globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 11:01 | Nahoru | #1
Brzdu si určitě hoď níž, ve stupačkách jezdit vůbec nepotřebuješ. Ta lepená gumová podrážka je na MX botě docela revoluční věc, doteď si to podle mě nikdo kromě Astars netroufl vyrábět. Na ATV Formách jsem tu lepenou špici neukopl, ale vím o pár lidech kterým se to povedlo. Bude se v tom líp chodit, já jsem už párkrát uklouzl na dlažbě tou kovovou špicí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #2
hiffson> Jo, to že to klouže vím :), při zkoušení jsem skoro slítnul ;o).

Nicméně si myslím - kovová špice => větší ochrana? ... Takže guma jak říkáš, lepší chůze, menší bezpečnost ...
Spíš mě hlavně zajímá ta podrážka hladká vs klasická se vzorkem ... to je mi záhadou :).

Brzdu níž proto, že nejezdím ve stupačkách? Nebo jsem to blbě pochytil a má být níž? Chtěl bych jezdit MX časem a ve stupačkách občas jezdím - protáhnout se nebo polní cesty a menší blbnutí . ... Mě právě zajímá, jestli je to o zvyku nebo jen o tom, zda jezdím stupačky ... :). No dám tomu pár jízd a jestli to bude stát za prd ... tak ji stejně snížím ... zajímá mě hlavně "proč" :) ... nudím se, nemůžu teď jezdit, tak chci aspoň osvětu ;o).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 11:58 | Nahoru | #3
Breakpain> Mám základní model MX šktpálů G-Force od Gaerne a taky namá na špici kování. Guma, která tam je, vydrží opravdu hodně, jezdím off, padám často a sem tam zůstane noha i pod moto, kterou je nutný občas opravdu silou vytrhnout. Na jedný botě se gumová špička odchlípla, ale to bylo tím, že jsem dal boty sušit ke krbu a bota blíž k topeništi se malinko zdeformovala . Ale i tak se to odchlípnutí nezvětšuje. Samotná špička boty i bez kování je hodně pevná , ale kování má určitě svůj význam.
Tady to je dotaz z Čepelákovo webu:
Dobry den, chtel bych se zeptat jak se lisi boty alpinestar tech7 od alpinestar tech10, a jestli jsou tech7 vhodne pro MX. Nikde jsem totiz o techto botech nenesel popis v cestine. Diky!! a at to jezdi
Odpověď: Boty se liší ve výstelce - Tech10 mají malou botičku, Tech7 ji nemají. Jinak vhodné pro MX určitě jsou. Děkuji.
I v popisu píšou "nová podrážka s použitím technologie Tech 10", tak bych to neřešil.
Ohledně brzdový páky, mám ji tak o cca 1 cm niž, než stupačka a vyhovuje mi to jak v sedle, tak i ve stupačkách, ale dost jsem to "ladil", než mi to začlo vyhovovat. Naštěstí je přestavení páky otázka několika málo minutek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 12:11 | Nahoru | #4
Janek> Jo ták ... já myslel, že to je vyloženě nevhodný s tím hýbat ... (koukal jsem na video s Čepelákem kde radí do roviny ... a plno dalších jezdců taky). Laborování je easy - o tom se nepřu, stačí klíč a šoupeme nahoru a dolů :) ... Asi to zkusím :p

Jinak zrovna tech 10 a 7 se liší i velikostí, díky té botičce je to asi o půl čísla rozdíl :-/ ... takže komu sedí 7, tomu nepadne 10 :p a opačně. Taky jsem je právě zkoušel ze zvědavosti :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 12:29 | Nahoru | #5
Breakpain> Pokud to máš na XT tak bych se rozlepení nebál, motokros v tom jezdit nebudeš a o asfalt obrousíš všechny boty pokud chceš tahat nohy po zemi.
Brzdu si nastav tak jak ti to vyhovje a na poučky se na silniční ježdění v klidu vybodni. Na motorce se většinu času v sedě presunuješ a nezávodíš ve stoje.
Jinak za sebe bych do výběru přidal Sidi Crossfire, dělají je i s motardovou podrážkou kde jdou měnit jednotlivé segmenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 12:45 | Nahoru | #6
Breakpain> Tech 10 jsem zkoušel, ale mě nějak vadí ta gelová botička. Možná bych si zvykl a určitě by se líp sušily. Můj favorit jsou Gaerne Fastback a výš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 12:59 | Nahoru | #7
Breakpain> tu kovovou špici jen tak nezničíš. S tou lepenou bych si tak jistej nebyl.

Všichni co jezdí po silnici mají brzdu dole, pak se jim buď blbě brzdí ve stupačkách nebo si pořídí pedál kterej se dá jednoduše upravit tak aby se o pár centimetr zvýšil. Když zastavíš před polňačkou třeba. To mám plynule našroubovatelný, špičku trochu zvednu a ve stupačkách to není nic moc, ale došáhnu.

Podrážka je super věc, mám drápy a je to znát. MX mám hladký a je to děs, já radši ani nikam nechodím, lidi se mi smějou a to jsem ještě neuklouzl protože je sucho.

MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 13:03 | Nahoru | #8
S botičkou si vem určitě o dvě čísla větší. Já jsem stopro spokojenej, můžu mít botu volnějc, ale polstrování 100% sedí, 100%prodyšný, kolem botičky v botě může proudit vzduch. I v 28st v terénu a při postávání jsem neměl zpocený nohy, otlaky a puchejře nehrozí. TCX PRO2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 13:26 | Nahoru | #9
Michal #5> Jo, mám to na XT a jezdím silnici - ale SIDI jsou uzounké :D, skoro jsem tam nedal nohu a měl jsem je o číslo větší ještě než mám mít ;o).

Jinak vyměnitelnou podrážku mám taky ... já mám Tech 7 Supermoto botu .

A z tvého příspěvku tedy chápu - že brzda v rovině je k vůli závodění ve stoje - brzdění ve stoje ...

Naposledy editováno 07.06.2011 13:35:29

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 13:27 | Nahoru | #10
Janek> To jo, ale co jsem si zkusil - všechno úzký, to samé Fastbacky ... strašně úzký :-// mám docela širokou nohu ... až Alpinky jsou oka na mou šířku nohy :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 13:28 | Nahoru | #11
hiffson> Ale občas blbnu na polní cestě ve stupačkách :) a chtěl bych si získat návyky na MX ježdění. Ale chápu - asi bude lepší to snížit a až budu drandit na trati - tak to dát do roviny

S tou botičkou ... no problém byl, že 11 ka malý, 12 ka mi plandala na noze :) ... potřeboval bych 11,5 a to není :). Takhle jsem to myslel . Jinak mám normálně 10 ku na délku (ale 11 na šířku ... mám prostě placičku).
Co mi sedělo dobře s botičkou byly SG-12, jen byly mrchy úzké .(

Naposledy editováno 07.06.2011 13:37:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 13:50 | Nahoru | #12
Breakpain> no jestli ti bylo číslo malý a to další velký tak to je pěkně v prdeli! Botička nesmí tlačit na špici, všude jinde se roztáhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 18:32 | Nahoru | #13
Breakpain> Přesně tak při motokrose se vždycky brzdí ve stoje takže proto páčka do roviny se stupačkou na silniční ježdění v sedě nic moc.
Jestli chceš jít víc do MX tak si pořiď ještě jinou moto mě by bylo XTčka na otloukání líto.

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 19:05 | Nahoru | #14
Můj názor a moje zkušenost - netvrdím,že mám pravdu...Všude se uvádí a jsem slyšela - brzda do roviny se stupačkou.Při jízdě v sedě mám nohy na stupačkách na špičkách,takže si nemůžu přibržďovat.Když jsem začla jezdit v Mx botách,měla jsem větší problém s řazením,celou botu pod páčku nedostanu,ale zvykla jsem si.Lepší je nechat páčky jak máš a zvykat si na boty,než to předělávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:17 | Nahoru | #15
v4o> To si právě myslím taky ... akorát prostě nejsem schopnej nadzvednout nohu ... buď nebrzdím, nebo mám hned brzdu tak na 60% v sedě :) ... to se bojím, že v zatáčce hodím tlamu :p

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:21 | Nahoru | #16
hiffson> Jo, většinou je problém následující.

1) velikost 44 úzká a občas krátká (respektive pouze Styl Martinky byly krátké)
2) vel. 45 abych udělal kompromis - dlouhé, plave mi pata a boty jsou stále úzké
3) boty s botičkou tak 46 krátké a úzké, 47 dlouhé a úzké ....

