bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.
26.5.2016 v 09:25
Čau lidi, mam v plánu přelakovat rám u S4 na černo. Bohužel ale, jsem začátečník a chtěl bych se předběžně zeptat na nějaké doplňující info a vaše zkušenosti. Na co si mam dát pozor, je to náročné, zvládnu to sám doma v dílně?
Předem díky za info.

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 09:27 | Nahoru | #1
Vyndat motor z rámu náročné není, náročnější bude ho tam zpátky dostat a všechno zapojit, aby to zase fungovalo. Pokud nejsi zručný, tak se na to raději vyser.

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 09:34 | Nahoru | #2
komplet rozebrat.opískovat,přelakovat, a poskládat...rozebrat kyvku a hlavový složení . to je tak práce na týden v kuse pro zručného na tvém místě bych stávající barvu rámu poopravil štětečkem.

Naposledy editováno 26.05.2016 13:01:27

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 09:43 | Nahoru | #3
V dnešní době mobilů to náročné není-všechno si pořádně nafoť, udělej si při odkládání součástek systém-neházej vše do jednoho kýble, ale ideálně rozprostři na zem hadr a na ten vše skládej v takovém pořadí, v jakém to budeš z motorky tahat ven.
No a pak stačí už nebýt úplný debil, pracovat s klidem a říkat si "cvičení dělá mistra" nebo "kdo se bojí, sere v síni". Každopádně druhé ruce se hodí vždy.

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 10:34 | Nahoru | #4
Díky za info, hlavně fockewulfovi ;) . Zkušenosti s lakováním mam a prostory také, s tím mobilem je to skvělej nápad. Rozhodně jsem měl v plánu udělat dokumentaci, ale nenapadlo mě to pojmout takto. Dobrý nápad a určitě ho realizuji.
Nejvíce se právě bojím toho zpětného zapojování ruzných součástek a elektroniky. Každopádně se do toho ale pustím. Pokud máte ještě někdo nějaké podrobnější info či klidně fotky z vašich úprav, budu rád když přispějete.

Naposledy editováno 26.05.2016 10:35:16

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 10:50 | Nahoru | #5
Sic to není Ducati ale Yamaha,ale taky sem to dělal prvně








Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 11:07 | Nahoru | #6
Ja vyndaval motor i s prevodovkou z ramu dvakrat a neni to nic hroznyho. Na to finalni vyndani po odpojeni a odsroubovani vseho se rozhodne hodi druhej clovek. A fotky jsou nutnost, ja fotim kazdej konektor a skoro kazdej sroubek, protoze ono ti to v tu chvili prijde jasny, kam co prijde, ale zpatky to budes davat za dva tejdny a nebudes si pamatovat nic.

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 11:10 | Nahoru | #7
Mě se osvědčilo při demontáži pokud je to možný, nechat šroubky tam kde byly. Například když sundám víko spojky, nechám v něm šroubky a uložim ho do krabice i s nima . Protože si nepamatuju co jsem dělal před 5 minutama, natož před několika měsíci, tak se mi to teď při skládání motorky přítelkyně hodilo . U plastů jsem to tak neudělal a bylo to hodně dlouhý vzpomínání jak to mělo bejt. Naštěstí ve většině případů se dá vylučovací metodou dospět ke správnýmu řešení .

Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 11:25 | Nahoru | #8
Díky moc za poznatky. Když už jsme u toho, co obnáší přelakovat motor? Přemýšlím že když už to budu mít rozebrané tak bych hodil do barvy i motor.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 11:56 | Nahoru | #9










Jednoduchej rám ti ušetří dost práce

1 reakcí na tento příspěvek Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 13:48 | Nahoru | #10
K tomu co ti psal fockewulf, poradne si zdokumentuj kudy vede elektrika, hadicky a podobny komponenty. Jinak je to pri skladani dost voser, treba s lankama od plynu jsem se diky tomu sral tri hodiny.....

(reakce na) Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

26.5.2016 v 20:03 | Nahoru | #11

jasp píše: K tomu co ti psal fockewulf, poradne si zdokumentuj kudy vede elektrika, hadicky a podobny komponenty. Jinak je to pri skladani dost voser, treba s lankama od plynu jsem se diky tomu sral tri hodiny.....


presně eletrika hadičky a takovy jak se řika blbosti dokažou udelat dobrej hlavolam tak že poznacit nebo ofotit potom je dobrý hledaní proč to nejede

(reakce na) Jak na výjmutí motoru z důvodu přelakování rámu.

27.5.2016 v 07:21 | Nahoru | #12

Papi8 píše:









Jednoduchej rám ti ušetří dost práce



Děkuji za foto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr


TOPlist