renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V2 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Palec23
Vloženo 28.3.2024
Aktualizováno 28.3.2024
Zobrazeno 1 481x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Eat pasta, Ride fasta - no words needed

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW M 1000 R: důvod neuveden

První dojmy - Streetfighter - název, který motorku naprosto vystihuje. Rychlá, dynamická, agresivní. Vzhledem k délce se motorka skvěle ovládá. Velice rychle si člověk zvykne na sympatické pohledy, úsměvy, pozdravy a slova chvály okolí, kdy je SF při spojení originální Storm green barvy a full Akrapoviče často středem pozornosti.

Motorku bych doporučil pro - Osobně bych motorku doporučil pilotovi s předchozími zkušenostmi.

Doplňky na motorce - Bronzová, lakovaná kola
Držák SPZ Evotech
Kryt chladiče Evotech
Bočnice v černé, matné barvě
Kompletní výfukový systém Akrapovič

Recenze

Ducati Streetfighter V2.
Při rozhodování mezi BMW M 1000 R a Ducati SF bylo jasno po prvním svezení. Vyhrál desing, jízdní vlastnosti i celkový pocit z jízdy. Prvních 1.000km bylo skutečně seznamovacích a týden, za který jsem první kilometry najel, posloužil jako skvělá příležitost, vzhledem k omezenému výkonu, poznat motorku, její vlastnosti a ovladatelnost při nižších rychlostech.
Hned 14dní po prvním servisu jsem motorku vytáhl na okruh do Brna. Tam jsem se pod dozorem Karla Táborského učil motorku ovládat, ať už na polygonu, nebo při opravdu vyšších rychlostech na samotném okruhu. SF V2 má skvělý zátah od nižších otáček, ale pravý výkon přichází mezi 8.000-9.000 otáčkách, kdy mám pocit, že není rychlosti ve které by SF docházel dech.
Skvělou práci odvádí up/down QS i všechny asistenční systémy, které je možné libovolně nastavovat, dle úrovně pilota, až do jejich úplné deaktivace. Ač to zní úsměvně, bylo nutné a příjemné zároveň, zvykat si i na opravdu skvělé brzdy Brembo - ať už Most, nebo Brno, na brzdy je maximální spolehnutí.

Druhá kapitola se SF V2 začala po instalaci kompletního výfukového systému Akrapovič a závodních palivových map (vše provedeno originál prodejcem Ducati). Zvuk/výkon/vzhled - nepopsatelné. Když pominu husí kůži první dny, kdy při každém přidání plynu, je nástup výkonu od 9.000 otáček oproti stock výfuku opravdu citelný.

Kolik je spotřeba? Kolik je potřeba.

Motorka má pochopitelně nejradši rovný asfalt do kterého se může zažrat, zároveň pocit jistoty nemění ani na hůře upravených okreskách. Podvozek a naprosto přesné řízení umožňují velice svižnou jízdu v podstatě kdekoliv.

Limit této motorky je daleko nad mými možnostmi, proto se těším na poznávání a posouván v roce 2024.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ingott
ingott napsal 29.03.24 v 12:36 10b.

Bella macchina!

Jacubson
Jacubson napsal 29.03.24 v 12:28 10b.

Pecka voe , barva skvělá

Petr45
Petr45 napsal 29.03.24 v 07:57 10b.

Brukev
Brukev napsal 29.03.24 v 07:04 10b.

Krásná mašina a tedy velmi zajímavá barva … jen bych se asi bál že brzy začnu chtít V4

Více komentářů



TOPlist