renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V2 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Milob
Vloženo 6.7.2022
Aktualizováno 25.3.2023
Zobrazeno 1 421x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


SFV2 nádherná motorka s “dostatečným” výkonem, přesně to co jsem hledal.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 10-Hostivař)

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: Technicky asi lepší stroj za srovnatelnou cenu (předváděčka), hlavně tedy semi-aktivní podvozek. SFV2 mě ale dostal designem, ergonomií a je to prostě takový pankáč, který mi sedí i výkonnostně.. Elektronický balíček je top.
Aprilia Tuono 1000 R Factory: Testoval jsem jen základní verzi s nižší cenovkou, ale je to podobné jako s BMW S 1000 R, za srdce mě chytil víc SFV2. Výkonnostně už mi tuňák přišel jako overkill pro převážné silniční ježdění. Posez je u tuňáka více sportovní.

První dojmy - Nad 6.000 otáček se dějí věci….krásný zvuk, skvěle ovladatelná a výkonná mašina. Městské popojíždění nesnáší kvůli nízkým otáčkám. Rozbité okresky kvůli tužšímu podvozku zase nemá rád jezdec :) Ale podvozek funguje výborně. Krásný asfalt a vyšší otáčky, to je pro ni to pravé, zde se spojí všechny přednosti motorky.

Motorku bych doporučil pro - Proto toho kdo chce pohodlnější výkonnou sportovní mašinu a nebude překvapený, že má tvrdší nastavení a motor se musí točit.

Doplňky na motorce - Evotech Performance Tail Tidy - držák SPZ
Evotech Performance Front Spindle Bobbins - padací protektor do přední vidlice
Evotech Ducati Streetfighter V2 ochrana chladiče
Ducati kryt zadního sedla
Ducati plexi štítek
Ducati/Rizoma závaží do řídítek
Spacers/vymezovače pro odstranění vůle na plynové rukojeti

Recenze

Motor:
Kolem 5tis ot.je cítit, že to motor hůře chroupe. mid-range se trochu zlepšil během zajíždění, určitě by si ale průběh zasloužil optimalizaci. Ale není to nic překvapivého, když je to svlečená Panigale.
Krásný a silný zvuk i se standardním výfukem, nad 6tis otacek motor ožívá a mašina je o dost jiná - živější, letí za plynem.
Motor trochu hřeje na semaforech, což je v pohodě v kombošce. Přes jeansy už je to trochu horší.

Quickshifter
oboustranný, bezchybný a přesný.

Brzdy:
Paráda, dávkování i síla, prostě Brembo.

Jízdní režimy:
Wet, Road, Sport - všechny defaultní hodnoty lze změnit.

Ergonomie:
I s výškou 191cm nemám problém. Nohy nemám příliš zalomené a moto je mi pohodlná. Pocitu stability pomáhají široká řídítka, která jsou pro mě akorát v tovární pozici (jinak lze poloha nastavit blíž/dál od těla). Ovládací prvky bez problémů. Sedlo je tvrdší. Vzhledem k větší postavě mám plexi na přístrojovku, jako alespoň nějakou ochranu před větrem, na dálnici je to znát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milanek13
Milanek13 napsal 23.03.23 v 14:25

Máme dost podobné stroje

Figi25
Figi25 napsal 12.07.22 v 15:14 10b.

Dobrá volba! Osobně bych si ji taky vybral jako další moto

Petr45
Petr45 napsal 07.07.22 v 21:30 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 07.07.22 v 16:09

Za mna super volba

Samíc
Samíc napsal 06.07.22 v 23:36 10b.

Více komentářů



TOPlist