renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V2 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Milanek13
Vloženo 21.10.2022
Aktualizováno 15.2.2024
Zobrazeno 1 738x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak dlouho jsem hledal hezkou Panigale 959 nebo 1199 či dokonce V4 až jsem koupi Streetfightera V2 , asi prostě potřebuji mít zadní kolo s letmáčem a opět rovná řidítka jako na mém milovaném Monsteru S2R1000 , kterého jsem proháněl cca 10let

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Budu si po pár letech na Supersportu zase chvilku zvykat na vzpřímený posez a rovná řidítka. Je to velmi pohodlná motorka ,až mě to překvapilo. Motor má projev ,který bych přirovnal spíš ke 4 válci než ke klasickému starému V2 od Ducati. Výkon i krouťák je prostě až ve vysokých otáčkách.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro jezdce , kteří mají rádi italské sportovní motorky ,ale nechce se jim už tolik při jízdě hrbit.

Doplňky na motorce - Originální přední štítek , polepy nádrže, kryty chladičů , návleky na nádobky kapalin

Recenze

Jelikož jsem jel zatím na motocyklu 2x a to jednou po tmě a podruhé za mlhy a deště ,tak mimo výše popsaného pocitu z projevu motoru a pohodlné jezdecké pozice nemohu objektivně hodnotit.
Zvuk je bohužel díky EURO 5 dost utlumený. Můj předchozí Supersport EURO 4 zněl lépe.
Doufám ,že letos ještě bude alespoň jeden opravdu hezký slunečný den ,aby jsem pořádně vyzkoušel co SF V2 doopravdy umí.
Zatím je to tedy o leštění a kochání se krásnou siluetou , detaily a pohledem na zadní letmo uložené kolo.

10/2022
Příznivé podzimní počasí dovolilo natočit cca 500km ,takže mohu přidat další subjektivní poznatky.
Mód Road je hodně ,,userfriedly" , tzn. že reakce na plyn je taková gumová a nevýrazná, takže do města nebo při dešti OK .
Po přepnutí na Sport (už tam zůstane)motorka konečně ožije a máte pocit , že je to Ducati.
Quickshifter je úžasně naladěný a přesný, tak o 2 levely lepší než u předchozího Supersportu.
Naopak stejné je to ,že zadní brzda prakticky nebrzdi.
Po cca 300km jsem začal cítím, že sedlo je trochu tvrdší, ale to odpovídá charakteru stroje.
Při chladnějším počasí je fajn topení od motoru. V létě to bude horší.
Při srovnání se Streetfighterem 1098 , kterého jsem měl možnost vyzkoušet je to při prakticky stejné dynamice galakticky rozdílný a použitelnejsi stroj.
LED světla v noci úžasně svítí. Nejlépe ze všech motocyklů co jsem měl.
Trochu smutné je ,že motocykl za 400 + tis nemá ukazatel stavu paliva ,ale pouze hladové oko fungující po italsku , což znamená ,že se po cca 100km rozsvítí , aby po dalších cca 20km zhasla a dalších 50km je zhasnutá ,aby se potom několikrát rozsvítila a zhasla . To už je opravdu čas tankovat.

1/2023
Další zjištění je ,že motorka má extrémně krátké blatníky a spoustu nepřístupných záhybů , tzn. že se velmi rychle zašpiní snad na všech možných i nemožných místech , což pro mě jako pacienta , který čistí moto prakticky po každé vyjížďce bude znamenat spoustu práce. Ale mě to vlastně baví ,takže pohoda.

7/2023
Aktuálně najeto něco málo přes 9.200km
Opravdu je to poměrně dobře použitelný stroj na cestování mimo dálnic a samozřejmě za předpokladu ,že si vystačíte pouze s velkým tankvakem ,neboť na zadní minisedadlo nelze prakticky nic rozumného umístit.
Při cestovním kochacím tempu ukázal palubní počítač 4,6l /100km (po více než 2.000km) , což mě opravdu dost příjemně překvapilo.
Za deště je ochrana nulová a stačí jet pouze po vlhké vozovce a máte po chvilce mokrá záda a hlavně zadek na který voda ,,nádherně´´ stříká skrz designové otvory pod zadním světlem.
Je to prostě designový skvost ,který je primárně určen na ježdění za hezkého počasí.
Po svezení v Mostě na Ducati dni mohu potvrdit ,že se SFV2 ani tam neztratí a časy pravidelně pod 2:00min nebylo moc těžké udržovat (best 1:56m) , takže motocykl splnil moje očekávání a dá se s ním opravdu cestovat i sportovat což jsem si při koupi představoval.
Ještě doplním ,že po posledním servisu začala konečně zadní brzda normálně fungovat , což se při sjiždění alpských silniček náramně hodí.

2/2024
Teplé počasí mě donutilo alespoň moto nastartovat , nechat pořádně prohřát , doplnit 100oktanový benzín ,atd. . Baterka OK , je vidět ,že udržovací nabíječka funguje dobře. V tradiční zimní pouze vyplněné projížděním inzerátů se naštěstí neobjevilo nic ,co bych hrozně moc potřebovat koupit ,takže pro sezónu 2024 určitě pokračuji na SFV2.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 25.02.24 v 08:33

"V tradiční zimní pouze vyplněné projížděním inzerátů se naštěstí neobjevilo nic ,co bych hrozně moc potřebovat koupit ,takže pro sezónu 2024 určitě pokračuji na SFV2"
Taky sjíždím inzeráty a vyhrát sportku, už má plnej dvorek

eddie80
eddie80 napsal 11.08.23 v 11:15 10b.

Tak to je nádhera škoda, že si to neumím užít bez kapot, to bych do ní taky hned vlítnul

33.petr
33.petr napsal 12.07.23 v 17:29 10b.

Jakub_90
Jakub_90 napsal 19.04.23 v 13:29 10b.

Raptor.1
Raptor.1 napsal 23.03.23 v 11:25 10b.

Krásný stroj, dobré info!

Více komentářů



TOPlist