bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
.

Naposledy editováno 24.08.2014 00:04:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 08:09 | Nahoru | #1
Yamasakiym> Za málo. Měl jsem to jako první japonský 4T. Prvně jsem měl GPZ 400R - japonksá verze, oproti šestce hliníkový rám, i trochu jiný (v kuse) a sand o 40kg lehčí. Ty motory bohužel trpí na vačky, úplně se mi vydrolily, plus vahadla. Tehdy (cca rok 2000) to šlo blbě řešit, každý to opravoval jen tvrdochromem a to prostě ty otáčky nevydrží, ale nakonec se povedlo, opravili v Brusírně Pavlíček u Brna za cca 8tis. Ale peníze jsem na opravu neměl, takže aspoň rozložit a složit jsem musel sám, předtím taky jen zkušenosti s motory na jawě.. Na vačkách jsou na kolech určitě značky. Já si to ještě pro jistotu poznačil lihovým fixem.

Mě se ty motorky strašně líbily.. Tady jsou fotky mé bývalé 400R http://gpz.unas.cz/gpz400/gpz400.html



a tady 600R http://gpz.unas.cz/GPZ_zmeny/GPZ_zmeny.html



a tady nějaké specifikace, tehdy bylo problém sehnat jakýkoliv údaj, ne jak dnes, kdy je už na internetu vše http://gpz.unas.cz/spec/gpz600spec.htm

Jo a když se dívám na fotky a tak jsem si vzpomněl, že jako první věc jsem odpojoval antidive z předních vidlí. Funguje tak, že když brzdíš přední brzdou, tak je to propojeno s teleskopy a brzdovka tlačí proti teleskopům, aby se zabránilo ponoření předku při brzdění. V 80tých létech to bylo v módě.. Jenže v praxi to funguje tak, že při prudkém brzdění tlumič ztvrdne jak beton a nejde propružit, takže účel to splní a předek se neponoří.. Jenže za cenu téměř neodpruženého předku, takže přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou a je to o hubu, obzvláště na mokru. Na 400R jsem měl antidive buď nefunkční, nebo nějak odpojený, na 600R to fakt fungovalo a předem při brzdění zdřevěněl a 2x jsem si hned ze se startu málem ustlal, tak jsem to nechal servisem odpojit, sundali i ty propojovací trubky a byl klid..

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 09:56 | Nahoru | #2
c.j.>
O tom antidivu jsem tady cetl, ale jeste jsem na to nekoukal, po Praze toho moc rychle nenajezdis. švestky jsou všude večer. Mam to stejne, tohle je první vetsí moto nad 500. Mohl jsem koupit Suzuki bandit 1200 ale tohle se mi libilo vic :), jsem na ty starsi modely.










Co se tyka penez, nemam uplne problem, ale nechci kazdemu bambulovi davat po tisicich, neskladam atomovy reaktor ale 25 let starou Kawu:, takže proto ty "hloupý" otazky.Radsi se hloupe zeptam, nez bych to pokazil.
Ted budu jezdit na tomhle, vysavac je jen dekorace:)



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02


TOPlist