PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S4 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DrDNA01
Vloženo 16.2.2017
Aktualizováno 23.7.2019
Zobrazeno 1 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.7

Popis motorky


Co o ní můžu napsat, když jsem jí sotva projel po zmrzlé silnici plné zamrzlých kaluží někde u Plzně...

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: důvod neuveden

První dojmy - Ergonomie o poznání horší, než by člověk čekal od usedlého tvaru Monstera. Jediné, co jsem za těch pár set metrů pochytil je skutečnost, že proti vzducháči dvouventilu to bude chtít probudit k životu otáčkama..

Motorku bych doporučil pro - pro mě..

Doplňky na motorce - Otevřené Termíky Ducati Performance, otevřené sání Ducati Performance (+KN filtr) a "Racing Ducati Performance ECU". Jinak neorigo řidítka a nezbytný otevřený kryt spojky. Takže tichoučká jako lví pšouk...

Průměrná spotřeba - 6.105 l/100km

Recenze

zatim je dlouhá zima tak mám najeto jen pár set metrů. A to se jí holce moc po zimním spánku nechtělo...

Update 2019: No po dva půl sezóně a jednom malém a jednom velkém servisu a trech sadách gum, bych asi už mohl něco napsat. Bylo pár neduhů, jako odpálený imobilizer, který byl vyměněn za nový, takže zůstalo zachováno i kódování klíčů. Dál mě potrápil přepálený drát v hlavním svazku mezi tlačítkem startéru a relátkem. Ocelová otevrená spojka s příliš velkou vůlí dělala příšerný kravál, tak jsem namontoval OEM kryt. Pak mi ale přišlo líto EVR přítlačáku a otevřeného karbonového krytu spojky, tak jsem vyměnil starý ocelový koš za hliníkový a vymlácené lamely (radiální vůle přes milimetr) za nové. Tak zase můžu jezdit s otevřenou spojkou. Jinak mi přišla jako neochotně zatáčející motorka. Vinil jsem z toho nové Dunlopy Q2, tak při další výměně dostala Rosso Carsy II a navíc jsem zvednul asi o tři centimetry zadek na stavitelném táhlu zadního tlumiče. Konečne je motorka agilní, jako kolo a padá úžasně ochotně do zatáček. Ale zachovala si stabilitu i při vysokých rychlostech, takže jsem zatím nepocítil potřebu tlumiče řízení (ani jednou jsem nechytnul náznak kmitání řidítek - ťuk, ťuk na dřevo).

Jinak jsem motorku pochopil až na okruhu. Teprve tam mi došlo na co jsou ty dlouhý kvalty a výkon mezi sedmi a necelými deseti tisíci otáčk. Samořejmě to člověk musí brát s rezervou, protože na moderní čtyřválce prostě už nemá. Ale oni zase nemaj na Monsterovo charizma a motor, na kterém jezdil Carl Fogarty..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ILA
ILA napsal 01.09.20 v 14:00 10b.

Dáma (ehm...) v norkovým kožichu

Zimic
Zimic napsal 03.03.17 v 21:43 10b.

AAA moje bejvalka se zase objevila...

Kaabo
Kaabo napsal 23.02.17 v 22:46 10b.

Aaaa...moje bejvalka se objevila Ať slouží léta bez poruchy jako mě

4542: Co to meleš za hovna?

4542
4542 napsal 23.02.17 v 18:28 3b.

Ať ti šlape.ale jsou to motorky, které trpí závadami a dostupnost náhradních dílů je katastrofální a někdy čekáš třeba několik měsíců.

Rubi
Rubi napsal 23.02.17 v 17:13 10b.

Super

Více komentářů



TOPlist