globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:26 | Nahoru | #1

Breakpain píše: v4o> To si právě myslím taky ... akorát prostě nejsem schopnej nadzvednout nohu ... buď nebrzdím, nebo mám hned brzdu tak na 60% v sedě :) ... to se bojím, že v zatáčce hodím tlamu :p



No tak to zkus,mít nohy na špičkách.Podle teorie je to prý správně a nemusíš myslet na to,aby jsi si nebrzdil.A když brzdím/řadím,tak tu nohu celou zvednu a posunu a zase ji dám zpátky.Mne se tak celkově jezdí líp,taky když přidávám,tak v té nové kombě dost kloužu po sedle a takhle se můžu zapřít do stupaček.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

7.6.2011 v 20:32 | Nahoru | #2

v4o píše: No tak to zkus,mít nohy na špičkách.Podle teorie je to prý správně a nemusíš myslet na to,aby jsi si nebrzdil.A když brzdím/řadím,tak tu nohu celou zvednu a posunu a zase ji dám zpátky.Mne se tak celkově jezdí líp,taky když přidávám,tak v té nové kombě dost kloužu po sedle a takhle se můžu zapřít do stupaček.



Ale kolegyně ;o) ... já takhle jezdím :). Problém je, když brzdím :) ... né za jízdy - to mi bota nemá šanci dosáhnout na brzdu - jezdím na špičkách :) ... Mluvím o problému během brždění. Buď brzdím plynule - ale nesmím dát nohu na stupačku a musím lehce přišlapávat (celá noha ve vzduchu, dotýká se jen brzdy) - ale to nemám v noze moc cit a když najedu na nerovnost, tak si to přidupnu . A pokud brzdím tak, že posunu nohu dopředu a mám střed nohy na stupačce ... tak tu nohu nejsem schopnej nadzvednout (míněno mít stále nohu na stupačce a nadzvednout špičku), jak by bylo třeba ... zvládnu to jen tak, že rovnou brzdím ... ta bota je strašlivě pevná ... neohne se v kotníku ;) - ne tolik, kolik je třeba ... noha na stupačce není v rovině, ale má sklon dolů (špička) mám dlouhé nohy, takže se sotva naskládám na moto :D ... snesl bych klidně o 5-10 cm vyšší stroj ;o) ... Sedlo je myslím 875 mm a když sednu, mám stejně pokrčené nohy :D. Upřímně se těším na krosky ;o) - 975 mm slibuje lepší posez a s tím, že bych nedosáhl si lámat hlavu nemusím :D.

Naposledy editováno 07.06.2011 20:33:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist