Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
1) velikost 44 úzká a občas krátká (respektive pouze Styl Martinky byly krátké)
2) vel. 45 abych udělal kompromis - dlouhé, plave mi pata a boty jsou stále úzké
3) boty s botičkou tak 46 krátké a úzké, 47 dlouhé a úzké ....
Opravdu jediné boty, co mi opravdu sedí jsou Alpinestars (stejně jako kombi), mám asi "zvláštní postavu" na kterou šijí standardně ;o) ...
K té botičce ... no, já v těch SG-12 byl dlouho ... roztáhla se, to jsem cítil - na délku tak akorát, na šířku sice něco povolila ... ale byl tam tlak. Když jsem vyndal nohu z boty bylo to, jak kdybych to měl v malém svěráku trochu. Nejsem si jistý, že ta bota by povolila tak moc.Chápu, že když je to těsný, ale noha není pod tlakem, že se to krásně přizpůsobí - ale když to tlačí, tak sice povolí, ale člověka budou bolet nohy ... to nemá šanci povolit tak moc se domnívám - srabácky jsem se nato vybodnul ;o) ...