globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
.

Naposledy editováno 24.08.2014 00:04:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 01:38 | Nahoru | #1
c.j.>
Jsi jednička, tohle jsem chtel vedet. Ja to už všechno sundal, mam doma pro jistotu dvě stejne motorky , to aby byla plná garáž . Nechal jsem tam jednu matku od hlavy a pujde dolu. Šlo mi jen o značky a nevsiml jsem si manualu tady. U jedny je to jedno, jestli to rozdelam, motor je total bez tlaku, ale ta druha jede porad slusne, je to stara popelnice ale libi se mi.Navic jede vic nez muj perak.:)Pouziju tvuj navod a pustim se do toho.
Mam ji chvilku, tak jsem si uzival dalnici a pak jsem si vsiml, ze se hreje, dolil jsem vodu a hledal, nikde nic. Par kilometru do prace a bylo to jasny, olejový vícko plny peny.
Pokud je to tesneni, bude to fajn, pokud je to hlava, tak dam jinou a jedeme dal, pritom uz muzu nechat udelat i ventily.Takze tech variant je vic, ale jak jsem rekl, chci se to naucit.
A chtel jsem radu od nekoho kdo to uz na teto motorce delal, a ma s tim vlastni zkusenost, tot vse. A to s tema trubkama na vodu je zrovna vec, ktera mi usetri cas, gumicky vemu hned jak prijdu do obchodu.
Děkuji za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 08:09 | Nahoru | #2
Yamasakiym> Za málo. Měl jsem to jako první japonský 4T. Prvně jsem měl GPZ 400R - japonksá verze, oproti šestce hliníkový rám, i trochu jiný (v kuse) a sand o 40kg lehčí. Ty motory bohužel trpí na vačky, úplně se mi vydrolily, plus vahadla. Tehdy (cca rok 2000) to šlo blbě řešit, každý to opravoval jen tvrdochromem a to prostě ty otáčky nevydrží, ale nakonec se povedlo, opravili v Brusírně Pavlíček u Brna za cca 8tis. Ale peníze jsem na opravu neměl, takže aspoň rozložit a složit jsem musel sám, předtím taky jen zkušenosti s motory na jawě.. Na vačkách jsou na kolech určitě značky. Já si to ještě pro jistotu poznačil lihovým fixem.

Mě se ty motorky strašně líbily.. Tady jsou fotky mé bývalé 400R http://gpz.unas.cz/gpz400/gpz400.html



a tady 600R http://gpz.unas.cz/GPZ_zmeny/GPZ_zmeny.html



a tady nějaké specifikace, tehdy bylo problém sehnat jakýkoliv údaj, ne jak dnes, kdy je už na internetu vše http://gpz.unas.cz/spec/gpz600spec.htm

Jo a když se dívám na fotky a tak jsem si vzpomněl, že jako první věc jsem odpojoval antidive z předních vidlí. Funguje tak, že když brzdíš přední brzdou, tak je to propojeno s teleskopy a brzdovka tlačí proti teleskopům, aby se zabránilo ponoření předku při brzdění. V 80tých létech to bylo v módě.. Jenže v praxi to funguje tak, že při prudkém brzdění tlumič ztvrdne jak beton a nejde propružit, takže účel to splní a předek se neponoří.. Jenže za cenu téměř neodpruženého předku, takže přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou a je to o hubu, obzvláště na mokru. Na 400R jsem měl antidive buď nefunkční, nebo nějak odpojený, na 600R to fakt fungovalo a předem při brzdění zdřevěněl a 2x jsem si hned ze se startu málem ustlal, tak jsem to nechal servisem odpojit, sundali i ty propojovací trubky a byl klid..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02


TOPlist