Opravdu jediné boty, co mi opravdu sedí jsou Alpinestars (stejně jako kombi), mám asi "zvláštní postavu" na kterou šijí standardně ;o) ...

K té botičce ... no, já v těch SG-12 byl dlouho ... roztáhla se, to jsem cítil - na délku tak akorát, na šířku sice něco povolila ... ale byl tam tlak. Když jsem vyndal nohu z boty bylo to, jak kdybych to měl v malém svěráku trochu. Nejsem si jistý, že ta bota by povolila tak moc.Chápu, že když je to těsný, ale noha není pod tlakem, že se to krásně přizpůsobí - ale když to tlačí, tak sice povolí, ale člověka budou bolet nohy ... to nemá šanci povolit tak moc se domnívám - srabácky jsem se nato vybodnul ;o) ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:26 | Nahoru | #17

Breakpain píše: v4o> To si právě myslím taky ... akorát prostě nejsem schopnej nadzvednout nohu ... buď nebrzdím, nebo mám hned brzdu tak na 60% v sedě :) ... to se bojím, že v zatáčce hodím tlamu :p



No tak to zkus,mít nohy na špičkách.Podle teorie je to prý správně a nemusíš myslet na to,aby jsi si nebrzdil.A když brzdím/řadím,tak tu nohu celou zvednu a posunu a zase ji dám zpátky.Mne se tak celkově jezdí líp,taky když přidávám,tak v té nové kombě dost kloužu po sedle a takhle se můžu zapřít do stupaček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:27 | Nahoru | #18
Michal #5> Cože, vždy ve stoje? No nikdy jsem to nejezdil ... tak pak už chápu ... ve stoje to byl luxus :) ... (A dávalo by to smysl, když jeden amík vysvětloval, proč ji nedát pod úroveň stupačky. Prý se pak člověk moc převáží a přidupne si brzdu moc ... nedávalo mi to smysl ... říkal jsem si, že v sedě to nehrozí a ve stoje opatrně ... A ono takhle :) ).
BTW: to se tedy i řadí ve stoje ... no, to je maso ... sice se mi to povedlo, ale nic jistého to nebylo a připravoval jsem si tam dlouho nohu a byl to rovný úsek silnice

No, já mám XT jako "cestovního motarda" na kterém se učím a lehce blbnu ... už je pošramocen silniční lišejí :-//. Nicméně to není moto na MX - maximálně enduro, kdybych to přestavěl a i tak jsou lepší volby. Já to mám jako silniční moto a přemýšlím nad MX asi 250 - 450 nevím. Nepotřebuju skákat - kdo ví, jestli se časem odhodlám, ale zase netuším, aby 250 nebyla slabá na váhu nějakých 100-110 kg ... Pravděpodobně to asi nebude na značkách, ale nebudu chtít něco ultra ostrého. Takové hobby MX - nechci se stát profíkem (není čas, nejsou money) ... možná sranda závod někdy v budoucnu ... Primárně chci zajet když je čas na dráhu, vyřádit se, zajezdit si s kamarády a jet domů ... .

Každopádně - off road až příští rok ... možná přes příští - dle financí a jak se budu cítit ... ještě jsem toho moc nenajezdil a umím prd ...

Naposledy editováno 07.06.2011 20:38:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:32 | Nahoru | #19

v4o píše: No tak to zkus,mít nohy na špičkách.Podle teorie je to prý správně a nemusíš myslet na to,aby jsi si nebrzdil.A když brzdím/řadím,tak tu nohu celou zvednu a posunu a zase ji dám zpátky.Mne se tak celkově jezdí líp,taky když přidávám,tak v té nové kombě dost kloužu po sedle a takhle se můžu zapřít do stupaček.



Ale kolegyně ;o) ... já takhle jezdím :). Problém je, když brzdím :) ... né za jízdy - to mi bota nemá šanci dosáhnout na brzdu - jezdím na špičkách :) ... Mluvím o problému během brždění. Buď brzdím plynule - ale nesmím dát nohu na stupačku a musím lehce přišlapávat (celá noha ve vzduchu, dotýká se jen brzdy) - ale to nemám v noze moc cit a když najedu na nerovnost, tak si to přidupnu . A pokud brzdím tak, že posunu nohu dopředu a mám střed nohy na stupačce ... tak tu nohu nejsem schopnej nadzvednout (míněno mít stále nohu na stupačce a nadzvednout špičku), jak by bylo třeba ... zvládnu to jen tak, že rovnou brzdím ... ta bota je strašlivě pevná ... neohne se v kotníku ;) - ne tolik, kolik je třeba ... noha na stupačce není v rovině, ale má sklon dolů (špička) mám dlouhé nohy, takže se sotva naskládám na moto :D ... snesl bych klidně o 5-10 cm vyšší stroj ;o) ... Sedlo je myslím 875 mm a když sednu, mám stejně pokrčené nohy :D. Upřímně se těším na krosky ;o) - 975 mm slibuje lepší posez a s tím, že bych nedosáhl si lámat hlavu nemusím :D.

Naposledy editováno 07.06.2011 20:33:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:40 | Nahoru | #20
Breakpain> Ahááá,tak to jsem tě špatně pochopila,sorry A to ani nejsem blondýna Tak tenhle problém jsem měla taky,moje první brždění v botech skončilo pádem ale naštěstí já jsem v nich začínala na hlíně,takže to nebolelo.Prostě jsem si zvykla.Přítel jak vyjel poprvé v 12-tkach taky nadával,že nemůže najít páčky a nemá cit,posunul si páčku a hned ji zase vrátil.A taky si zvykl.

Ale myslím,že mám taky nohu ve vzduchu při brždění,při řazení určitě.Prostě zabrzdím/zařadím a nohu vrátím na stupačku.

Naposledy editováno 07.06.2011 20:43:31

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:46 | Nahoru | #21
v4o> Třeba si časem zvyknu, bota povolí nebo kotník posílí a přetáhne tu botu :p. No já právě synchroně brzdím oběma brzdama, dávám meziplyn a podřazuju. A nejde mi to, pokud mám nohu na brzdě ve vzduchu :) ... Kdybych nejdřív brzdil a pak řadil, tak to není problém :D ... zatím jsem přešel na tuhle variantu ;o) ... ale já se nevzdám ... jít to nějak musí jen jsem potřeboval podporu v nadcházejícím bojí s brzdou

Já teda jinak po první jízdě - ke konci už "cit" měl ... tak na 80%, takže už jsem to skoro nepoznal :) ... Ani s brzdou není problém (když nadzvednu nohu a pouze brzdím) - problém je pouze "ohnout nohu v kotníku" :) ... Cit paradoxně v podstatě neschází :).

Naposledy editováno 07.06.2011 20:49:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:49 | Nahoru | #22

Breakpain píše: ... Sedlo je myslím 875 mm a když sednu, mám stejně pokrčené nohy :D. Upřímně se těším na krosky ;o) - 975 mm slibuje lepší posez a s tím, že bych nedosáhl si lámat hlavu nemusím :D.


Sedlo máš u krosky sice o cca 10 cm výš, ale máš zároveň i o 10 cm výš světlou výšku, a proto i celý rám, takže posez bude +/- stejný. Na kroskách a endurech se prostě stojí ve stupačkách .

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:52 | Nahoru | #23
Janek> Kurňa, taky mě to napadlo, zmetci :p, doufám, že aspoň řidítka jsou výš ... Já se nenarovnám zcela když stojím ... to pak "přepadávám na předek" ....

S jízdou ve stupačkách nemám problém, sice to neumím, ale učím se to . Na kole jezdím na horákovi skoro pořád ve stoje :) ... proto tíhnu i k podobné jízdě u motorek a podle toho jsem si vybral stroje ;) ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 21:10 | Nahoru | #24
Breakpain> Podívej se na jakékoli video z motokrosu a pokud to nejsou závody kolem stodoly tak tam opravdu nikdo v sedě nebrzdí. Měl by jsi při brždění dát prdel dozadu nad blatník a stát ve stupačkách proto brzda v úrovni stupačky. Nohu musíš nechat na stupačce cokoliv jiného je blbost pokud nebereme trochu vyšší školu kdy si v nájezdu záměrně blokuješ kolo při sedání si na nádrž tam je to trochu jinak.
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #25
Michal #5> Sice koukám, ale moc to jako laik nepoznám . Zatím o mém stylu co mluvím - řeším jízdu po silnici. Ale když jsi mi to takhle objasnil, tak už chápu, že na silnici je tahle poučka k ničemu ;o) ... s tou brzdou v úrovni.

