Naposledy editováno 24.08.2014 00:04:20
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
Nevím jestli sis pořádně přečetl můj dotaz, je tam napsáno "že za rady všem děkuji", pokud neumíš poradit a jen meleš pantem, tak mi sem nepiš, není tady tolik řádků.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
Když si stáhneš v sekci manuály servisní manuál (velmi snadné, je tam jen jeden), budeš mít návod i s obrázkama a nemusíš se ptát jako trumpeta.
Když se musíš ptát na technický postup, nebo jestli můžeš sundat vačky, tak to dej raději do servisu.
Naposledy editováno 23.08.2014 17:23:50
Yamasakiym píše: kodl77>
Nevím jestli sis pořádně přečetl můj dotaz, je tam napsáno "že za rady všem děkuji", pokud neumíš poradit a jen meleš pantem, tak mi sem nepiš, není tady tolik řádků.
Nevim jestli jsi si to precetl ale on ti poradil a celkem kvalitne. Pokud se takhle inteligentne ptas tak je nejlepsi rada nesrat se dotoho.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
S GePeZetama jsme si užil své, motor GPZ 600/400 je strašně nedomyšlený,viz ta voda + chladič oleje. GPX to už má vyřešeno lépe, voda lépe, chladič oleje už nemá. Každopádně volnoběžka startéru je uprostřed motoru, kvli výměně enbo orpavě volnoběžky se musí půlit motor, taktéž kvůli výměně primarního řetězu, na srandy kopa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
Jsi jednička, tohle jsem chtel vedet. Ja to už všechno sundal, mam doma pro jistotu dvě stejne motorky , to aby byla plná garáž . Nechal jsem tam jednu matku od hlavy a pujde dolu. Šlo mi jen o značky a nevsiml jsem si manualu tady. U jedny je to jedno, jestli to rozdelam, motor je total bez tlaku, ale ta druha jede porad slusne, je to stara popelnice ale libi se mi.Navic jede vic nez muj perak.:)Pouziju tvuj navod a pustim se do toho.
Mam ji chvilku, tak jsem si uzival dalnici a pak jsem si vsiml, ze se hreje, dolil jsem vodu a hledal, nikde nic. Par kilometru do prace a bylo to jasny, olejový vícko plny peny.
Pokud je to tesneni, bude to fajn, pokud je to hlava, tak dam jinou a jedeme dal, pritom uz muzu nechat udelat i ventily.Takze tech variant je vic, ale jak jsem rekl, chci se to naucit.
A chtel jsem radu od nekoho kdo to uz na teto motorce delal, a ma s tim vlastni zkusenost, tot vse. A to s tema trubkama na vodu je zrovna vec, ktera mi usetri cas, gumicky vemu hned jak prijdu do obchodu.
Děkuji za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
Mě se ty motorky strašně líbily.. Tady jsou fotky mé bývalé 400R http://gpz.unas.cz/gpz400/gpz400.html
a tady 600R http://gpz.unas.cz/GPZ_zmeny/GPZ_zmeny.html
a tady nějaké specifikace, tehdy bylo problém sehnat jakýkoliv údaj, ne jak dnes, kdy je už na internetu vše http://gpz.unas.cz/spec/gpz600spec.htm
Jo a když se dívám na fotky a tak jsem si vzpomněl, že jako první věc jsem odpojoval antidive z předních vidlí. Funguje tak, že když brzdíš přední brzdou, tak je to propojeno s teleskopy a brzdovka tlačí proti teleskopům, aby se zabránilo ponoření předku při brzdění. V 80tých létech to bylo v módě.. Jenže v praxi to funguje tak, že při prudkém brzdění tlumič ztvrdne jak beton a nejde propružit, takže účel to splní a předek se neponoří.. Jenže za cenu téměř neodpruženého předku, takže přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou a je to o hubu, obzvláště na mokru. Na 400R jsem měl antidive buď nefunkční, nebo nějak odpojený, na 600R to fakt fungovalo a předem při brzdění zdřevěněl a 2x jsem si hned ze se startu málem ustlal, tak jsem to nechal servisem odpojit, sundali i ty propojovací trubky a byl klid..
O tom antidivu jsem tady cetl, ale jeste jsem na to nekoukal, po Praze toho moc rychle nenajezdis. švestky jsou všude večer. Mam to stejne, tohle je první vetsí moto nad 500. Mohl jsem koupit Suzuki bandit 1200 ale tohle se mi libilo vic :), jsem na ty starsi modely.
Co se tyka penez, nemam uplne problem, ale nechci kazdemu bambulovi davat po tisicich, neskladam atomovy reaktor ale 25 let starou Kawu:, takže proto ty "hloupý" otazky.Radsi se hloupe zeptam, nez bych to pokazil.
Ted budu jezdit na tomhle, vysavac je jen dekorace:)
nejdou dolu otacky po nastartovaní, co by jsi hledal?
"nastartovat to lze , volnoběh to drží ale pokud jde do otáček tak neklepe ani nekouří ale otáčky nejdou dolů. Prostě dlouho stála a karburátory jsou přicpané a polofunkční"
Co ty na to?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 | Falkon02 | 8 | 19.10.2018 v 15:26 __unq__ |
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 | Falkon02 | 16 | 25.9.2018 v 10:25 Falkon02 |
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 | Falkon02 | 13 | 6.8.2018 v 20:20 Falkon02 |
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 | PájaViků | 10 | 15.5.2018 v 08:08 Falkon02 |