Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
V terénu pochybuju, že budu dávat meziplyn, to je jasné ...
Otázka peněz - ukáže se příští rok, nemám moc představu, musím se nato pořádně tenhle rok zaměřit. Představa je, že bych se rád vešel do 50 000 vč. servisu (prostě gumy, olej atd ... ), pokud to bude brát více ... budu asi muset vyčkat na lepší práci nebo rozšíření ...
Je to jen nástřel, nevím jestli se nebudu stěhovat atd - dojíždět někam 100 km na trať pravidelně taky nebude moc super ... takže teď jen tak sonduju :).