globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 21:10 | Nahoru | #1
Breakpain> Podívej se na jakékoli video z motokrosu a pokud to nejsou závody kolem stodoly tak tam opravdu nikdo v sedě nebrzdí. Měl by jsi při brždění dát prdel dozadu nad blatník a stát ve stupačkách proto brzda v úrovni stupačky. Nohu musíš nechat na stupačce cokoliv jiného je blbost pokud nebereme trochu vyšší školu kdy si v nájezdu záměrně blokuješ kolo při sedání si na nádrž tam je to trochu jinak.
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #2
Michal #5> Sice koukám, ale moc to jako laik nepoznám . Zatím o mém stylu co mluvím - řeším jízdu po silnici. Ale když jsi mi to takhle objasnil, tak už chápu, že na silnici je tahle poučka k ničemu ;o) ... s tou brzdou v úrovni.

V terénu pochybuju, že budu dávat meziplyn, to je jasné ...

Otázka peněz - ukáže se příští rok, nemám moc představu, musím se nato pořádně tenhle rok zaměřit. Představa je, že bych se rád vešel do 50 000 vč. servisu (prostě gumy, olej atd ... ), pokud to bude brát více ... budu asi muset vyčkat na lepší práci nebo rozšíření ...
Je to jen nástřel, nevím jestli se nebudu stěhovat atd - dojíždět někam 100 km na trať pravidelně taky nebude moc super ... takže teď jen tak sonduju :).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist