Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Breakpain píše: ... Sedlo je myslím 875 mm a když sednu, mám stejně pokrčené nohy :D. Upřímně se těším na krosky ;o) - 975 mm slibuje lepší posez a s tím, že bych nedosáhl si lámat hlavu nemusím :D.
Sedlo máš u krosky sice o cca 10 cm výš, ale máš zároveň i o 10 cm výš světlou výšku, a proto i celý rám, takže posez bude +/- stejný. Na kroskách a endurech se prostě stojí ve stupačkách .
S jízdou ve stupačkách nemám problém, sice to neumím, ale učím se to . Na kole jezdím na horákovi skoro pořád ve stoje :) ... proto tíhnu i k podobné jízdě u motorek a podle toho jsem si vybral stroje ;) ...