globalmoto_kveten





Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 12:20 | Nahoru | #91
o I/11 radsi ani nemluvim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 12:24 | Nahoru | #92

steve4ever>markus> navic mam dojem, ze prazsky okruh spolufinancuje samo mesto, ale ruku do ohne za to nedam, vim pouze, ze se o tom diskutovalo.

Barta mi ze zacatku pripadal trochu hloupouckej, ale ted se mi taky libi jak tam "zameta". Hlavne, aby mu to vydrzelo, stavebni lobby je silna



stavebni lobby je silna proto, protoze stavebnictvi a pridruzena vyroba zamestnava velkou cast pracujicich v CR... kdyz se prestane stavet, rapidne vzroste nezamestnanost..

Naposledy editováno 27.08.2010 12:24:30

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 12:34 | Nahoru | #93

steve4ever>Myslis treba jako predrazeny stavby a jedny z nejdrazsich dalnic v Evrope? Prece panove s RSD, ministersti urednici a stavebni bosove se musi nekde napapat.
Ne, nebudu si pri patku kazit naladu


Já právě myslel spíše MZE, podivné granty a posuny ředitelů struktur pod tohle mininsterstvo spadající... na MD známé nemám, tam to znám jen z doslechu

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 12:37 | Nahoru | #94

snoopy_mk>o I/11 radsi ani nemluvim..



njn, jenže ty jsi z Ostravy, sice jsi se přestěhoval do Brna, ale i tak seš poloviční fanatik a nevíš o čem mluvíš.

Silnice 1/11 na úseku Jablunkov-Č.Těšín naštěstí pokračuje, protože kdyby zastavili i tu, tak to už by bylo neúnosné. Nicméně jsem zvědavý, jak ta cesta bude vypadat neboť mi přijde, že v dnešní době postavit "jednoproudovku" na tak vytíženém tahu je taky pěkná kravina-vyřeší se sice obchvaty obcí, ale intenzitu dopravy to řeší jen částečně, stačí jedna havárka nebo kamion a zase se stojí kilometrové fronty....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:10 | Nahoru | #95

snoopy_mk>blue: cus, ikdyz to bylo smerovane na letadlo, tak s tebou nesouhlasim.. projed si ve vsedni den a nejlip v patek usek jablunkov - frydek, asi 30km zacpa pohybujici se rychlosti zelvy..


Jo souhlas, že od sjezdu z té víceproudovky od Frýdku na jednoproudovku to musí být pikantní, když je to dle mapy jeden z větších tahů na slovenskou dálnici v té oblasti... A dotaz k tomu, proč se nejezdí přes Frýdlant přímo na jih, špatná silnice tam níž?

Ale fakt si nevybereš, některý tahy v okolí Prahy jsou zasekaný pernamentně, víkend nebo všední dny, ganz egal. Což tady co vím to tak moc není.

focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).

Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:14 | Nahoru | #96
Jinak jako napůl fanatik (Opavák bydlící 9 let v Brně) musím zcela nezaujatě řict že stav silnic na jižní Moravě je pořád o něco horší než na té severní...sjezd na Frýdek si s ničím nezadá s kruháčem v Lipůvce...(i v tom smyslu že obojí jde objet )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:24 | Nahoru | #97
Bludevil> tak máš blbé zdroje

dovolím si odpovědět za snoopyho-když ses teda už uráčil podívat se do map, jak se věc má. jednak je to dál-což je rozhodující hlavně pro kamiony(hodně jich je z Polska) a jednak je tam horší cesta a to jak asflatem tak stoupáním, klesáním, zatáčkama.

PS-proč se vyhýbáš mé otázce, kdy se tě ptám na tvoje srovnávání s dopravní zácpou měst(a) vs obchvaty a spojení měst, stejně tak mi můžeš napsat, kolikrát jsi jel po 1/11 OV-OP, protože ti na to taky můžu přihlouple argumentovat, že když jsi tam nejezdil min. 5let souvisle, tak o té silnici a její vytíženosti nevíš nic a jen tu plácáš nesmysly....vlastně sám jsi psal, že jsi v SMK nikdy nebydlel, tak jak můžeš vůbec hodnotit dopravní situaci u nás?
Neříká se tomu "nasrat si do vlastního hnízda"?

Ale to je s tebou furt dokola - argumentuješ něčím, co ti v zápětí zlomí vaz, říkám já snad, že dostavět D8ku není třeba nebo že by obce v JMK nepotřebovaly třeba taky nějaký obchvat?Problém je v tom, že já nesrovnávám s tím, co mají/nemají jinde, já říkám, co potřebujeme my(a proč je blbost zastavovat už rozjeté stavby), stejně jako severočeši ví, co potřebujou oni a určitě to ví oba kraje líp, než "pražáci"-rozuměj úředníci v praze, kteří nemají pojem o významu těchto staveb.

Pokud Bárta dokope stavbaře ke snížení cen a pak ty stavby rozjede-tzn. jen částečně blafoval, pak OK a nic proti tomu, pokud stavbaří sleví a on ty silnice stejně nechá zakonzervovat, tak je cyp a jsem zvědavý, jak se bude tahle situace vyvíjet neboť se blíží podzimní volby do senátu-čehož můžou snadno využít "konkurenti" VV a použít to jako argument, na který budou lidi slyšet

Naposledy editováno 27.08.2010 13:35:23

Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:42 | Nahoru | #98
Nevím proč, ale mám pocit, že se nic zastavovat ani nemůže. Podle mě, na většinu těch staveb čerpá ČR dotace z EU a kdyby je zastavila tak by musela vrátit vše do koruny, i prostavené peníze, což by ve finále bylo dražší než pokračovat a ty prachy tady prostě nejsou. A tohle na ministerstvu musí vědět. Takže někdo buď lže nebo nepatří na svoje místo......

Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:53 | Nahoru | #99
Nedávno jsem jel do Mostů u J. za kámošem a ta cesta je tam děs! Dřív jsem bydlel ve Vendryni, v Třinci, ale už několik let tam jezdím jen občas a ta situace se opravdu skokově zhoršuje. Nejenom, že vendryně je s postavením ostrůvku pro pěší kompletně zacpaná, ještě místní grázl a mafián Modér plánuje postavit hned vedle kruhový objezd. A potom ten Hrádek- prože se nedomluvili, tak jím celá mašinérie mude jezdit do konce života přes centrum obce.

A to už vůbec nemluvím o obchvatu F-M, který snad již je definitivně odpískán kvůli ekoteroristům. Úžasné, statutární okresní město, jakoby nestačilo, že ho rozděluje řeka, tak navíc zůstane rozdělené dálničním kolosem přímo v centru...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:10 | Nahoru | #100
fockewulf> Škoda že se mi čím dál víc kupí práce, že ti nemůžu vysvětlit jak moc špatně rozumíš psanému textu a myslíš si jak jsi mazanej.
Spojuješ evidentně nesouvisející části příspěvku v jeden chatrný lepenec, přičemž přidaná informační hodnota každého dalšího příspěvku je nula.

Aneb k čemu jsme se tvou "asistencí" dobrali, jaké revoluce v uvažování: v hodně částech republiky je doprava na p..., včetně moravskoslezského kraje. Heuréka, bez tebe bych to nevěděl.

Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko... a vůbec vlastně celý den nic jiného nedělá a na nic jiného nemyslí. Což snad každej trochu objektivně chápající člověk shledá jako děsnou blbost, ale bůhvíproč, někde to má úžasnou souhlasnou odezvu...

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:24 | Nahoru | #101

snoopy_mk>stavebni lobby je silna proto, protoze stavebnictvi a pridruzena vyroba zamestnava velkou cast pracujicich v CR... kdyz se prestane stavet, rapidne vzroste nezamestnanost..


