Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Nicméně si myslím - kovová špice => větší ochrana? ... Takže guma jak říkáš, lepší chůze, menší bezpečnost ...
Spíš mě hlavně zajímá ta podrážka hladká vs klasická se vzorkem ... to je mi záhadou :).
Brzdu níž proto, že nejezdím ve stupačkách? Nebo jsem to blbě pochytil a má být níž? Chtěl bych jezdit MX časem a ve stupačkách občas jezdím - protáhnout se nebo polní cesty a menší blbnutí . ... Mě právě zajímá, jestli je to o zvyku nebo jen o tom, zda jezdím stupačky ... :). No dám tomu pár jízd a jestli to bude stát za prd ... tak ji stejně snížím ... zajímá mě hlavně "proč" :) ... nudím se, nemůžu teď jezdit, tak chci aspoň osvětu ;o).