Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
3 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách
Každopádně já teď s brzdou taky laboruju na SM. Myslim si, že to s těma špičkama jak psala v4o platí u silnic, aby člověk nechytal v zatáčkách slidery na botě,ale stupačku. U motarda jdou nohy stejně ven, tka je to jedno. A pro cit v zadní brzdě kvůli příletům do zatáček si myslím je nutný mít trochu oporu od stupačky, pokládat nohu jen na brzdu (v rovině se stupačkou) mi teda vůbec nešlo, hned jsem si to zašláp. Na všech motorkách jsem to dával pod úroveň stupačky. A mám botu 13
Tady je to vidět..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
13, to už je pěkná flotila :p ... to už je asi docela problém něco sehnat ;) Na tý fotce nevypadáš na obra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Taky je rozdíl,že já mám 162cm a krátké ruce,nohu 39,takže od říditek po stupačku mám daleko méně "těla" k dispozici,než vy,celý posez je u mne asi jiný.Nejvíc s tím bojuji v motokrosu,když potřebuji přenést váhu dozadu,nedosáhnu na řídítka