bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 600 - kouří
20.9.2018 v 14:34
Zdravím, po roce neduh a pár peněz se mi podařilo rozchodit starou vránu. Motorka jede na dost bohatou směs a ventily jsou asi dost rozhozené, slyšitelné cvakání (stála podle mě více než 5 let ne-li 10), jenže mě trápí jiný problém a sice, že motorka při lehkém zahřátí začne modrošedě kouřit, takže se asi do spalovacího prostoru dostává olej ( svíčka se mi zdála taky úplně lehce mastná) a moje otázka zní, je možné že se tam "nějak" dostává skrze neseřízené ventily a nebo je to blbost? Popřípadě jestli vůbec existuje nějaký způsob zjištění, kudy se tam ten olej dostává, jestli přes dříky nebo kroužky apod... Za všechny rady budu rád.

Naposledy editováno 20.09.2018 14:45:08

Kawasaki GPZ 600 - kouří

20.9.2018 v 14:38 | Nahoru | #1
Změř kompresní tlaky s plným plynem a od toho se odpíchneš dál...

Kawasaki GPZ 600 - kouří

20.9.2018 v 15:29 | Nahoru | #2
Dokud nenajedeš nějaké kilometry a neseřídíš směs na pořádný benzín, tak nemá cenu pátrat. Kdo ví, jaké úsady se ti z toho po těch letech vypalují.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 - kouří

20.9.2018 v 17:19 | Nahoru | #3
To je spíš moc bohatý, než že by to bralo olej....vyčistit palivový ventil, karburátory, seřídit hladiny, vyměnit svíčky,seřídit směs (půjč si colortune svíčku)...azmer klidně i ty tlaky ve válcích...

Kawasaki GPZ 600 - kouří

20.9.2018 v 19:37 | Nahoru | #4
Zkusil bych asi nechat tu kameru na výfuky zaměřenou i při jízdě! Pokud bude motorka hodně kouřit při akceleraci, tak to žere olej přes kroužky a pokud to kouří vyloženě jen při deceleraci (brždění motorem) tak to žere přes gufera na dřících ventilů! Taky to může být i kombinace obojeho. Ale jak píšou ostatní, nejdříve bych asi motorku pořádně pošteloval, vše dobře vyčistil a až pak laboroval s tím, jestli to žere olej a odkud!

Kawasaki GPZ 600 - kouří

20.9.2018 v 21:15 | Nahoru | #5
fandím oživování "starých vran" , ať se daří

Kawasaki GPZ 600 - kouří

21.9.2018 v 07:01 | Nahoru | #6
starý vrány to je moje...mám dvě a ta třetí se pomalu do stádia starý vrány dostává
...po 10ti letech na volnoběh, kouří... z toho vůbec neusuzuj.

Pokud si nejsi jistej ventilama - zkontroluj je. Jak ti někdo radil, klidně uděl i karbce. Ta svíčka vypadá jen bohatá a ne mastná.
Potom to projeď a někde porádně protáhni. A pak mrkni znovu na svíčky, pozoruj za jízdy kdy to kouří - jak psal někdo výše.

Moje SS900(tedy vzducháč) taky kouří a bere si...neřeším to extra a dolívám... je to vzduch motor co má 70tkm (krom toho nemá gufera na dřících ale "šprcky" ) … ale kroužky budou asi mít taky svý.

Kawasaki GPZ 600 - kouří

21.9.2018 v 07:48 | Nahoru | #7
to bude za balík:) doufám, že jsi za to nedal moc..

změř tlaky..pokud budou OK, tak začni vrchem - gufera na ventilech budou tvrdé jak šutr a netěsní. v horším případě jsou to i pístní kroužky, ale to už se dostáváš do ceny opravy převyšující cenu stroje.

Kawasaki GPZ 600 - kouří

21.9.2018 v 08:24 | Nahoru | #8
tak podle toho zvuku to nejsou jen ventily....ale tezko soudit z videa, jinak basti pekne

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 - kouří

21.9.2018 v 08:58 | Nahoru | #9
2stroke> Svíčky jsou nové, staré jsem předtím uchlastal (hold byla holka náladová). Karburátory vyčištěny asi 60x hodně důkladně, nechával jsem i "odmocit" několik dní, nové šrouby bohatosti+ pružiny, o-krouzky+podložky samozřejmě i gumy, co těsní plovákovou komoru a jehlové ventily taky, takže karburátory chcou snad jen nasynchronizovat. Podotýkám, že před videem už motorka právě párkrát bublala a trochu jela (nad cca 5-6t ot jsem se nedostal nemá STK) bordel z nádrže 100% nesaje, protože tam je momentálně uzpůsobena malá pet nádrž s otvorem. Dobře, zkusím seřídit a pak se uvidí, snad to je fakt jen hodně bohaté i když jsem šrouby bohatosti dával přesně tak, jak píše manuál ( 2 ot.od max. zašroubování) a je pravda, že motorka strašně žere, na to, co je v karbcich ujedu max tak 200m

Kawasaki GPZ 600 - kouří

22.9.2018 v 01:45 | Nahoru | #10
Taky by to mohl dělat přicpaný vzduchový fitr! Myslím tím tu bohatou směs! Ale svíčkama bych se řídil spíš tak až po ujetí cca 50-100 Km. Když blafala jen na volnoběh a jen okolo garáže, tak se nestihla ani pořádně propláchnout a vypálit.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 - kouří

22.9.2018 v 10:55 | Nahoru | #11
Dneska ráno mi to nedalo a šel jsem za ní, že aspoň vyjedu benzín, co mám v petce (otvor tam je) napíchnutou na karbce. Při bublání benzínu z petky klasický dým a smrad, ale jakmile si tahala zbytky benzínu z karbcu, tak buď jsem měl haldy nebo šedý zákal po ránu a nebo nekouřila vůbec... Takže uvažuju, jestli ten benzín nemůže uchcavat přes sytiče ( i když co si pamatuju, tak přímo na tom táhlu sytiče není gumový o-krouzek nebo něco takového, co by mohli pouštět. (Měrky na ventily by mi měly dojít v úterý, takže pak snad budu vědět víc.)

Kawasaki GPZ 600 - kouří

22.9.2018 v 11:50 | Nahoru | #12
Ventily zkusis i rukou -> ted Ti jde o to aby nebyly bez vule .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 - kouří

22.9.2018 v 13:35 | Nahoru | #13

Falkon02 píše: Dneska ráno mi to nedalo a šel jsem za ní, že aspoň vyjedu benzín, co mám v petce (otvor tam je) napíchnutou na karbce. Při bublání benzínu z petky klasický dým a smrad, ale jakmile si tahala zbytky benzínu z karbcu, tak buď jsem měl haldy nebo šedý zákal po ránu a nebo nekouřila vůbec... Takže uvažuju, jestli ten benzín nemůže uchcavat přes sytiče ( i když co si pamatuju, tak přímo na tom táhlu sytiče není gumový o-krouzek nebo něco takového, co by mohli pouštět. (Měrky na ventily by mi měly dojít v úterý, takže pak snad budu vědět víc.)


Tak to ti netěsní ventilky na plovákách. Zkoušíš vervu? Ta by mohla pomoct - jak jsem psal, pořádný benzín to chce.

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 - kouří

23.9.2018 v 00:28 | Nahoru | #14
Beranidlo> klidně zkusím vervu (spaluji od EO aditivovanou 95, 100 jsem se bál kvůli podpalu ventilů apod) a k těm jehlovým ventilum, jsou úplně nové, neměly by pouštět, ale je pravda, že jsou zkoušel, jestli karbce protékají jen při starých jehlách.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 - kouří

24.9.2018 v 09:46 | Nahoru | #15
Čau, píšeš co jsi všechno v karbecech vyměnil, ale nepíšeš nic o nastavení hladin, tedy plovákových výšek..? Jestli jsi je nenastavoval, můžou to dělat i hladiny...

Ed. písmenko

Naposledy editováno 24.09.2018 09:50:37

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 - kouří

25.9.2018 v 10:25 | Nahoru | #16
kuzmič> Ještě nenastavoval, jelikož bylo furt něco špatně... A teď když už je víceméně všechno ok, že nastartuje kdykoliv, tak právě kouří, tak jsem se chtěl prvně poptat, ať rovnou vím, na čem jsem... a všude jsem se dočetl, že kdyby to bylo směsí, tak bude jen černý dým a né právě modrošedý, tak proto jsem byl z toho KO...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02
Chybějící zapalování Kawasaki GPZ 600 Apage 4 22.1.2018 v 23:14 Apage


TOPlist