globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:27 | Nahoru | #1
Michal #5> Cože, vždy ve stoje? No nikdy jsem to nejezdil ... tak pak už chápu ... ve stoje to byl luxus :) ... (A dávalo by to smysl, když jeden amík vysvětloval, proč ji nedát pod úroveň stupačky. Prý se pak člověk moc převáží a přidupne si brzdu moc ... nedávalo mi to smysl ... říkal jsem si, že v sedě to nehrozí a ve stoje opatrně ... A ono takhle :) ).
BTW: to se tedy i řadí ve stoje ... no, to je maso ... sice se mi to povedlo, ale nic jistého to nebylo a připravoval jsem si tam dlouho nohu a byl to rovný úsek silnice

No, já mám XT jako "cestovního motarda" na kterém se učím a lehce blbnu ... už je pošramocen silniční lišejí :-//. Nicméně to není moto na MX - maximálně enduro, kdybych to přestavěl a i tak jsou lepší volby. Já to mám jako silniční moto a přemýšlím nad MX asi 250 - 450 nevím. Nepotřebuju skákat - kdo ví, jestli se časem odhodlám, ale zase netuším, aby 250 nebyla slabá na váhu nějakých 100-110 kg ... Pravděpodobně to asi nebude na značkách, ale nebudu chtít něco ultra ostrého. Takové hobby MX - nechci se stát profíkem (není čas, nejsou money) ... možná sranda závod někdy v budoucnu ... Primárně chci zajet když je čas na dráhu, vyřádit se, zajezdit si s kamarády a jet domů ... .

Každopádně - off road až příští rok ... možná přes příští - dle financí a jak se budu cítit ... ještě jsem toho moc nenajezdil a umím prd ...

Naposledy editováno 07.06.2011 20:38:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 21:10 | Nahoru | #2
Breakpain> Podívej se na jakékoli video z motokrosu a pokud to nejsou závody kolem stodoly tak tam opravdu nikdo v sedě nebrzdí. Měl by jsi při brždění dát prdel dozadu nad blatník a stát ve stupačkách proto brzda v úrovni stupačky. Nohu musíš nechat na stupačce cokoliv jiného je blbost pokud nebereme trochu vyšší školu kdy si v nájezdu záměrně blokuješ kolo při sedání si na nádrž tam je to trochu jinak.
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist