Test Vespy GTS 300: když chceš nejvíc
11.04.2024
11.04.2024
10.03.2022
25.10.2019
06.09.2017
30.07.2015
11.08.2014
05.04.2011
10.10.2022
13.03.2021
07.11.2019
08.11.2018
15.08.2017
30.07.2017
24.07.2017
19.07.2017
28.04.2014
24.01.2013
22.11.2012
29.11.2011
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2022 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 278 cm3 | ||||||||||
Výkon | 16 kW | 15.8 kW | 15.4 kW | 15.6 kW | 17.5 kW | ||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 7500 ot/min | 7750 ot/min | 8250 ot/min | |||||||
Točivý moment | 20 Nm | 22 Nm | 22.3 Nm | 22 Nm | 26 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5500 ot/min | 5000 ot/min | 5250 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | 1 | |||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | OHC | - | OHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||
Vrtání | 75 mm | ||||||||||
Zdvih | 63 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | - | |||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||||
Počet rychlostí | A | ||||||||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | Přímý | Řemen | |||||||
Typ rámu | Trubkový | Samonosný | - | Samonosný | |||||||
Materiál rámu | ocel | Samonosný | - | ocel | |||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 220 mm | |||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | 12 " | - | 12 " | - | 12 " | ||||||
Zadní kolo | 12 " | - | 12 " | ||||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 | 120/70-12 | 120/70 12" bezdušová | 120/70-12 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/70 | 130/70-12 | 130/70 12" bezdušová | 130/70-12 | ||||||
Rozvor | 1375 mm | 1370 mm | 1369 mm | 1380 mm | 1375 mm | ||||||
Výška sedla | 790 mm | ||||||||||
Suchá hmotnost | 158 kg | - | 158 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 158 kg | - | 158 kg | |||||||
Objem nádrže | 9 l | 9.2 l | 9.08 l | 8.5 l | 7 l | 8.5 l | |||||
Spotřeba | - | 3.75 l/100 km | 3.36 l/100 km | 2.94 l/100 km | 3.2 l/100 km | 3.3 l/100 km | |||||
Maximální rychlost | 118 km/h | 130 km/h | 128 km/h | 120 km/h | 125 km/h | ||||||
První cena | - | 137990 Kč | 147990 Kč | - | 143900 Kč | 149900 Kč | 159990 Kč | ||||
Poznámka | - | Výbava: ABS, ASR, LED osvětlení, USB port, příprava na VMP (Vespa Multimedia Platform App), boční stojan | Výbava: ABS, ASR, LED osvětlení, USB port, příprava na VMP (Vespa Multimedia Platform App), boční stojan. Verze SuperTech: TFT displej, 165 900 Kč | - |
Vespa GTS 300: když chceš nejvíc
Vespa GTS Super 300 (2023) - kráska s kr...
Vespa 300 GTS Super (2023), 0 - 100 km/h...
Nová Vespa GTS není jen o barvách, ale i...
Test Vespa GTS 300 75th: Italové slaví 7...
Vespa v Norsku
Měli jsme v testu nejsilnější Vespu, jak...
Vespa a volný pád ze 4000 m. n. m.
Vespa GTS Super ABS
Nová Vespa GTS Super 300
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Drnčící plasty | 3 | 20.6.2020 20:32 | ||
Opravy a údržba | kontrolka teploty chladící kapaliny | 4 | 5.4.2020 16:01 | ||
Opravy a údržba | GOLA Sada | 53 | 29.11.2017 15:28 | ||
Skútry & mopedy | Vespa nebo motorka? | 17 | 19.9.2017 17:42 | ||
Pojeď taky | cesta kolem CR 2017 | 39 | 7.5.2017 11:25 | ||
Papírování a nehody | pozor podvodny NICK / kupujici pozor | 7 | 13.3.2017 21:16 | ||
Papírování a nehody | prodej MOTO - zkusenot | 56 | 15.12.2016 16:12 | ||
Skútry & mopedy | *** pomoc - garaz *** | 26 | 16.11.2016 00:10 | ||
Opravy a údržba | vymena: OLEJ + filtr + variator | 2 | 8.11.2016 14:45 | ||
Pojeď taky | anglie - ubytovani zdarma | 4 | 1.10.2016 21:11 | ||
Výběr moto | Kde koupit | 4 | 31.7.2016 08:37 | ||
Italské | Na co mám právo? | 35 | 23.4.2016 22:00 |
Zahodil jsem předsudky a vrátil se do doby, kdy mi jízda přinášela čistou radost. Nehledám rychlost ...
