Duel: Moto Guzzi V7 Special & Suzuki SV650X
31.01.2022
29.03.2021
24.02.2021
17.01.2021
14.12.2020
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
27.01.2015
02.10.2014
27.09.2014
06.06.2014
06.11.2013
27.03.2012
10.11.2011
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 744 cm3 | 853.4 cm3 | |||||
Výkon | 37.5 kW | 35 kW | 36.2 kW | 35 kW | 38 kW | 48 kW | |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min | 6800 ot/min | |||||
Točivý moment | 58 Nm | 60 Nm | 73 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 2800 ot/min | 4900 ot/min | 5000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHV | - | |||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||
Vrtání | 80 mm | 84 mm | |||||
Zdvih | 74 mm | 77 mm | |||||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | - | 10.5 : 1 | - | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | |||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | ||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm | - | 120 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 18 " | - | 18 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 100/90-18 | 100/90 18" | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/80-17 | 130/80 17" | 150/70 17" | |||
Rozvor | - | 1449 mm | 1435 mm | 1450 mm | |||
Úhel hlavy řízení | - | 27.5 ° | - | 27.5 ° | - | 28 ° | |
Závlek předního kola | - | 109 mm | - | ||||
Výška sedla | 805 mm | 790 mm | 770 mm | 780 mm | |||
Suchá hmotnost | 179 kg | - | 193 kg | 203 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 181 kg | 190 kg | 213 kg | 223 kg | ||
Objem nádrže | 22 l | 21.95 l | 22 l | 21 l | |||
Rezerva | - | 3.79 l | 2.5 l | 4 l | |||
Maximální rychlost | 175 km/h | 170 km/h | - | 160 km/h | - | ||
První cena | - | 244990 Kč | - | 245900 Kč | 249900 Kč |
Duel: Moto Guzzi V7 Special & Suzuki SV650X
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Nová Moto Guzzi V7, orlice s dvojí tváří...
Motocyklové příběhy č. 4 – Panenský Týne...
Motocyklové příběhy č.2 - Po silničkách ...
Moto Guzzi V7 III Special: charismatický...
Moto Guzzi V7 2014
1970 Moto Guzzi V7 Special
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Oprava izolace cívky | 12 | 15.3.2024 08:52 | ||
Opravy a údržba | Enamel barvy na motor zkušenosti | 19 | 26.1.2024 08:53 | ||
Silniční cestovní | Moto guzzi Special 2013 - převodovka | 12 | 7.5.2023 11:16 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozměr pneu 130/80-17 výměna | 14 | 2.1.2023 13:27 | ||
Opravy a údržba | Olej s vysokým obsahem zddp | 38 | 16.9.2022 10:45 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 chrastění od spojky | 7 | 5.11.2021 18:15 | ||
Opravy a údržba | Ventilové vůle Moto Guzzi V7III | 6 | 2.7.2021 10:13 | ||
Opravy a údržba | Nespíná větrák sahary | 14 | 10.6.2021 06:01 | ||
Veteráni | Mechanický regulátor napětí | 38 | 11.4.2021 16:33 | ||
Italské | Nová Moto Guzzi V7 2021 | 31 | 6.3.2021 22:11 | ||
Papírování a nehody | Bouračka a boj s ČPP | 76 | 14.7.2020 13:38 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Naked bike | Moto Guzzi V7 | 14 | 29.10.2019 16:28 | ||
Opravy a údržba | Italská převodovka - funguje :) | 15 | 1.6.2018 18:26 | ||
Silniční cestovní | NC750X nebo Guzzi V7 | 21 | 9.4.2018 01:18 | ||
Veteráni | Lehce se vlní - tlumiče KO? | 18 | 15.8.2017 17:18 | ||
Veteráni | Zase další nehoda | 6 | 21.6.2017 14:42 | ||
Opravy a údržba | Elektronické vs kladívkové zapalování | 15 | 23.1.2017 14:50 | ||
Opravy a údržba | Těsnění víčka nádrže - materiál a výroba | 5 | 29.8.2016 22:18 | ||
Opravy a údržba | Jak funguje tohle odvětrání nádrže? | 4 | 21.7.2016 22:46 |
Nádherná a charismatická klasika, která mě vrací o 30 let zpět.
Krásná, modrá, nádherný zvuk legendárního motoru, který dostal v tomto modelu mnohem víc koníků i kr...
Hledal jsem motorku klasického vzhledu, co bude mít charakter a trochu pojede.
Ať žije drtivá menšina… …téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…
S MG už jsem nějaký zkušenosti měl,tak jsem si na starý kolena chtěl pořídit nějakou rozumnou klasik...
Rám, řidítka, nádrž, sedlo, drátěná kola a nádherný motor, je něco víc potřeba?
Dlouho jsem uvažoval o druhém stroji do garáže. Čas asi už uzrál, každopadně držím barvu - oranžovou...
Nádherná klasická motorka se dvěma laufy, dvěma budíky a dvěma kozama. Naleštěné chromy a nestárnouc...
Nádherná klasika která ač vyráběna aktuálně tak je to vlastně veterán.
Dle mého názoru povedený naháč a "retro klasika"
Italská starší dáma, pro staršího pána :)
Italská láska. Krásný design, charisma a vibrace.
Nádherná a charismatická klasika, která mě vrací o 30 let zpět.
Hledal jsem motorku klasického vzhledu, co bude mít charakter a trochu pojede.
Nádherná klasická motorka se dvěma laufy, dvěma budíky a dvěma kozama. Naleštěné chromy a nestárnouc...
Ať žije drtivá menšina… …téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…
Krásná, modrá, nádherný zvuk legendárního motoru, který dostal v tomto modelu mnohem víc koníků i kr...
Nádherná klasika která ač vyráběna aktuálně tak je to vlastně veterán.
S MG už jsem nějaký zkušenosti měl,tak jsem si na starý kolena chtěl pořídit nějakou rozumnou klasik...
Dle mého názoru povedený naháč a "retro klasika"
Konecne vidim za sebe a i to lepe vypada :)
vcera nainstalovn origo USB port pod sedlo motorky.
Tak se to nějak sebehlo a ja jsem na cestě po Alpách… …tak proč se nepodíval domu, do Mandella…...
Kilometry přibývají… zvykám si, ale je to mezek… Člověk musí být “Igor Bezbolestny” aby dělala to c...
Dnes jsem se byl projet s autem a tak mě napadlo, že bych italskou dámu konečně seznámil s jedním o ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.6/10 |
Spojka | 5.8/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 5.6/10 |
Mechanická hlučnost | 6.3/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 7.8/10 |
Brzdy | 6.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 2.7/10 |
Těsnost tlumičů | 6.7/10 |
Tuhost rámu | 5.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.4/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 5.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 4.7/10 |
Dostupnost dílů | 5.3/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.0/10 |
Světla | 4.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CL500 | Svezl jsem se, ale nejak to nebylo ono |
Moto Guzzi Breva 750 | ten kdo mel zprostredkovat prodej dostal infarkt:( |
Kawasaki W800 Cafe | Cena, charisma, jednodušší údržba |
Royal Enfield Interceptor | Cena, kardan vs. retez |
Royal Enfield Interceptor | Moto Guzzi V7 u mě zvítězila vzhledem, větším pohodlím, krásnějším a objemnějším motorem a kardanem. |
Triumph Street Twin | Moc pěkný, na pohled velmi pěkně zpracovaný, bohužel nemožnost testovací jízdy a přece jen, není to vzduchem chlazený V-twin a má řetěz a litá kola. |
Royal Enfield Interceptor | Vzhledově moc pěkné, ale výrobní kvalita, zpracování, odpružení, motor, převodovka, řetěz, vše o kousek pocitově horší, než na Guzzi. Pokud by cena byla znatelně nižší, byl by to vážný konkurent. |
Kawasaki W 800 | Dražší, asi moc dokonalý :) |
Royal Enfield Interceptor | Menší obavy z Indické produkce, řetěz |
Triumph Bonneville T100 | Na mě trochu přeumělkovaný, řetěz a vyšší cena |
Royal Enfield Interceptor | …hmmm, ani nevím… už vím, má řetěz… |
Fantic Caballero 500 rally | …kdysi jsem měl Cagiva Canyon, měl jsem obavy ze stejného přístupu fabriky, nikdo to poradně nezná a dva servisy v ČR taky nic moc… |
Yamaha MT-07 | Někdo byl rychlejší a koupil ji. |
Royal Enfield Interceptor | ..taky dobrá klasika,ale servis trochu z ruky a řetěz no... |
Triumph Street Twin | prodejce triumpholomouc mi neumožnil zkušební jízdu na tomto modelu a odkázal mě na možnost projet model bonneville |
Yamaha XSR 700 XTribute | prodejce motopark.cz mi neumožnil zkušební jízdu na tomto modelu a odkázal mě na možnost projet Yamahu MT-07 |
Benelli Leoncino 500 | Nechytla za srdce |
Triumph Bonneville T100 | Moto Guzzi je hezčí. |
Triumph Bonneville T100 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Dlouho byla favoritkou, ale po osahání a zkušební jízdě chytl více za srdíčko RE Interceptor. |
Kawasaki Versys 650 | ještě jsem do ní nedorost |
Honda GL1000 GoldWing | Pěkná motorka Moto Guzi V7 1970 byla hodně zdaleka, u nás tato moto není, a tak jistota s čekými TP rozhodla. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2021 | berry78 | service-manual-v7-v9.pdf | 14 MB | Servisní manuál - Krásný, přehledný a s obrázky :o) |
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2017 | Marcusk | v7-iii-stone-sm.pdf | 13 MB | Servisný manuál |
2017 | Marcusk | v7-iii-stone-sm.pdf | 13 MB | Servisný manuál |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
1971 | Redguy | 750-ambassador-...-s-handbook.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál |
1971 | Redguy | katalog-dilu.pdf | 12 MB | Katalog dílů |
1971 | Redguy | repair-manual.pdf | 18 MB | Servisní manuál |