Ja urcite nechci, aby se za kazdou cenu prestavalo stavet, mluvim o tom, ze si par spratelenych jedincu udelalo z MD dojnou kravu. Na druhou stranu kdyz stat nema penize a dluhopisu mezi lidma koluje nescetne, coz mimochodem stat do budoucna zadluzi jeste vic, tak se asi musi urcit prioritni poradi staveb. Kazdopadne spoustu penez lze urcite usetrit jinde a skrty by nemusely byt tak drasticky, ale holt s penezi jinych se hospodari jinak nez s vlastnimi.
Obdobne, i kdyz ne tak okate, to funguje ve velkych firmach. V jedny takovy jsem pracoval skoro 3 roky, je fajn mit za sebou silny zazemi, ale na druhou stranu kdyz clovek vidi kam vsude se rvou penize a kolik neproduktivnich zamestnancu se jen veze a jak tento "Versaillsky spolek" plny HR, PR, internich auditoru kvete, tak to taky clovek nechape. Ted pracuju v mensi firme, k tomu mam nejake vlastni veci okolo a musim rict, ze to byla sakra dobra volba. Kazda vydelana koruna se sice desetkrat s rozmyslem obrati nez se pusti znovu do sveta, nekupujou se cypoviny typu firemni tricka, kalendare s logy, atd. ale kupodivu business tim vubec netrpi, spise naopak a nikdo si neztezuje.
Takze usetrit se da, zacal bych treba u transparentnich statnich zakazek.

Naposledy editováno 27.08.2010 14:25:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:30 | Nahoru | #102

Bludevil>fockewulf> Škoda že se mi čím dál víc kupí práce, že ti nemůžu vysvětlit jak moc špatně rozumíš psanému textu a myslíš si jak jsi mazanej.
Spojuješ evidentně nesouvisející části příspěvku v jeden chatrný lepenec, přičemž přidaná informační hodnota každého dalšího příspěvku je nula.

Aneb k čemu jsme se tvou "asistencí" dobrali, jaké revoluce v uvažování: v hodně částech republiky je doprava na p..., včetně moravskoslezského kraje. Heuréka, bez tebe bych to nevěděl.

Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko... a vůbec vlastně celý den nic jiného nedělá a na nic jiného nemyslí. Což snad každej trochu objektivně chápající člověk shledá jako děsnou blbost, ale bůhvíproč, někde to má úžasnou souhlasnou odezvu...



No ja ti nevim, jsem ze Str. Cech a omezeni staveb nas tu ani nijak neomezuje (nejspis taky proto, ze se tu nic nestavi / ?). Nicmene ackoliv jsem prosty jakychkoli regionalnich vasni, musim konstatovat, ze Praha je opravdu v jistem smyslu maly "stat ve state". Kdyz napr. uvazis, kolik penez se cpe do dalsich dopr. staveb (nejen okruh,ale i tunely, metro atd.-smozrejme vim, ze se mesto podili na financovani, ale i tak) a co vydava stat na 1 obcana Prahy ve srovnani s vydaji na 1 obcana mimoprazskeho (kor jde-li o venkov a ne velka mesta), neni se cemu divit, ze nekteri z regionu vidi za vsim pro ne spatnym a priori Prazaky (navic pojmem Prazak vetsina lidi nema na mysli obycejne lidi bydlici v Pze, ale spis pitome zkorumpovane uredniky na MD a politiky bez ohledu na stranicke prislusnosti). Nerikam, ze je tomu tak vzdy, ale ve velke vetsine pripadu ano.
Cili fockeho chapu, ze se zlobi.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:45 | Nahoru | #103
Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...

steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #104

Bludevil>Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...

steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...



No prave, ten rozdil je naprd. Nicmene ta Praha ma opravdu vyjimecne postaveni i v ramci velkych mest. Tam je ten rozdil jeste vetsi (myslim, ze tuhle rikali az 8x vic na obcana nez na venkove).

Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:02 | Nahoru | #105
Bludevil> Presne to byl ten problem i u nas. Pro zacatek je velka firma urcite lepsi, zaplati ti ruzna skoleni, zauci te, je taky urcite fajn mit zvucnou firmu v zivotopise. Ale pokud mas stesti a narazis na malou, perspektivni firmu, tak tam jsou moznosti urcite zajimavejsi. Clovek sice musi vic makat, nic neukeca, ale vrele doporucuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:11 | Nahoru | #106

Želva_2>
Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam


Prave Skodovka byla nas nejvetsi klient, jezdil jsem tam casto sluzebne. Lidi tam pracuji presne podle tabulek jako ve statni sprave, vetsinou se maka od do (coz me by stvalo uplne nejvic) a karierni postup mezi oddelenimi je hlavne podle znamosti. Tam je dobry byt vyssim manazerem, 90% z nich maji vystudovanou ekonomiku, 10% jsou technici. Musis umet dobre nemecky a hlavne mit kontakty na tech spravnych mistech, bez toho to nefunguje. Potom se mas dobre, jezdis vymazlenym Superbem a mas kralovskej plat...bohuzel takovych je tam 0,001%. Nebo pokud mas rad techniku, je fajn dostat se do jejich vyzkumnyho centra. Ti kluci tam maji celkem pohodu a jejich prace spociva v "hrani si" a zkouseni novych veci. Ale zadny velky penize taky nemaji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:14 | Nahoru | #107

Bludevil>Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko...


Ono se neni čemu divit když za bolševika se na ostravsku mohutně stavělo všechno možný k fabrikám a dolům od paneláků, kulturáků, obchoďáků, hřišť a dalších hovadin. Po revoluci už tahle pokřivenost jaksi neni tak se logicky všichní z ostravy brání, že se na ně nemyslí...hold už nejsou ocelovým srdcem světa

Naposledy editováno 27.08.2010 15:15:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #108

steve4ever>Prave Skodovka byla nas nejvetsi klient, jezdil jsem tam casto sluzebne. Lidi tam pracuji presne podle tabulek jako ve statni sprave, vetsinou se maka od do (coz me by stvalo uplne nejvic) a karierni postup mezi oddelenimi je hlavne podle znamosti. Tam je dobry byt vyssim manazerem, 90% z nich maji vystudovanou ekonomiku, 10% jsou technici. Musis umet dobre nemecky a hlavne mit kontakty na tech spravnych mistech, bez toho to nefunguje. Potom se mas dobre, jezdis vymazlenym Superbem a mas kralovskej plat...bohuzel takovych je tam 0,001%. Nebo pokud mas rad techniku, je fajn dostat se do jejich vyzkumnyho centra. Ti kluci tam maji celkem pohodu a jejich prace spociva v "hrani si" a zkouseni novych veci. Ale zadny velky penize taky nemaji.



Bracha dela v Česaně (ten tvuj vyvoj) s maturou ze zemedelky (stredni) a uplne spatne na tom neni, pravda, v podniku je uz asi 12 let.
Ja mam prave s ek. VS a dobrou NJ celkem zajimavy misto, plat sice zadna slava, ale v dnesni dobe a zvlast jako nastup to neni vubec spatny. Karierni rust tam udajne je, prace od-do to sice formalne je, ale ve skutecnosti to casto byva jinak....kdyz je neco treba udelat hned, tak se na cas na hodinkach moc nehledi. Auto sice nebude (aspon ne hned), ale to mi ani tak chybet nebude...mam to primo na branu asi 4 km od domu. Kontaktu moc nemam, i kdyz jsem pravidelne ve fabrice delaval, ale to bylo na delnickych pozicich a navic v jinych utvarech. Trochu tam znam akorat jednoho cloveka, ale ten by se za me nijak enormne nebil, kdyby bylo treba

Edit: kvizova otazka pro vsecky....kdo vi, proc se vyvoj. centrum Skodovky v Bouli jmenuje Česana?

Naposledy editováno 27.08.2010 15:26:08

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 16:39 | Nahoru | #109

Bludevil>Jo souhlas, že od sjezdu z té víceproudovky od Frýdku na jednoproudovku to musí být pikantní, když je to dle mapy jeden z větších tahů na slovenskou dálnici v té oblasti... A dotaz k tomu, proč se nejezdí přes Frýdlant přímo na jih, špatná silnice tam níž?

Ale fakt si nevybereš, některý tahy v okolí Prahy jsou zasekaný pernamentně, víkend nebo všední dny, ganz egal. Což tady co vím to tak moc není.

focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).



to radsi pres Jablunkov nez pustit vsechny ty kamiony pres Bilou ,)
to by uplne znicilo severomoravsky motodrom: ostravice - bila - makov ,)))

praha je uplne nestastne resena, tam je potreba okruh jak sul!!! kdyz mam vyjizdet z prah v patek a nestihnu to pred polednem, tak radsi nikam nejedu..

