Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Všichni co jezdí po silnici mají brzdu dole, pak se jim buď blbě brzdí ve stupačkách nebo si pořídí pedál kterej se dá jednoduše upravit tak aby se o pár centimetr zvýšil. Když zastavíš před polňačkou třeba. To mám plynule našroubovatelný, špičku trochu zvednu a ve stupačkách to není nic moc, ale došáhnu.
Podrážka je super věc, mám drápy a je to znát. MX mám hladký a je to děs, já radši ani nikam nechodím, lidi se mi smějou a to jsem ještě neuklouzl protože je sucho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
S tou botičkou ... no problém byl, že 11 ka malý, 12 ka mi plandala na noze :) ... potřeboval bych 11,5 a to není :). Takhle jsem to myslel . Jinak mám normálně 10 ku na délku (ale 11 na šířku ... mám prostě placičku).
Co mi sedělo dobře s botičkou byly SG-12, jen byly mrchy úzké .(
Naposledy editováno 07.06.2011 13:37:41