
Kolona 517 Monsterů oslavila 25. výročí tohoto modelu
05.04.2018
2001 | 2003 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 916 cm3 | |
Výkon | 74 kW (100.6 koní) | - |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | - |
Točivý moment | 92 Nm | - |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | - |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | - |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | desmo | - |
Ventilů na válec | 4 | - |
Vrtání | 94 mm | - |
Zdvih | 66 mm | - |
Kompresní poměr | 11 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | - |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Typ rámu | Příhradový | - |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 148 mm | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 r17 | - |
Rozměr zadní pneu | 180/55 r17 | - |
Rozvor | 1440 mm | - |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | - |
Závlek předního kola | 96 mm | - |
Výška sedla | 803 mm | - |
Suchá hmotnost | 193 kg | - |
Objem nádrže | 15 l | - |
Rezerva | 3 l | - |
Spotřeba | 5.3 l/100 km | - |
Zrychlení | - | 3.4 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 239 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ducati S4R, motor KO chvilku po koupi | 50 | 30.7.2024 18:53 | ||
Italské | Diagnostika na Ducati | 8 | 1.1.2023 10:01 | ||
Italské | elektro schema | 8 | 25.4.2022 20:44 | ||
Italské | Diagnostika na Ducati | 0 | 13.1.2022 17:35 | ||
Italské | Brzdový třmen | 6 | 13.8.2019 23:45 | ||
Italské | Monster s4 ventilátory se spustí hned po otočení klíčku | 11 | 2.5.2019 19:45 | ||
Italské | Ducati S4R S | 34 | 14.11.2017 10:39 | ||
Výběr moto | Monster a nákup poškodeného rámu | 13 | 2.8.2016 12:36 | ||
Přestavby | Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu. | 12 | 27.5.2016 07:21 | ||
Italské | gumove těsnění pod víko spojky | 4 | 28.4.2016 19:49 | ||
Naked bike | Odstranění nasátých usazenin z motoru, nádrže (S4) | 49 | 16.4.2016 13:41 | ||
Italské | Ducati Monster S4, poraďte s koupí | 9 | 29.3.2015 23:21 | ||
Italské | Ověřený servis v okolí Hranic na Mor. +-100km | 4 | 8.2.2015 11:25 | ||
Opravy a údržba | Prosím utěsnění svodů,nehořlavá páska? | 13 | 30.1.2015 10:59 | ||
Italské | Laděné výfuky na Ducati S4 | 35 | 14.11.2014 10:57 | ||
Italské | Servis prosiiim! | 10 | 15.10.2014 08:45 | ||
Tipy a triky | Kapotáž na Monstera | 3 | 14.10.2014 22:25 | ||
Naked bike | Montáž klínku pod motor | 3 | 13.8.2014 07:31 | ||
Opravy a údržba | Oživení vzhledu kovů | 31 | 4.2.2013 22:44 | ||
Italské | Tip na poladěnou S4 | 29 | 31.10.2012 13:19 |
Ducati S4 Carl Fogarty #1/300
Konečně zase návrat mezi to nejlepší, co po dvou kolech jezdí!
Parametry S4 předčí i leckterý supersport, krouťák 92 nm a výkon přes 100 koní vás vystřelí do motor...
Tak můj třetí Monstřík v pořadí, konečně už rachotící :-), už jednou doma byla manželova S4, Senna g...
Co o ní můžu napsat, když jsem jí sotva projel po zmrzlé silnici plné zamrzlých kaluží někde u Plzně...
Co dodat, o Ducati nemá cenu psát něco dlouhého, snad jen stačí že to je konečně motorka kterou jsem...
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo mašinu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho...
Krásná lehká italská motorka ..
Po Monstru 600 to byla jasná volba! Je o poznání težžší a proti šestce trošku těžkopádnější. Ale výk...
