Ducati Streetfighter V2
Informace k modelu
Návrat dvouválcového Streetfighteru, tentokráte ovšem s motorem Superquadro
Redakční testy
Články
Technické údaje Ducati Streetfighter V2
2022 2025
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 955 cm3 890 cm3
Výkon 112.3 kW (152.7 koní) 88 kW (119.7 koní)
Výkon při otáčkách 10750 ot/min
Točivý moment 101.4 Nm 93.3 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9000 ot/min 8250 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Uspořádání válců Vidlicový 
Počet válců
Rozvod DOHC/desmo  DOHC 
Ventilů na válec
Vrtání 100 mm 96 mm
Zdvih 60.8 mm 61.5 mm
Kompresní poměr 12.5 : 1 13.1 : 1
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz 
Typ rámu Monocoque 
Materiál rámu lehká slitina 
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm 160 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč 
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17  120/70 ZR17 
Rozměr zadní pneu 180/60ZR17  190/55 ZR17 
Rozvor 1465 mm 1493 mm
Úhel hlavy řízení 24 ° 24.1 °
Závlek předního kola 94 mm 103 mm
Výška sedla 845 mm 838 mm
Suchá hmotnost 178 kg -
Pohotovostní hmotnost 200 kg 175 kg
Objem nádrže 17 l 15 l
Spotřeba 6 l/100 km 5.3 l/100 km
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 416225 Kč -
Poznámka Cena po aktuálním přepočtu ceny v Eur (16 990)  Hmotnost bez paliva 
Výměna motorového oleje 12000 Km 15000 Km
Výměna olejového filtru 12000 Km 15000 Km
Seřízení ventilové vůle 24000 Km 30000 Km
Videa Ducati Streetfighter V2
Skupiny
Kupující kteří dali Streetfighter V2 přednost
NekoupiliZ důvodu
Ducati Monster 1200 Chtěl jsem zkusit novější generace od Ducati.
KTM 1390 Super Duke R Nakonec jsem se rozhodl zůstat u Ducati.
BMW M 1000 R
Ducati Panigale V2 Nechtěl jsem Monster, ale v době, kdy jsem se rozhodoval kterou Ducati, ještě nebyl oznámen SF V2. Jakmile bylo jasné, že se bude vyrábět, bylo rozhodnuto :-)
Aprilia Tuono 1000 R Factory Testoval jsem jen základní verzi s nižší cenovkou, ale je to podobné jako s BMW S 1000 R, za srdce mě chytil víc SFV2. Výkonnostně už mi tuňák přišel jako overkill pro převážné silniční ježdění. Posez je u tuňáka více sportovní.
BMW S 1000 R Technicky asi lepší stroj za srovnatelnou cenu (předváděčka), hlavně tedy semi-aktivní podvozek. SFV2 mě ale dostal designem, ergonomií a je to prostě takový pankáč, který mi sedí i výkonnostně.. Elektronický balíček je top.
Ducati Streetfighter V4 vyzkoušeno, naprostá euforie, ale očekávám příští rok jeho facelift, který když už bych utratil tolik, si nechám déle. Navíc V2 s černě kapotovaným motorem mi přijde hezčí.
BMW S 1000 R více se mi líbil na obrázcích, než naživo a nesedl mi při svezení. Navíc při dokoupení nezbytností (Quickshifter, apod.) je vyšší cena, s M-paketem mi pak přijde cena už vysloveně neadekvátní (na úrovni SFV4).
Kupující místo Streetfighter V2 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Monster 1200 Na mou výšku velikostně na hraně, výrazně vyšší cena, což je pro mě u druhé moto na občasnou projížďku kolem komína nějak zbytečný
Kawasaki Z H2 Za ty prachy málo muziky a vlastně jsem podobnou strojovnu už měl, jen méně pohodlnou…
BMW S 1000 R
Bazar pro Ducati Streetfighter V2 (rss)

TOPlist