
Aprilia Tuono 660 Factory vs Ducati Monster+: když dva dělají totéž, není to tot...
03.10.2022
24.11.2021
29.03.2021
18.02.2021
08.01.2021
13.10.2020
05.11.2019
2021 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 659 cm3 |
Výkon | 70 kW (95.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min |
Točivý moment | 67 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 81 mm |
Zdvih | 63.93 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 110 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1370 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.1 ° |
Závlek předního kola | 104.7 mm |
Výška sedla | 820 mm |
Pohotovostní hmotnost | 183 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Rezerva | 4 l |
Spotřeba | 4.9 l/100 km |
První cena | 279990 Kč |
Nová Aprilia Tuono 457, Aprilia Tuareg R...
Ducati Monster+ vs. Aprilia Tuono 660 Fa...
Novinky Piaggio Group naživo: Od malého ...
Aprilia přidává další verze 660 a dobrod...
Aprilia Tuono 660: prohlídka TFT
Aprilia Tuono 660: Tuňák pro všechny
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
První jízda Aprilia Tuono 660
Testujeme Aprili Tuono 660
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Jaké pneu na středního naháče | 26 | 23.3.2025 16:10 | ||
Naked bike | Tuono/RS 660 vibrujuce zvuky | 5 | 3.9.2024 08:37 | ||
Naked bike | Spolehlivost Aprilia | 19 | 3.9.2024 08:26 | ||
Italské | Tuono 660 teplo od motoru | 3 | 29.8.2024 11:23 | ||
Naked bike | Prvni teoreticke srovnani | 3 | 25.6.2024 12:32 | ||
Italské | Výměny motorů Aprilia 660 ( tuono,rs,tuareg) | 14 | 22.2.2024 12:40 | ||
Naked bike | Aprilia Tuono 660 | 1 | 24.6.2022 10:45 |
Návrat k (tentokrát opravdu) italské motorce. Láska na první pohled, která se z ničeho nic objevila ...
Hbitá krásná štika, příjemný posed, krásný zvuk.
Moje první moto! Krásná žluťanda.
Byl to prostě wow efekt. Poprvé live u Sršeň motoškola a bylo rozhodnuto, že XSR jde do světa.
Aprilia Tuono 660! To se nedá popsat a nebo dá: Perfectly splendid!
Aprilia Tuono 660 Acid Gold, návrat do mladých let
Tuono 660 hravá jako žádná jiná motorka, lehoučká, dělá co člověka napadne a co chce, do zatáčky na ...
Hbitá krásná štika, příjemný posed, krásný zvuk.
Tuono 660 hravá jako žádná jiná motorka, lehoučká, dělá co člověka napadne a co chce, do zatáčky na ...
Návrat k (tentokrát opravdu) italské motorce. Láska na první pohled, která se z ničeho nic objevila ...
Moje první moto! Krásná žluťanda.
Aprilia Tuono 660 Acid Gold, návrat do mladých let
Byl to prostě wow efekt. Poprvé live u Sršeň motoškola a bylo rozhodnuto, že XSR jde do světa.
Aprilia Tuono 660! To se nedá popsat a nebo dá: Perfectly splendid!
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 900 R | Přední kulaté světlo mi nesedí, větší, těžší a dílenské zpracování působí horším dojmem než u aprilie. |
Honda CBR 650R | Na mě už moc sportovně zalomená řídítka, preferuji komfortnější/vyšší posed za řídítky. |
Yamaha MT-07 | Design předních světel mi nesedl. |
Triumph Tiger Sport 660 | Oproti aprilii jsem neměl dobrý pocit z dílenského zpracování. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 650 | |
Aprilia RS 660 | Moc vzpřímený posed |
Honda CB750 Hornet | nesedla mi poloha posezu, a nehodila by se na delší cestování |
Honda CBR 650R | cena, dvouvál a asi na mě víc divoká než CBR :o( |
KTM 890 Duke | Paradoxne horší pocit z brzd a předního kola (Brembo na Aprilia) než KTM brzd na KTM, celkově nastavení podvozku, které je na KTM dle mého názoru vhodnější než na Aprilii - je více tvrdá a odskakující |
Ducati Monster | Výška sedla, posez, QS není v základu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Padlo1976 | tuono-660_2023.pdf | 2.8 MB | Aprilia Tuono 660 Factory |
2021 | VašekRS | 24.09.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:27x |
|
Vložit vlastní zvuk |