Moje Italské koťátko. =o) Ducati Monster S4 (916ccm)
Černá rychlá nahá motorka s charismatickým zvukem oblečena hodně v karbonu
Když ji miluješ, není co řešit :Kdo bych chtel udelat ten kryt spojky s logem Ducati, tak muzu zarid...
Nahatý krasavec, který mě dostal
Trošku větší monster než můj první :-)
po 748, jsem chtěl neco univerzalnejsiho.
včera přivezená a momentálně čeká na STK a pak klasika, rozebrat novej kabátek a nějaké ty doplňky...
Co o ní můžu napsat, když jsem jí sotva projel po zmrzlé silnici plné zamrzlých kaluží někde u Plzně...
Môj druhý monster a dúfam že nie posledný aj keď dúfam že tohoto si už nechám dlhšie
Parametry S4 předčí i leckterý supersport, krouťák 92 nm a výkon přes 100 koní vás vystřelí do motor...
Po rokoch na okruhu navrat na cestu.
[b]Servis předních vidlic:[/b] Gufera SKF zelená Prachovky Allbals Olej: Motorex Racing Fork ...
Výměna oleje a olejového filtru Olej Shel Advanced Ultra 4T 15W50 Filtr Hilflo HF153
Výměna řemenů, půlkroužků, kontrola vahadel vaček, výměna gufer na výfukových ventilech. Proveden...
Výměna řetězovky a změna převodu: Kolečko sekundáru: [b]Supersprox[/b] 15 zubů Rozeta: [b]Super...
Kapalina - predni a zadni brzda a spjka Udržba AIR filtru (Duc performance) Nastavení CO2+TPS Ole...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Spojka | 7.8/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.4/10 |
Brzdy | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.6/10 |
Město | 5.1/10 |
Cestování | 6.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 4.4/10 |
Servisní síť | 8.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 8.7/10 |
Servisní intervaly | 6.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.2/10 |
Světla | 7.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | |
Ducati Monster 1000 | vyšší cena |
Aprilia Tuono 1000R | |
Aprilia Tuono 1000R | v Praze její potenciál nevyužiju, vysoká cena, žádná , která by se mi líbila |
Ducati Monster 900 | Lákala mě stará dobrá 916ccm :-) |
Moto Morini Corsaro 1200 | Nebyla v tu chvíli žádná mě vyhovující k mání, a trošku mě odradil přístup MM k servisní síti svých autorizovaných prodejců. |
Yamaha YZF-R6 | Chvilkové pomatení asi. Je to fakt strašný svezení |
Aprilia Tuono 1000R | Zas tak hotovej jsem z ní nebyl |
Ducati 748 | Do města fakt ne |
Ducati 900 SS | Monster- má koule |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 | Sedí se na tom dost důchodcovsky |
Triumph Daytona 955 | Cena |
Aprilia SL 750 Shiver | |
Triumph Legend | Za peníze co na motorku byli nebyla slušná na prodej, a většinou před velkým desmoservisem, jedina varianta byla Triumph, Ducati, Royal Enfield |
Ducati Monster S2R 1000 | Nemá letmáč |
Suzuki TL 1000S | Náročnost servisu, cestování ve dvou |
Cagiva Raptor 1000 | |
Ducati Monster S2R 1000 | Komplikovanější motor. Složitější servis. |
Ducati Monster S4R | S4R byla téměř za stejný peníz, takže nebylo co řešit |
Suzuki TL 1000R | Ducatí spolehlivost..., výkon. |
Ducati Multistrada 1100 | Považoval bych za změnu, už kvůli vodníku. Nakonec jsem trochu znejistěl s motorem. |
Honda CBF 1000 | oproti CBFce se jednalo o starší ročník a není to prostě ideální motka na dlouhé vyjížďky |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2001 | MegaVydra | manual-monster-s4.pdf | 3.7 MB | Manuál na Monstera S4 |
2001 | EPES | parts_catalogs-...monster_-s4.pdf | 2.5 MB |