Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách
Pod řadičku špičku (až za prsty na začátek nártu v podstatě dám) a to jestli řadím špičkou či nártem je mi fuk - to jsem si zvyknul už během prvních 150 km :) ... Jen brzda je oser, tak jak říkáš - cit by v tom byl, kdybych to zapřel o stupačku :) ... Kdyby se rozšláply, tak to asi půjde, ale nechci je zničit - navíc nevím, co nato moje kotníky, kde mám přetrhané vazy z fotbalu ... by se mohlo stát, že bych další den nechodil :) ... V průměru si můžu dovolit ujít hodinu pomalé chůze v kuse, jinak mám druhý den problém a kulhám nebo se skoro neudržím na nohou ... To je tak, když vás nějaký "debil" podkopne přesně do kotníku ://
Takže zatím je to nic - hodně brzdím - trochu přidám a píská guma ;o) ... Ale já už si s tím pohraju, asi prostě na silnici pošteluju tu brzdu dolů ... a jestli se časem bota rozhýbe, budu zvedat :).
Jako nato, jak ta bota vypadá je ještě docela ohebná, abych jí nekřivdil ;o). Ale musím říct, že jsem rád :) ... v podstatě s tím nemám problémy na noze a bezpečí je mnohem větší :) ...
Naposledy editováno 08.06.2011 07:25:13