.

Recenze

Koupena jako nová, jde o poslední ročník výroby (kvůli zpřísňujícím se emisním normám RE zastavil výrobu). Když jsem začal dělat na "starý kolena" řidičák na moto, tak ve mě uzrálo přesvědčení, že půjdu do fungl nové motorky. Udělal jsem si velkou radost a těším se na každý ujetý kilometr v sedle téhle chromované nádhery.

Zatím najeto pár kilometrů kolem komína, je v záběhu. Jízda na tomhle prskoletu je balzám na duši ! Při rychlostech, které si můžu zatím kvůli záběhu dovolit, bez vibrací, snadná ovladatelnost. Brzdy snad línější, ale mělo by si to sednout. Podvozek a sedlo dobře odpružené, výhoda na českých okreskách. Zkušenost s dlouhou nebo rychlejší jízdou zatím nemám.

Velice snadno se ovládá, má nízké těžiště, vzpřímený posez. Někdy se cítím jako na velkém motokole :) Prostě taková hodná mašina.

Krásný zvuk jednoválce, i když na volnoběhu překvapivě tišší, než jsem očekával (origo výfuk).

Baví mě, že je to stroj bez všelijakých vymožeností. Výkřikem techniky je el. vstřikování, ABS a elektrický startér. Má i nožní startér, což je pecka ! Budík jeden (tachometr + kontrolky motoru, ABS, neutrál a směrovky). Nic víc a mě to stačí. Chci se na ní naučit základní mechanické dovednosti, poznat anatomii motoru, jak vše funguje a tak...

Až budeme mít více najeto, rozepíšu se více.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kire640
Kire640 napsal 01.02.21 v 15:21 10b.

Krásný motocykl

chevyr
chevyr napsal 02.11.20 v 09:12 10b.

marafzs600
marafzs600 napsal 30.10.20 v 12:21 10b.

super stroj, za dobrej peníz

marafzs600
marafzs600 napsal 30.10.20 v 12:21

super stroj, za dobrej peníz

Guzza
Guzza napsal 27.10.20 v 09:33 10b.

Určite lepší kauf,ako tá Jawa .
Krásna klasika. Vibrácie tam sú,vo vyšších otáčkach,ale ja to beriem ako plus. Laďák treba,je tichá. Chcel som ju ako druhú moto,ale moc to neťahá, 650 už áno.
Ale nevybral si zle,na začiatok. Akurát,že sa jej už nezbavíš,keďže ti prirastie k srdcu.

Více komentářů



TOPlist