renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V2 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Popojedem
Vloženo 30.6.2022
Aktualizováno 15.9.2022
Zobrazeno 3 746x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Novinka 2022. Před koupí jsem prošel všechny testy, všechny se točí okolo SFV4. Test Autosalon.tv mi šel vysloveně proti srsti (nebyl od Sršně).
Zajímavé informace chybí, tak jsem vám připravil nový úhel pohledu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř) - Fajn prodejce, majitel a neskutečné muzeum motorek DUCATI a MvAgusta v prostorách showroomu.

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: více se mi líbil na obrázcích, než naživo a nesedl mi při svezení. Navíc při dokoupení nezbytností (Quickshifter, apod.) je vyšší cena, s M-paketem mi pak přijde cena už vysloveně neadekvátní (na úrovni SFV4).
Ducati Streetfighter V4: vyzkoušeno, naprostá euforie, ale očekávám příští rok jeho facelift, který když už bych utratil tolik, si nechám déle. Navíc V2 s černě kapotovaným motorem mi přijde hezčí.

První dojmy - První dojem? Perfektně padne do ruky - optimálně roztažená řídítka, pohodlné sedlo tvarované tak, že i přes mou výšku zvládám balancovat na místě.

Motorku bych doporučil pro - Koho uchvátí design a kult Ducati, ten si nebude moct pomoct : ) za jakoukoliv cenu a (zatím tipuju) si půjde při obměně koupit další u té značky. Dále pak ty, kdo vydrží 3 měsíce čekat na výrobu : ) (dnes jsou u některých výrobců běžná dodání i delší, což je fakt pitomé, řešit proto motorku u novinky bez podívání natož pak svezení v lednu... , nebo koupit pak na jaře z výroby rok starou... , protože dojde třeba v září, kdy ji akorát jde hodit do garáže). V mém případě budu jako vždy po sezóně prodávat (s cca. 5tkm a odpočtem DPH), kdyby náhodu, můžeme se domluvit i předem... P.S.: zatím bych se fajn batůžku nebo motorkářce podobného (sport, naked-bike) ražení případně nebránil ; )

Doplňky na motorce - Přední zatmavený kšilt - všiml jsem si jej na YouTube videu dealerství Ducati Dallas. Většinou na naháč kšilty nepasují, tento je designově super.
Na většině fotek není, protože jsem na něj musel čekat...
Přibyla nově standardní 4-letá záruka, což je fajn, akorát jako u všech značek pak s povinností každoročních garančních prohlídek v autorizovaném servise.
Aji bych bych tu násobnou cenu (oproti tomu, co vychází koncovka na Z900 apod.) opět za Akrapovič dal, ale jedině, kdyby byla v prodeji ta varianta, co má na Panigale pod sedlo vyvedené Nicolo Bulega ve WorldSSP.

Recenze

Design - naživo masakr, viděli už jste někdy kapotovaný naked-bike? Možná tak Tuono, ale to je jako superbike, kterému po havárce chybí středové části kapot (jinak kryjící motor) a má snížené plexi. Kdežto zde je kapotami zakrytý celý motor, což motorku parádně rozšiřuje (že mi ani nechybí macatý 4-válec : )), navíc to vylepšuje ochranu před náporem vzduchu tak, že jsem na YouTube viděl jednoho Němce mít úplně v pohodě cestovní rychlost 275km/h a to dlouhodobě...
Na bok vyvedený zadní tlumič vypadá parádně a dále opticky i pocitově rozšiřuje motorku, což kvituji (trochu macaté provedení : ).
Zadní jednoramenná kyvná vidlice je hezčí jak socha na výstavě, prvně jsem se nachytal, že na motorku po projížďce koukám. Toto dovedou vymyslet snad jenom Italové v přestávkách mezi kafema : ).
Motorek už jsem měl spousty, ale tato je první, kdy se na mne u přechodu usmívají holky, chlapi ukazují palec hore a kluci to samé ještě nadšeněji.

Motor - má poslední zkušenost s V2 byla u Raptoru 650, jinak jen plejáda 4-válců (CB600, GSR750, FZ8, Z900), které jsou mi blíže. Loni jsem udělal tu "chybu", že jsem si SFV4 zkusil, a ta V4 je naprostá bomba, navíc i přes Euro normu je i standardní výfuk perfektně znějící od volnoběhu až po šílené otáčky.
Nebudu jej srovnávat s V2, jako ostatní, zmiňuji to spíše proto, že tou jízdou na ní se mi charakter DUCATI vryl pod kůži.
V2 reálně není o nic moc pomalejší, nevíce to znázorňuje video zmíněného Němce na YouTube, který tam reálně ukázal a změřil následující: 0-100 km/h 3,2s, 0-200 km/h 7,9s, 100-200 km/h 4,0s, 100-250s km/h 10,1s, a maximálku tam bez plexi i bez neucpaného Euro výfuku s prstem v nose valil 283km/h...
Čeho jsem se obával (vibrací), tím se nyní i bavím, jak bych to popsal, určitě navozují příjemný pocit v podbřišku : ) každému, kdo se sveze. Poté, co jsem si poctivě odbyl záběh, ve vyšších otáčkách mi ani ten 4-válec nechybí, zde jde hodně poznat superbikový základ a kam se moderní dvouválce posunuly.

Převodovka - jeden z mých snů a cílů u nové motorky byl oboustranný Quickshifter. Zde funguje perfektně, jemně, rychle, i v malých rychlostech s ním jde podřadit až na jedničku. Vzhledem k objemu a dvouválcovému charakteru je třeba po městě lepší jet na 3ku (na Z900 v pohodě 4ka).

Zvuk - kapitola sama o sobě, hlavně proto, že ze zimních videí na YouTube zněl standardní výfuk jako vykastrovaný plyšák : ) a mi, když mívám motorku jen na sezónu, se nechtělo jako vždy kupovat Akrapovič, protože zde je 2x větší a s 2x větší cenou oproti třeba toho na Z900.
Naživo to není vůbec špatný, volnoběh fajně duní, na křižovatce u přechodu před holkami když udělám brrrm brrm holky reagují... , při dynamické jízdě jde opravdu slyšet a sem tam si po ubrání i radostně práskne.

Pohodlí a ergonomie - sedadlo je parádní, i když tužší, je pohodlné. Co nechápu, proč se na dnešní naked-biky dávají 845mm vysoká sedadla, často dokonce vyšší o 1cm, než na Superbiku, z nějž vycházejí. Tady je to také tak. Chápu, že je to lepší pro náklon, na druhou stranu to člověka notně výše vystavuje náporu větru...
Mi to tolik nevadí, protože nejsem vysoký a čekám na kšilt před displej (navíc jsem naopak nadšený ochranou nohou proti větru díky zmíněné kapotáži motoru).
Vysoké sedlo znamená i, že je notně více váhy na rukou. Zvládám i 300km denně, akorát jsou proti Z900 trochu unavenější hlavně ramena.
Řešení je přikoupit o 2cm nižší sedlo, to je ale vykrojené spíše směrem z kopce k nádrži, a navíc má úplně jiný potah (takže je třeba přikoupit i kryt zadního sedla, aby to nevypadalo blbě). Mi kupodivu nechybí...

Displej - krom komentářů novinářů, že je na dnešní dobu o ždibet menší (vrchol byl test v nejmenovaném časopisu, kde vše točili okolo několikeré zmínky o 0,3" rozdílu ve velikosti displeje oproti V4), jsem zatím nezaznamenal zmínku, že přepíná bílé/černé pozadí podle čidla, a že jde nastavit stálé černé pozadí. To se mi líbí nejvíce, i ve dne je skvěle čitelné, navíc opticky plochu displeje zvětšuje... (splývá pak s černým lemováním, kterým zvětšují displeje všichni výrobci).

Kvalita zpracování a výbava - skvělé brzdy Brembo, kompletní elektronický balíček všelijak nastavitelný a na co se kuknu, všude kvalitní materiály a perfektní ergonomie (jakožto bývalý 12let prodejce aut v autosalonech si troufnu bez růžových brýlí říci, že předběhli i zvažované S1000R. To je samozřejmě také dobrá motorka, no překvapila mne při řazení zavázející tyč s quickshifterem, zvláštní chod plynu a ovladače nastavení na levém řídítku, prazvláštní kvalita plastů okolo nádrže a na rámu jasná vystouplá místa pro přišroubování kapot verze RR).
Kritika se snášela na chybějící tempomat a vyhřívané hefty, ty bych u sportovním naked-biku v pohodě oželel, no tempomat by se sem tam opravdu hodil, ať se nemusí neustále držet pravou rukou řídítka a sem tam by mohla spočnout.

Technické detaily a drobné chyby - asi jsem první, komu se do mikro-prostoru pod zadním sedlem povedlo narvat Lékárničku, je to ale jen malá daň za design.
Kontrolka rezervy zbytečně svítí brzo, už jsem na ni dojel i přes 50km, trochu to vadí, když spotřeba je trochu vyšší, než u bývalé Z900.
Můžete si vybrat jakoukoliv barvu, pokud bude červená - to je jak v době Ford T, nepochopím, proč není aspoň nějaká třeba za příplatek. Na druhou stranu aspoň jde člověk z dálky v provozu vidět.
Mimochodem, nikde jsem léta nezaregistroval informaci, jak jednoduše jde postavit (ale i sundat) na zadní stojan jen svépomocí jedno-ramenná kyvka, opravdu, snadnější jak facka šprtovi : ))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sorbon81
sorbon81 napsal 11.10.22 v 11:04 10b.

Také mám jednoho SF V2 a naprosto stejné pocity z něj

ZbyněkK84
ZbyněkK84 napsal 07.08.22 v 20:37 7b.

Ahoj.
Vítej v rodině . Taky po ní pokukuju. Tak až budeš prodávat, ozvi se.

Figi25
Figi25 napsal 12.07.22 v 15:21 10b.

Dobrá volba! Osobně pokud nová Ducati tak Street V2 je jasná volba. Krásné fotky

JardaBar
JardaBar napsal 07.07.22 v 08:25 10b.

Petr45
Petr45 napsal 04.07.22 v 21:36 10b.

Více komentářů



TOPlist