Vespa - nesmrtelny design & zivotni styl & perfektni prakticnost
Malá, mrštná, svižná...Taková sexy dělová koule...
Elegantní a pohodlný skutr do města i kolem komína a vlastně i kolem světa.
Je to pěkný skútřík známé značky, v bohužel pro mne dost nepraktickém, byť efektním provedení černý...
Italská klasika Vespa GTS 300 s novým motorem HPE (High Performance Engine) - pro ježdění po městě i...
Přibližovadlo na kratší i delší vzdálenosti, ideální do města jen tak na rychlovku v triku a teniská...
Vespa... klasika na dvou kolech. Klasicky design, libive tvary, prakticnost na dvou kolech, ktera si...
První fotka při převzetí půl roku staré Vespy, kterou měl zapůjčenou pan Matonoha.
...jejda.. vždyť jsem skútr neřídila asi 6 let...
Nová Vespa GTS 300 Racing Sixties
Elegantní a pohodlný skutr do města i kolem komína a vlastně i kolem světa.
Je to pěkný skútřík známé značky, v bohužel pro mne dost nepraktickém, byť efektním provedení černý...
Vespa je je životní styl. Přestože mám ještě "mašinu", na vespu si vždy rád sednu, protože vespa nen...
Přibližovadlo na kratší i delší vzdálenosti, ideální do města jen tak na rychlovku v triku a teniská...
První fotka při převzetí půl roku staré Vespy, kterou měl zapůjčenou pan Matonoha.
Vespa... klasika na dvou kolech. Klasicky design, libive tvary, prakticnost na dvou kolech, ktera si...
...jejda.. vždyť jsem skútr neřídila asi 6 let...
Malá, mrštná, svižná...Taková sexy dělová koule...
Vespa GTS 300. Vespa do mesta aj na viacdnovy vylet.
01_250 km_SO_03.07._Vespa300 s Kalimerem, Pařez Popis náhodného výletu na tomto úžasném skútříkov...
Tak koupeny osvedceny gumy Michelin CityGrip presne s indexkem pro Vespy. Co vic si prat, kdyz zkuse...
Tak konec sezony se nezakoncil tak, jak jsme si predstavovali... bohuzel. Vespa zacala placat riditk...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 7.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.5/10 |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 10.0/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Bonneville T100 | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Moto Guzzi V7 Classic | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Honda NC 750S | Moc nelíbila, chci něco klasičtějšího |
Honda CMX500 Rebel | Nepohodlná, nechtěl jsem řadit |
Jawa 350 OHC | Neexistence servisní sítě, neznámá spolehlivost, nechtěl jsem řadit |
Vespa GTV 250i.e. | Nebyly k sehnani anebo cena uplne mimo realitu ;-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 650 | Nejvážnější konkurent, a to na mne v Písku mrkala krasna oranžová… |
Honda SH350i | SH je pohodlnější a praktičtější a jen o téměř neznatelný kousek lépe jede. Vespa má ale neskutečný charakter a styl, které SH trochu chybí. |
Piaggio X10 350 | |
Vespa LX 125 | Penize ;-) |
Yamaha X-max 250 | Na hipsterský pózování mezi cool fajnšmekrama asi paráda, ale zvítězil rozum. Asi to jede dobže, ale spolujedoucí zadek mojí milovaný, se má zaručeně líp na maxu. |
Ducati Scrambler | Duc je Duc |
Yamaha X-max 250 | Luxusni skutrik s kouzlem a eleganci..zatim volim Yamahu |
Yamaha X-max 250 | příliš imageové vozítko, nepohodlné sezení, malý úložný prostor |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | PauliniEnrico | piaggio_gts-super-30.pdf | 837 KB | Je to v NJ ;) |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental CONTI-TWIST | 12" | Zadek | 5 | Jedna velká katastrofa. Pro mě...trošku ostřejšího jezdce ab... | 05.08.2022 v 23:09 |