Co o ní můžu napsat, když jsem jí sotva projel po zmrzlé silnici plné zamrzlých kaluží někde u Plzně...
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: důvod neuveden
První dojmy - Ergonomie o poznání horší, než by člověk čekal od usedlého tvaru Monstera. Jediné, co jsem za těch pár set metrů pochytil je skutečnost, že proti vzducháči dvouventilu to bude chtít probudit k životu otáčkama..
Motorku bych doporučil pro - pro mě..
Doplňky na motorce - Otevřené Termíky Ducati Performance, otevřené sání Ducati Performance (+KN filtr) a "Racing Ducati Performance ECU". Jinak neorigo řidítka a nezbytný otevřený kryt spojky. Takže tichoučká jako lví pšouk...
Průměrná spotřeba - 6.105 l/100km
Recenze
zatim je dlouhá zima tak mám najeto jen pár set metrů. A to se jí holce moc po zimním spánku nechtělo...
Update 2019: No po dva půl sezóně a jednom malém a jednom velkém servisu a trech sadách gum, bych asi už mohl něco napsat. Bylo pár neduhů, jako odpálený imobilizer, který byl vyměněn za nový, takže zůstalo zachováno i kódování klíčů. Dál mě potrápil přepálený drát v hlavním svazku mezi tlačítkem startéru a relátkem. Ocelová otevrená spojka s příliš velkou vůlí dělala příšerný kravál, tak jsem namontoval OEM kryt. Pak mi ale přišlo líto EVR přítlačáku a otevřeného karbonového krytu spojky, tak jsem vyměnil starý ocelový koš za hliníkový a vymlácené lamely (radiální vůle přes milimetr) za nové. Tak zase můžu jezdit s otevřenou spojkou. Jinak mi přišla jako neochotně zatáčející motorka. Vinil jsem z toho nové Dunlopy Q2, tak při další výměně dostala Rosso Carsy II a navíc jsem zvednul asi o tři centimetry zadek na stavitelném táhlu zadního tlumiče. Konečne je motorka agilní, jako kolo a padá úžasně ochotně do zatáček. Ale zachovala si stabilitu i při vysokých rychlostech, takže jsem zatím nepocítil potřebu tlumiče řízení (ani jednou jsem nechytnul náznak kmitání řidítek - ťuk, ťuk na dřevo).
Jinak jsem motorku pochopil až na okruhu. Teprve tam mi došlo na co jsou ty dlouhý kvalty a výkon mezi sedmi a necelými deseti tisíci otáčk. Samořejmě to člověk musí brát s rezervou, protože na moderní čtyřválce prostě už nemá. Ale oni zase nemaj na Monsterovo charizma a motor, na kterém jezdil Carl Fogarty..
Dáma (ehm...) v norkovým kožichu
AAA moje bejvalka se zase objevila...
Aaaa...moje bejvalka se objevila Ať slouží léta bez poruchy jako mě
4542: Co to meleš za hovna?
Ať ti šlape.ale jsou to motorky, které trpí závadami a dostupnost náhradních dílů je katastrofální a někdy čekáš třeba několik měsíců.
Super