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 16:43 | Nahoru | #110

karf>Ono se neni čemu divit když za bolševika se na ostravsku mohutně stavělo všechno možný k fabrikám a dolům od paneláků, kulturáků, obchoďáků, hřišť a dalších hovadin. Po revoluci už tahle pokřivenost jaksi neni tak se logicky všichní z ostravy brání, že se na ně nemyslí...hold už nejsou ocelovým srdcem světa



chlape, podivej se na hustotu osidleni v ostrave.. kdyz vyjedes z ostravy, hned vjedes do havirova, karvine nebo bohumina.. to neni tak jak kdyz vyjedes z prahy a dalsi vetsi mesto jsou pardubky ,)) - to je samozrejme nadsazka ,)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 17:39 | Nahoru | #111
bludevil> ty mi tak ještě někdy piš něco o demagogii s tebou se o něčem bavit asi moc smysl nemá, přečti si to, cos napsal a pak mi tu piš o tom, kdo nerozumí psanému textu. Nebo jednoduše popíráš cos napsal a pak z toho leda plyne, že lžeš nebo v lepším případě máš jen sklerozu a nevíš co píšeš....

psals:

A. ve Vašem regionu v poslední době trávím docela dost času



B.protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém

-opravdu brilantní logika

C. zkus si dopravu v Brně nebo v Praze a pochopíš ten zásadní rozdíl

-kdo tady psal o nějaké zácpě BRNO/PRAHA/OSTRAVA omg?!, píšu o nutnosti silnice OP-OV! Kde se jezdí 90, probíhá tam veškerý tranzit, v zimních měsících navíc velice blbě. Víš vůbec, kolik bylo v Hrabyňáku smrťáků, víš vůbec, co to je Hrabyňák a kde ho najdeš a proč je to tak problémové místo?(s pomocí gůglu bys to zmáknout mohl)

D. ad C focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).

-mluvils o regionech, kterých je mnohem víc než krajů(těch je 14), dejme tomu kraje=regiony. Do patnácti let si věděl o světe prd a o dopravní situaci taky, je ti 25, což je 10let na to, kdy jsi mohl mít papíry a do provozu se aktivně zapojit, dle tvých slov je 5 let minimum aby se dalo uznat, že člověk někde opravdu bydlel, min 4 roky jsi byl na škole v Brně-tzn si za život nasbíral reálné zkušenosti z max. dvou krajů, ve dvou si přiznal, že si nikdy nebydlel, tzn 10ti jich nejspíš chybí k tomu abys o sobě mohl prohlašovat, žes bydlel všude krom SMK a ZČK. Kdybych tě vzal doslova a počítal s regiony, dopadneš ještě hůř...to jen tak btw

Mimochodem - neodpověděl jsi mi na nic z toho, co jsem se tě ptal!!

PS-i tak ti ale napíšu(už podruhé!), že šlo spíš už jen o projev zlosti(to v novinách) nad tím, že se zastaví stavby silnic-u nás, jiné kraje logicky neprostestují, protože jinde se ty stavby dokončí, ještě nějaký nejapný argument?(nemluvě o tom, že zrovna ty bereš jako relevantní nějaké novinky.cz - zrovna ty, aneb jak se to komu hodí co? )

Na Prahu se tu nadává, to nemůžu popřít, vzniklo to ale kdysi, když se vše dělilo centrálně, tu se makalo, peníze tekly do Prahy, nazpět minimum(ale doteď nám tady ty betonové ošizené hrůzy asi závidíte co? (je to stejně úsměvné, jako závidět někomu slum), ale tohle jsme tu už řešili a viz poslední odstavec o počtech lidí v tomhle kraji, kteří prostě nějaké zajištění, byť v této betonové podobě potřebovali k životu!