V terénu pochybuju, že budu dávat meziplyn, to je jasné ...

Otázka peněz - ukáže se příští rok, nemám moc představu, musím se nato pořádně tenhle rok zaměřit. Představa je, že bych se rád vešel do 50 000 vč. servisu (prostě gumy, olej atd ... ), pokud to bude brát více ... budu asi muset vyčkat na lepší práci nebo rozšíření ...
Je to jen nástřel, nevím jestli se nebudu stěhovat atd - dojíždět někam 100 km na trať pravidelně taky nebude moc super ... takže teď jen tak sonduju :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 22:07 | Nahoru | #26
Breakpain> 50 je na 4T motorku dost málo a to je jedno jaký budeš chtít obsah. Za ty peníze bych si pořídil nějakou 125 2T zábavy taky dost a proti 4T je pořizovačka jinde. 250 4T kolem 50ti bývají dost oježděné a není problém do ní dalších 30 strčit hned po koupi.

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 22:27 | Nahoru | #27
Michal #5> ééé já myslel provozní náklady na sezónu ... né pořizovací cenu ;) ...

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

8.6.2011 v 06:49 | Nahoru | #28
Na MX boty jsem si zvykal nedávno a byla to docela dřina na kotníky. To že dám řadičku nahoru a budu řadit s nohou mimo stupačku mi přijde jako převodovková prasárna. Boty jsem dřepováním rozšlapal moc pěkně a teď si v MX zařadím mnohem líp a jistějc jak v botách s citem. Nohu si šoupnu trochu víc dozadu a pak řadím špičkou, nárt tam prostě s obrovskou botou nenarveš. Dostat se nad řadičku je horší, to musíš namakat kotník a pořádně rozdřepovat boty. Zadní brzdu se to chce naučit, neutítíš žádnej odpor a pak najednou to pošleš do smyku. Je to zvyk, za 14 dní no problem.

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

8.6.2011 v 07:18 | Nahoru | #29
hiffson> No ... oni jsou docela poddajný - docela se hnou ... ale prostě má to limity ...

Pod řadičku špičku (až za prsty na začátek nártu v podstatě dám) a to jestli řadím špičkou či nártem je mi fuk - to jsem si zvyknul už během prvních 150 km :) ... Jen brzda je oser, tak jak říkáš - cit by v tom byl, kdybych to zapřel o stupačku :) ... Kdyby se rozšláply, tak to asi půjde, ale nechci je zničit - navíc nevím, co nato moje kotníky, kde mám přetrhané vazy z fotbalu ... by se mohlo stát, že bych další den nechodil :) ... V průměru si můžu dovolit ujít hodinu pomalé chůze v kuse, jinak mám druhý den problém a kulhám nebo se skoro neudržím na nohou ... To je tak, když vás nějaký "debil" podkopne přesně do kotníku ://

Takže zatím je to nic - hodně brzdím - trochu přidám a píská guma ;o) ... Ale já už si s tím pohraju, asi prostě na silnici pošteluju tu brzdu dolů ... a jestli se časem bota rozhýbe, budu zvedat :).

Jako nato, jak ta bota vypadá je ještě docela ohebná, abych jí nekřivdil ;o). Ale musím říct, že jsem rád :) ... v podstatě s tím nemám problémy na noze a bezpečí je mnohem větší :) ...

Naposledy editováno 08.06.2011 07:25:13

3 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

8.6.2011 v 08:46 | Nahoru | #30
no, hned jak přijedu domu tak musim jit zkusit jak já to vlastne řadim

Každopádně já teď s brzdou taky laboruju na SM. Myslim si, že to s těma špičkama jak psala v4o platí u silnic, aby člověk nechytal v zatáčkách slidery na botě,ale stupačku. U motarda jdou nohy stejně ven, tka je to jedno. A pro cit v zadní brzdě kvůli příletům do zatáček si myslím je nutný mít trochu oporu od stupačky, pokládat nohu jen na brzdu (v rovině se stupačkou) mi teda vůbec nešlo, hned jsem si to zašláp. Na všech motorkách jsem to dával pod úroveň stupačky. A mám botu 13
Tady je to vidět..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist