yamaha_demo_tour




Triumph Bonnevillle v přestavbě Bullit

Už od počátku toho, co začali mladí rebelové ořezávat z motorek co šlo, začali ladit pozici za řídítky a celkově se hrabat inženýrům nejrůznějších značek do řemesla, hrál Triumph Bonneville v tomto šílenství nezastupitelnou roli. Jeho odkaz žije po mnoha dekádách nadále a s ním i lidé, kteří v něm vidí ideální základ pro café racer.

Jedním z nich je i Kaliforňan Patrick Flynn, který již léta vlastní moderního Bonnevilla z roku 2005. Během let si jeho motorka prošla mnoha kreacemi, drobnějšími a většími přestavbami, až dosáhla svojí „finální podoby“ ve které je nyní na prodej. Neuvěřitelně propracovaný café racer halí černá barva, ze které výrazně vystupuje jen nádrž z holého kovu a zlaté USD vidlice.

Ony vidlice pochází ze supersportovní Suzuki GSX-R 1000 a spolupracují se zadními tlumiči KYB, které jsou pro změnu z Kawasaki ZRX1200. Když už byl Patrick u ladění podvozku, nesměl opomenout ani brzdy. Ta přední je tvořena dvojicí „okousaných“ kotoučů, do kterých se zatínají brzdiče Tokico. Zadní brzda je standardní a vše to stojí na sedmnáctipalcových ráfcích Carrozerria, obutých v pneumatikách Pirelli Diablo Rosso Corsa II.Z motorky je, ostatně jako z každého správného café raceru, sundáno vše nepotřebné. Sedlo s krovkou pro jednoho pochází z modelu Thruxton, a odsud se vzaly i stupačky, umístěné oproti standardu výrazně víc vzadu. Řídítka jsou nízká, uchycená přímo na předních vidlích.Okolo motoru žádné zásadnější změny neproběhly, ale aby mohl dvouválec pořádně dýchat, byl mu dopřán výfukový systém od firmy British Customs, sdružující dvě výfuková kolena do jedné koncovky. Standardní airbox byl zneškodněn a pod bočními kryty se ukrývá jen dvojice filtrů od K&N. Přední světlo pochopitelně nepřišlo o tradiční kulatý tvar, ale zabydlel se v něm LED kroužek.Suma sumárum se jedná o jeden z nejpropracovanějších café racerů, který je na rozdíl od mnohých dalších, skutečně zaměřen zejména na funkčnost. Jeho majitel a stavitel s ním ušel dlouhou cestu, což je na motocyklu vidět ve všech směrech. Popravdě nechápu, jak se mohl po takovém čase a úsilí rozhodnout, svůj stroj prodat…

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):



TOPlist