renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 250 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník double-J
Vloženo 8.8.2013
Aktualizováno 17.8.2014
Zobrazeno 2 716x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ideální dopravní prostředek kombinující hbitost ve městě a možnost vycestovat i mimo něj.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Y Moto Praha (Praha 4-Braník) - Vstřícný a milý přístup, velmi rychlé jednání k oboustranné spokojenosti

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SR Max 300: horší kvalita zpracování
Vespa GTS Super 300: příliš imageové vozítko, nepohodlné sezení, malý úložný prostor

První dojmy - Koupil jsem předváděcí motocykl, který mě učaroval už při testovací jízdě svým perfektním podvozkem. Zatím mám najeto cca 250 km s rohlíkem na tváři. Je radost se na tomhle maxíku prodírat ulicemi velkoměsta a šetřit tak nejen čas, ale i benzín :)

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Akrapovič, měla by přijít opěrka a CL zásuvka.

Recenze

Rozhodoval jsem se mezi uvedenými italy a tímto japoncem. I když mám předešlou zkušenost s italským skůtrem, musím říct, že po svezení se na tomto skútru bylo po pár km rozhodnuto.
X-max má výborný podvozek, který nedokážu k jinému skútru přirovnat, chová se jako velká motorka a přitom si zachovává maximálni obratnost ve městě, otočíte se s ním na velmi malé ploše, což oceníte nejen při otáčení nebo parkování, ale hlavně při proplétání se třeba pražskými ulicemi, které jsou často velmi zacpané. Musím řít, že toto kličkování mu jde dokonce lépe, než menšímu Runneru VXR 200, kterého jsem měl před ním.
Nepochybně výrazně lepší je celkové zpracování skútru, oproti italským konkurentům, ať už to srovnám s Vespou, Gilerou nebo Aprilií - na X-maxu nikde nic nevrže, není nepřesně zpracováno apod.
Skútr má prozatím najeto jen cca 1000 km takže jeětě není myslím si v plném "provozním" režimu, ale i tak je velmi dynamický a svižný, pravda, při jízdě ve dvou je třeba počínat si obezřetněji, ale vzhledem k tomu, že na něm člověk jezdí primárně sám, je to dostatečné.
Brzdy mají dobře čitelný průběh, dobře se dávkují a mají přiměřeně ostrý nástup, dokonce i při krizovém brždění je skútr celkem v klidu, ovladatelný a nekroutí se tak, jak by neměl, což se o italech říci nedá (z mé zkušenosti).
Co mě velmi mile překvapilo je přístrojová deska, která ukazuje nejen rychlost, otáčky, množštví paliva, teplotu motoru a ujeté km, ale je doplněna také venkovním teploměrem, který i na sluníčku ukazuje relevantní hodnotu teploty ve stínu. Škoda jen, že některé kontrolky na slunci nejsou příliš dobře čitelné, ale to je věc, na kterou se myslím dá zvyknout. Co je příjemné, že skútr je vybaven i přepínačem pro signalizaci všemi 4 blinkry najednou, což není v této kategorii úplně samozřejmé.
Brzy sand přibudou i zkušenosti z delších cest mimo město, tak pak přidám nějaké hodnocení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
double-J
double-J napsal 14.04.14 v 08:07

Díky! Hele výfuk je super, mám ho bez katu, ale s homologační vložkou a je to tak akorát :)

nejrobert
nejrobert napsal 07.04.14 v 20:01 10b.

Krásný kousek. Jak jsi spokojen s výfukem,ptám se,protože nad ním také uvažuji.
Přeji mnoho štatných kilometrů.

Více komentářů



TOPlist