renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Classic EFI (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník re500
Vloženo 8.10.2017
Aktualizováno 8.10.2017
Zobrazeno 7 305x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Pohodový jednoválec s nezaměnitelným zvukem a charismatem

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage (Praha 9-Čakovice)

První dojmy - Snadno ovladatelná motorka s dostatkem výkonu pro radost z ježdění. Při rychlostech do cca 100 km/h minimum vibrací (ideální rozsah pro jízdu je 80 - 100 km/h). Ovladače jsou tam, kde mají být, žádná zbytečná elektronika (s výjimkou vstřikování paliva)... Maximálka je cca 130 km/h, ale to už je jen pro otrlé s anitivibrační výbavou (všude) :-).

Motorku bych doporučil pro - Pro koho? Pro toho, kdo nespěchá, nepotřebuje vysoké rychlosti, má v oblibě jednoválce a motorky s duchem let dávno minulých... Kdesi jsem četl, že správná motorka má lichý počet válců a tři jsou už moc :-)

Doplňky na motorce - Sedlo spolujezdce (vzhled bez něj je ale lepší).

Recenze

Proč RE? - Asi jediný dlouhozdvihový jednoválec na trhu, jediná motorka s tímto zvukovým projevem (získat na běžné ježdění cokoli staršího není moc pravděpodobné - BSA, Norton, JAWA, Junák...). Plně splnila očekávání. Na dlouhou cestu by to asi nebylo úplně pohodlné, ale pro ježdění po okolí ideální.

Tvrdím, že to není retro - oni to v té Indii dělají už desítky let pořád skoro stejně. Nenavazují na historické výrobky, oni je prostě dělají dodnes .

Výhody z mého pohledu:
* Vzhled
* Klasická koncepce motorky
* Žádné zbytečné plasty - vše je poctivý plech
* Z dosavadních zkušeností solidní kvalita
* Jednoduché ovládání
* Ochota jít do zatáček
* Špičkový zátah už prakticky od volnoběhu (v rámci výkonu motocyklu)
* Nízká spotřeba - ještě jsem se nedostal přes 3,6 l/100km (sólo)
* Za všech okolností dostačující výkon

Nevýhody:
* Indové jsou čuňáci a krátké šrouby v krytu výfuku strhali snad všechny (ostatní je naštěstí OK ).
* Vibrace nad 120 km/h

± Člověk je neustálým terčem dotazů na rok výroby (s překvapením po sdělení skutečnosti), obvyklé jsou pochvaly, jak dokonale je motorka zrestaurovaná apod.

A kam všude se s Royalem dá dostat? Není toho moc, co nezvládne ...

ale je toho k vidění mnohem víc.

Z dnešního pohledu jsem udělal dobře i v tom, že jsem jej koupil ještě před nástupem nesmyslu v podobě Euro 4, které zlikvidovalo většinu vzduchem chlazených motorek. Navíc beru jako "výhodu" i to, že mám vzadu ještě jen bubnovou brzdu. Modernizace, která proběhla, přinesla sice kotouč (a jistě i lepší brzdný účinek) i dozadu, ABS, ale také novou kyvku, která je masivní (byť asi slitina hliníku), ale podle mě se negativně podepsala na vzhledu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
plejtvak
plejtvak napsal 10.08.22 v 15:45 6b.

Mám tohoto krasavce po otci, který ho kupoval před sedmi lety a jsem z něj unesen. Úžasný a pohodový stroj s fantastickým motorem.

re500
re500 napsal 22.10.17 v 22:47

Díky za pochvaly. Do Indie se asi hned tak nedostanu, ale když vidím, co tam Enfieldy vydrží, tak obavy nemám...

s4r
s4r napsal 15.10.17 v 19:53 10b.

Krása!

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 14.10.17 v 09:19 10b.

Indie je moje srdcovka... Připojuji se k Chicagovi...Jel jsem na tom tam - kdo ho v Indii má je v tamní dopravě King. Tady v ČR je to trochu nastaveno jinak... Zajímavej postrk pro rohlíky by mohl bejt ten RE Hymalaian...400. Ještě jsem ho naživo neviděl, ale těším se...
Pevný nervy při předjíždění, dude

chicaggo
chicaggo napsal 11.10.17 v 16:38 10b.

Mel jsem tu moznost na ni jezdit v Indii, a je to uzasnej stroj, zadne retro presne jak popisujes
At dlouho slouzi - co jsem mel moznost vyzkouset, tak urcite bude.

Více komentářů



TOPlist