globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
.

Naposledy editováno 24.08.2014 00:04:20

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2014 v 17:21 | Nahoru | #1
Přečetl, radu jsi dostal, není zač...
Když si stáhneš v sekci manuály servisní manuál (velmi snadné, je tam jen jeden), budeš mít návod i s obrázkama a nemusíš se ptát jako trumpeta.
Když se musíš ptát na technický postup, nebo jestli můžeš sundat vačky, tak to dej raději do servisu.

Naposledy editováno 23.08.2014 17:23:50

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2014 v 07:24 | Nahoru | #2
Samotná výměna těsnění je v pohodě, nastavíš vačky na značky, vyndáš napínka rozvoďáku, sundáš vačky, rozvoďák zvasíš na drát, ať ti nespadne dolů, sundáš hlavu, vyměníš těsnění. Teď otázka proč měníš těsnění? Teče ti voda do spalovacích prostorů? (To mi na GPZ dělalo), ideálěn hlavu nechat srovnat a otlakovat (500Kč), podívat se na ventily, asi budou chtít zabrousit. Každopádně až dosud jak na každé motorce, ale GPZ 600 má "vychytávku" v tom, že voda vede skrz ventilové víko. Tak už jen kvůli sundání víka (a třeba jen kontroly ventilů) je třeba sundat trbuku s vodou, takové Ypsilon, vývody jsou tuším mezi prvním a druhým a mezi třetím a čtvrtým válcem, ale spujují se uprostřed do jednoho vyśtění. Takže to je celé nutno před sundáním víka sundat, předtím vypustit vodu.. Sundat to je v pohodě, problém jsem měl, že m ito po tom nechtělo už těsnit. Těsní to jen gumovými kroužky, takže nebuď blbý jako já a ty si objednej nové, než to bdueš dělat. Pokud nebou mít v katalogu GPZ 600, můžeš použít z GPX 600, jsou stejné http://www.partsdep...28ZX600-C1%29/48207/ stojí 20Kč "0" RING,16MM. GPX 600 to má už vyřešené lépe, nemá jednu kovovou trubku, co spojuje 2 vyústěn ía jde z ní jedna hadice, ale na GPX jsou 2 kratičké vyúsťovací trubky, na které jsou nasazeny 2 hadice a ty se spojují až u termostatu. Takže tam stačí jen povolit a sundat dvě hadice a hotovo, nic se nemusí přetěsňovat..

S GePeZetama jsme si užil své, motor GPZ 600/400 je strašně nedomyšlený,viz ta voda + chladič oleje. GPX to už má vyřešeno lépe, voda lépe, chladič oleje už nemá. Každopádně volnoběžka startéru je uprostřed motoru, kvli výměně enbo orpavě volnoběžky se musí půlit motor, taktéž kvůli výměně primarního řetězu, na srandy kopa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02


TOPlist