Intermot Triumph: nový Street Cup, Bonneville T100 a T100 Black

Britové budou i příští rok stavět hlavně na nových, kapalinou chlazených dvouválcích. Letošní novinka Street Twin se představila v odlehčené podobě pod názvem Street Cup, do nabídky se vrací také klasické modely Bonneville T100 a T100 Black.

Intermot Triumph: nový Street Cup, Bonneville T100 a T100 Black

Kapitoly článku

Street Cup

Ambice pouličního závodníka naznačuje už samotný název, a pohled na čisté linie motorky ozdobené pouze decentním štítkem, krytem zadního světla a zrcátka uchycená v koncích řídítek je jenom potvrzuje. Street Twin ve stylu café-racer je jednoznačně trefa do černého, protože řadový dvouválec o objemu 900 ccm nás hodně bavil už v letošním testu, a design ala Thruxton také nevypadá vůbec špatně.

Přestože technika vychází z modelu Street Twin, najdeme tu pár rozdílů v ergonomi i i na podvozku. Street Cup nabídne sportovnější posez - sedí se výš a víc vzadu, řídítka jsou pro změnu níž a posunutá vpřed. Cup dostal o něco delší zadní tlumiče, které mají za cíl vyšší posez a ostřejší úhel řízení, přičemž zdvih zadního kola zůstává na hodnotě 120 mm. U novinky se však dá očekávat obratnější a rychlejší řízení. Sportovnějšímu charakteru odpovídá také vyšší specifikace přední dvoupístkové brzdy.

V katalogu příslušenství čeká 120 položek, takže materiál k dalšímu vylepšování je okamžitě k dispozici. Pro majitele řidičáků skupiny A2 bude Triumph od příštího jara nabízet omezenou 35kW verzi.

T100 a T100 Black

Dostupnější a lehčí alternativou k Bonnevillu T120 představují dvě novinky se stejným  devítistovkovým dvouválcem, jaký Triumph zatím používal u modelu Street twin, nově se objevuje také v jeho sportovnější verzi Street Cup. Na rozdíl od něj jsou však T100 a T100 Black motocykly klasického gentlemanského střihu. Jejich design našel inspiraci v legendárním modelu Bonneville z roku 1959, pod kterým se však ukrývají moderní technologie jako elektronické ovládání plynu, vypínatelná kontrola trakce, nebo dobíjecí USB konektor.

Pokud jde o podvozek, ve srovnání s větším Bonnevillem T120 mají obě nové "stovky" jiný rám a komfortněji nastavené odpružení. Kratší rozvor, nižší sedlo a lehčí stavbu ocení především jezdci menších postav, kterým se uleví při manipulaci v nízkých rychlostech. Dvouválec s maximálním výkonem 55 koní bude i v tomto případě možné nechat u dealerů Triumph omezit na limit řidičského průkazu skupiny A2, tedy 35 kW.

 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist