Eicma: Aprilia a Moto Guzzi

Aprilia a Moto Guzzi na domácí výstavě letos moc novinek nezveřejnili a většinu modelů (RSV4, Tuono, Caponord nebo V7), které vystavuje v Miláně, známe již z dřívějších prezentací. To ale neznamená, že není z čeho vybírat!

Eicma: Aprilia a Moto Guzzi

Kapitoly článku

Aprilia RSV4 R

Superbike RSV4 s vidlicovým čtyřválcem prošel jen decentním faceliftem. První, čeho si všimnete, je nová nádrž, kde objem paliva vzrostl ze 17 l na 18,5 l. Inovací a optimalizací prošel i brzdový systém Brembo a řídící jednotka ABS od Bosche. Nové budou pochopitelně i barevné kombinace, kdy se můžete těšit na celo-černou a celo-červenou kapotáž.

Aprilia Tuono

U brutálního streetfightera, který "sežere" téměř vše, co se mu postaví do cesty, došlo letos v létě k velkým inovacím. Výkon vidlicového čtyřválce poskočil z již uctyhodných 161 koní na rovných 170 koní při 11 500 otáčkách. Nárůstu výkonu pomohlo snížení vnitřního tření a nově vyřešené odvětrání klikové skříně. Změny se dotkly také výfukového systému a elektroniky, a zvýšil se také točivý moment na 111,5 Nm v 9 500 otáčkách. Řidič si sám může určit, jakou porci výkonu chce krotit díky výběru ze tří palivových map (Track, Sport a Road).
Výčet elektroniky je téměř stejný, jako u supersportovní sestřičky RSV4. Nové Tuono má také ve výbavě sadu elektronických asistenčních systému APRC, kde je osmistupňová kontrola trakce, kontrola wheelie, startovací systéma Launch Control a nové ABS značky Bosch, které se dá přepínat ve třech režimech (Track, Sport a Rain) nebo úplně vypnout.

Caponord 1200 Travel Pack Black

Cestovní enduro Caponord 1200 přichází s továrním balíčkem pod názvem Travel Pack Black, kde zákazník rovnou na motocyklu najde systém semiaktivního odpružení ADD (Aprilia Dynamic Damping), ACC (Aprilia Tempomat), tlumič řízení, pár bočních kufrů v barvě motocyklu a centrální stojan.

Aprilia RS4 125

U malé sportovní motorky RS 125 se dočkáme nových barevných kombinací (černá a trochu netradiční žlutá) a samozřejmě nebude chybět i verze „replica“, kde se kopírují barvy závodního superbiku z šampionátu SBK.

Moto Guzzi V7

Stylový naháč s nádechem retra se pro příští sezónu dočkal ve všech třech modelech nových barev. Zájemci o tyhle charismatické stroje tak mají zase z čeho vybírat.

Puristicky laděný Stone přidá ke svým stávajícím barevným variantám také provedení s červenou (Rosso Corposo) nebo tmavě zelenou nádrží (Verde Agata). Nově se setkáme i s verzí „Nero Ruvido“, která ke stávajícímu tmavému provedení přidá ještě více černé barvy – konkrétně na zrcátkách, tlumičích a některých dalších dosud chromovaných detailech.
Model V7 Special, dosud disponující dvoubarevnou nádrží, nově dostane na boční schránky a nádrž „rychlé pruhy“, a to buď v černošedé, nebo červenočerné kombinaci. Barevné provedení „Essetre“ má odkazovat k modelu V750 z roku 1974, který právě v takovém hávu představil vůbec poprvé na Moto Guzzi kotoučovou brzdu.
V případě V7 Racera k několika drobným, leč slušivým úpravám vnějšího provedení tak, aby tento stroj ještě více připomínal café-racery ze 70. let. Na první pohled zaujme nové hnědé kožené sedlo, stejně tak hnědý kožený pás přes nádrž anebo matně černé boční kryty. Nechybí ani charakteristické štítky nad světlem a za sedlem - sedmička je nově vyvedena v chromu. Všimnout si můžeme i rudého nápisu Moto Guzzi na ráfcích, jak jsme jej viděli už u Californie Custom.

Griso 8V Black Devil S.E.

Podobně jako V7, i Griso se ukázalo v novém kabátě. Verze Black Devil přináší matné černé provedení s šedočernými kryty hlav válců, šedivými pruhy přes nádrž, černou přístrojovkou a závodními stupačkami. Významným prvkem je také nepřehlédnutelná koncovka výfukového systému vyvedená po levé straně. Drátěná kola nesou na ráfcích rudý nápis Moto Guzzi, ale těžko věřit, že by někdo nepoznal, z jaké továrny tenhle černý ďábel vyjel...

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist