globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

8.6.2011 v 06:49 | Nahoru | #1
Na MX boty jsem si zvykal nedávno a byla to docela dřina na kotníky. To že dám řadičku nahoru a budu řadit s nohou mimo stupačku mi přijde jako převodovková prasárna. Boty jsem dřepováním rozšlapal moc pěkně a teď si v MX zařadím mnohem líp a jistějc jak v botách s citem. Nohu si šoupnu trochu víc dozadu a pak řadím špičkou, nárt tam prostě s obrovskou botou nenarveš. Dostat se nad řadičku je horší, to musíš namakat kotník a pořádně rozdřepovat boty. Zadní brzdu se to chce naučit, neutítíš žádnej odpor a pak najednou to pošleš do smyku. Je to zvyk, za 14 dní no problem.

(reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

8.6.2011 v 07:18 | Nahoru | #2
hiffson> No ... oni jsou docela poddajný - docela se hnou ... ale prostě má to limity ...

Pod řadičku špičku (až za prsty na začátek nártu v podstatě dám) a to jestli řadím špičkou či nártem je mi fuk - to jsem si zvyknul už během prvních 150 km :) ... Jen brzda je oser, tak jak říkáš - cit by v tom byl, kdybych to zapřel o stupačku :) ... Kdyby se rozšláply, tak to asi půjde, ale nechci je zničit - navíc nevím, co nato moje kotníky, kde mám přetrhané vazy z fotbalu ... by se mohlo stát, že bych další den nechodil :) ... V průměru si můžu dovolit ujít hodinu pomalé chůze v kuse, jinak mám druhý den problém a kulhám nebo se skoro neudržím na nohou ... To je tak, když vás nějaký "debil" podkopne přesně do kotníku ://

Takže zatím je to nic - hodně brzdím - trochu přidám a píská guma ;o) ... Ale já už si s tím pohraju, asi prostě na silnici pošteluju tu brzdu dolů ... a jestli se časem bota rozhýbe, budu zvedat :).

Jako nato, jak ta bota vypadá je ještě docela ohebná, abych jí nekřivdil ;o). Ale musím říct, že jsem rád :) ... v podstatě s tím nemám problémy na noze a bezpečí je mnohem větší :) ...

Naposledy editováno 08.06.2011 07:25:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist