Triumph Bonneville T100
07.07.2008
21.12.2023
14.08.2023
27.10.2022
15.02.2022
12.11.2021
13.05.2021
23.02.2021
23.09.2020
18.07.2020
05.11.2019
04.10.2016
07.08.2015
01.10.2013
07.07.2012
22.03.2012
09.11.2011
01.07.2008
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||
Objem | 865 cm3 | 900 cm3 | ||||||||||
Výkon | 47 kW | 50 kW | 50.7 kW | 40.5 kW | 47.8 kW | |||||||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7500 ot/min | 5900 ot/min | 7400 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 68 Nm | 69 Nm | 68 Nm | 80 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 5800 ot/min | 3230 ot/min | 3750 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHCA | DOHC | OHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | 2 | 4 | |||||||||
Vrtání | - | 90 mm | 84.6 mm | |||||||||
Zdvih | - | 68 mm | 80 mm | |||||||||
Kompresní poměr | - | 9.2 : 1 | 10.55 : 1 | 11 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 106 mm | 120 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | 310 mm | |||||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | 19 " | 18 " | ||||||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90 19 | 100/90 R19 | - | 100/90 | 100/90-R19 | 100/90-19 | 100/90-R18 | 100/90-R18 56H | 100/90-R18 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80 17 | 130/80 R17 | - | 130/80 | 130/80-R17 | 130/80-17 | 150/70-R17 | 150/70 R17 69H | 150/70R17 | |||
Rozvor | 1493 mm | 1500 mm | 1493 mm | 1500 mm | 1450 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 28 ° | 25.5 ° | |||||||||
Závlek předního kola | - | 110 mm | - | 104 mm | ||||||||
Světlá výška | - | 1100 mm | - | |||||||||
Výška sedla | 775 mm | 790 mm | ||||||||||
Suchá hmotnost | - | 205 kg | 213 kg | |||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 226 kg | - | 226 kg | 235 kg | 231 kg | ||||||
Užitečná hmotnost | - | 441 kg | - | |||||||||
Objem nádrže | 16 l | 16.6 l | 16 l | 14.5 l | ||||||||
Rezerva | - | 3.5 l | - | |||||||||
Množství oleje | - | 4.5 l | 3.2 l | - | ||||||||
Spotřeba | - | 4.7 l/100 km | 3.83 l/100 km | - | 4.1 l/100 km | |||||||
Maximální rychlost | 155 km/h | 185 km/h | - | 172 km/h | - | |||||||
První cena | 293000 Kč | - | ||||||||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | 16000 Km | |||||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | 16000 Km | |||||||||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - | |||||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | |||||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 20000 Km | - |
Od Saur.us(2013)
Od Saur.us(2012)
Od Steve19(2012)
Od motormichal(2011)
Od Saur.us(2011)
Od Saur.us(2011)
Od Saur.us(2009)
Stealth edice ukazují Triumph Bonneville...
Srbsko 2023
Chrom v malém i velkém množství. Triumph...
Slovinsko 2022
Jen blbni!
Novinky Triumph naživo: V hlavní roli Ti...
Triumph Bonneville T100 2011, koncovky D...
Speed Triple, Trident, Bonneville. Jaké ...
Triumph Bonneville T100 2021
Bonneville 2021. British Icons. Beautifu...
Triumph Bonneville T100 - nácvik uhýbnéh...
nouzové brzdění - trénink
Prodaný 1000 kus v Triumph Praha
Triumph Bobber se představí 19. října
Intermot Triumph: nový Bonneville T100 a...
Triumph uvedl zcela novou řadu Bonneville
Riding with my Bonnie
Tridays 2014 official video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 136 | 15.11.2023 09:41 | ||
Naked bike | Bzučí při brzdění přední brzdou | 66 | 11.6.2023 16:49 | ||
Silniční cestovní | Jak cestou často pícháte | 58 | 12.4.2023 15:10 | ||
Opravy a údržba | Triumph Bonneville T100 - vůle ventlů | 1 | 17.7.2022 15:10 | ||
Pojeď taky | velikonoce - doplnit mozaiku po hranicích ČR | 2 | 29.3.2022 18:10 | ||
Výběr moto | Bonneville T100 vs Interceptor | 15 | 4.3.2022 19:02 | ||
Americké, anglické | Stránky pro vlastníky a obdivovatele legendární Bonnie na Facebooku | 1 | 26.6.2020 08:33 | ||
Pojeď taky | IOM TT 2020 3/6 až 10/6 na Manu | 0 | 28.1.2020 15:08 | ||
Naked bike | zimní dobíjení | 26 | 2.12.2019 10:41 | ||
Opravy a údržba | Uniká brzdovka z nádobky | 4 | 28.4.2019 10:31 | ||
Naked bike | Street 750 vs Bonneville | 5 | 1.8.2017 08:52 | ||
Výběr motorky | Triumph Bonneville | 44 | 21.2.2017 10:43 | ||
Americké, anglické | Triumph cafe racer | 31 | 31.3.2016 10:19 | ||
Naked bike | Triump Bonneville - jaký olej | 6 | 31.3.2016 10:03 | ||
Začínáme | Výběr motorky pro začátečníka - TR Bonneville | 6 | 29.9.2015 21:32 | ||
Výběr motorky | TR Bonneville - Kawa W650 | 20 | 19.7.2015 16:58 | ||
Výběr motorky | Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi | 32 | 3.6.2014 10:52 | ||
Hledám, potřebuji | Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville | 0 | 28.3.2013 18:45 | ||
Silniční cestovní | pohon remeňom na Bonneville T100 | 12 | 15.7.2012 20:49 | ||
Výběr motorky | Co do budoucna? | 28 | 4.7.2009 02:52 |
Pohodová motorka na brouzdání krajinou.
Ma to karbec, nema to karbec???
Triumph i Bonneville jsou myslím Legendy samy o sobě. Klasika jak má být.
Bonnie... Už sama o sobě krásný motocykl! Stvořená je pro toho, kdo spíše než v moderně, vidí krásu ...
Triumph CAFE racer Triumph bonneville je sám o sobě moto pojem. Co teprve, když se trochu upraví, t...
Motorka pro všechny a na všechno. Odveze tě do drogerie pro šprcky a posléze do Afriky je spotřebova...
Bonneville - legendary world fastest motorcycle.
Dunivá klasika, silniční šperk pro letní výlety ve 2.
Úžasný "Bonnie", který je s naplněnými kufříky a plnou nádrží asi tak šestkrát těžší než já :-)...
Stylová kráska, které žádné oko neodolá. Krásná a klidná, přitom umí pěkně pozblobit.
Ikonický motocykl na krátké i dlouhé vyjížďky.
Krásná klasika v originálním stavu
Motorka pro všechny a na všechno. Odveze tě do drogerie pro šprcky a posléze do Afriky je spotřebova...
Dunivá klasika, silniční šperk pro letní výlety ve 2.
Bonneville je láska na celý život. A když jí zbavíte okovů euronorem, je to i velice rychlý motocykl...
Prostě klasika navazující na dnešní potřeby
Ma to karbec, nema to karbec???
Stylová kráska, které žádné oko neodolá. Krásná a klidná, přitom umí pěkně pozblobit.
Vysněná motorka do kterém jsem se před lety zamiloval
Prostě klasika, do které jsem se hned zamiloval. A následně i manželka.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Spojka | 8.5/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 6.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 6.9/10 |
Jízda | |
Sport | 5.2/10 |
Město | 8.4/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.2/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.5/10 |
Světla | 6.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Bonneville T120 | T120 - nakonec jsem zjistil, že motorově nám na ty pohodové víkendy T100 bohatě stačí, ale je fakt, že předek (2 kotouče) z T120 by se hodily ... |
Kawasaki W 800 | |
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | |
Harley Davidson Iron 1200 | HD - rigidní podvozek, všechno vibruje, pro spolujezdce nic moc komfort, z vibrací do stupaček mě brněly nohy; ceny komponentů a pořizovací cena vysoké |
Triumph Bonneville T120 | |
Moto Guzzi V7 Classic | Tak nějak se mi líbila nejmíň |
Kawasaki W 650 | Stály vedle sebe a šáhnul jsem po Triumphu. |
Triumph Thruxton 900 | už se nevyrábí |
Laverda 668 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Nelibily se mi doutníky a cena o 100k vyšší v podstatě u podobných mašin. |
Moto Guzzi V7 Stone | Ten motor znám, chybí mi u něj o špetku více charakteru + to samé co u T120...pardon... :-) |
Moto Guzzi V7 Special | Na mě trochu přeumělkovaný, řetěz a vyšší cena |
Kawasaki W 800 | Japonec je záruka kvality a predajca Triumph ma svojim prístupom tiež nepresvedčil. |
Triumph Bonneville T120 | Byla to samozřejmě jen otázka peněz, přece jenom T120 je o dost dražší a myslel jsem si, že na kochání by mi T100 měla stačit |
Yamaha BT 1100 Bulldog | V době koupě nebyla žádný za mnou akceptovatelnou cenu. Možná příště |
Royal Enfield Interceptor | Rozhodla cena |
Moto Guzzi V7 Rough | Tak tuto byl můj úplně původní sen před mnoha lety. Krásný, šedesátkový a chromovaný. Ale cena? Ve srovnání s ostatními už o něco vyšší a dle recenzí i chybějící motorový charakter. |
Kawasaki W 800 | Svezení mě nepřesvědčilo |
Royal Enfield Interceptor | Nádherná motorka, na které mne překvapilo množství plastů a samozřejmě i cena ve srovnání s R-E. Po zkušební jízdě jsem si řekl, že to jsou téměř identické motorky co se jízdy posedu i výkonu týče, rozdíl asi jen 7 koní. |
Triumph Bonneville T120 | Výkon, brzdy a výbava v základu |
Moto Guzzi V7 Special | Moto Guzzi je hezčí. |
Moto Guzzi V7 Racer | Racer byl můj dávný sen už od prvního představení. Navíc jsem si nebyl jistý, jestli je skok z třiapuly na Bonneville vhodný. Přeci jen má o dalších 20 kW víc |
Vespa GTS Super 300 | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tak na Bonevilla ešte musím dozrieť |
Kawasaki W 800 | Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli. |
Aprilia SL 750 Shiver | Cena a posez oproti Guzzi podstatně horší. |
Honda CB 1100/EX | Byl jsem se na jednoho podívat - zrovna dost foukalo a mě se zdálo, že se trochu pere s větrem - bál jsem se že výkon nebude dostatečný... |
Moto Guzzi V7 Classic | Ani jsem se na ní nesvezl, když se objevila tahle Gůza, nechtěl jsem si více komplikovat rozhodování. |
Moto Guzzi V7 Racer | Toužil jsem po něm snad 10 let a když už jsem měl peníze srdce se přiklonilo k Itálii |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Jareksv | triumph7424_modern-c.pdf | 5.9 MB | |
2018 | Jirtak | modern-classics-str.pdf | 5.9 MB | Uživatelská příručka obsahuje informace o motocyklech Triumph Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Thruxton, Thruxton R, Bonneville T100 a T120. |
2013 | HenryS | modern-classics-cz.pdf | 4.3 MB | |
2012 | Steve19 | elektroschema-lege.pdf | 52 KB | překlad legendy k schématu elektro |
2007 | Steve19 | manual.pdf | 2.1 MB | Bonneville&Bonneville T100 America&Speedmaster Thruxton |
2007 | Steve19 | schema-elettrico-ini.pdf | 280 KB | elektroschema |
2007 | Steve19 | triumph-bonneville-t.pdf | 102 KB | utahovací momenty Bonneville |
2001 | Pav7 | triumph-bonneville.pdf | 21 MB | Triumph Bonneville, T100, Speedmaster, America, Thruxton and Scrambler Haynes Service and Repair Manual |
2011 | Saur.us | 11.11.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:42x Aftermarket koncovky Dunstall 48A3 + tlumivky Highway Hawk |
|
Vložit vlastní zvuk |