Nicméně si nemysli, lidi z čech znám a defacto každý říká na chlup to samé, co Želva2-o pražácích, ale to už jsme taky řešili(kdysi) a musím mu nechat za pravdu, že pojem pražák znamená spíš ten úředník, co sedí v Praze a svět kolem ho nezajímá-to už ale o příspěvek výše píšu taky, ale ty to ignoruješ(u tebe nic neobvyklého) a plácáš tu blbosti o "velkém zlém pražákovi, co vykořisťuje hlavně ostravaky"

A jak napsal trefně snoopy-uvědomte si laskavě, že SMK je druhý nejlidnatější kraj v ČR! A pro ty pomalejší-opravdu se podívejte na mapu, Ostrava plynule přechází do dalších měst, není skoro nikde něco jako nezastavěná část.

Povoláním si se opravdu neminul ale tad ynejsi u soudu

karf-kdybys místo těch tvojich rádoby vtipných žvástů radši pomáhal staré najít práci nebo rozjet e-shop, udělal bys mnohem líp

Naposledy editováno 27.08.2010 17:40:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #112

Bludevil>Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.



Nevím, jestli už to někdo neupřesnil, ale obchvat Kolína se staví už cca rok, přesto původně plánované dokončení stavby bude 100% posunuto. Takže hotový obchvat tak možná za rok nebo až 2012

Naposledy editováno 30.08.2010 12:51:54

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 13:00 | Nahoru | #113

MATY2>Nevím, jestli už to někdo neupřesnil, ale obchvat Kolína se staví už cca rok, přesto původně plánované dokončení stavby bude 100% posunuto. Takže hotový obchvat tak možná za rok nebo až 2012


Má chyba
Od doby co už prakticky nebydlím v Čáslavi a jsem tam jednou za 4 měsíce, tak už ztrácím přehled...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 13:03 | Nahoru | #114
Želva_2> A na kterym oddeleni budes vlastne delat? Treba bych tam nekoho mohl znat. Kazdopadne budu drzet palce, aby si mel stesti, je to urcite dobrej krok a styky si treba nadelas. Nebo te po case taky prestane moloch bavit, udelas si praxi v silny firme, coz je dulezitejsi nez nejakej postgradual a za 2 roky to muzes zkusit jinde, treba u nejakyho subdodavatele. S dobrou praxi nebudes mit problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 13:14 | Nahoru | #115
fockewulf> Ve stručnosti... když napíšu, že díky tomu že jsem nežil na rozdíl od někoho celý život na jednom místě, ale velice pravidelně se stěhuju, tak nemám až pseudofetišistickou vazbu k nějakému regionu... tak má prd význam, v kolika letech jsem na daném místě žil a zvlášť jaká tam byla infrastruktura. Že ty to potřebuješ dramaticky rozebírat a snažíš se dávat rovnítko mezi kraj a region, je opět tvůj problém. Bohužel jen doklad celkem hodně nevýznamné snahy o rýpání (ano mezi dětma v páté třídě bys v argumentaci asi uspěl).

Můžeš mi třeba prozradit dále na co jsem ti neodpověděl? Btw, s tím zeměpisným zkoušením, to se tě mám ptát na dotazy dopravní situace v severních nebo středních čechách a pak z toho jak malej dělat, že jsi děsně blbej, protože zrovna neznáš místní názvy? Z toho jsi už ve svém věku taky mohl vyrůst.

Ale to už totálně odbočujeme od původní diskuse... Holt někteří mají prostě problém, připomíná mi to řvaní jisté skupiny o dyškrymynacy, když se na ně mají aplikovat stejná pravidla, jako na zbytek...

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #116

steve4ever>Želva_2> A na kterym oddeleni budes vlastne delat? Treba bych tam nekoho mohl znat. Kazdopadne budu drzet palce, aby si mel stesti, je to urcite dobrej krok a styky si treba nadelas. Nebo te po case taky prestane moloch bavit, udelas si praxi v silny firme, coz je dulezitejsi nez nejakej postgradual a za 2 roky to muzes zkusit jinde, treba u nejakyho subdodavatele. S dobrou praxi nebudes mit problem.



No, ja jsem to vyse asi trochu nepresne napsal, takze ted to zkusim lip. To misto jeste nemam jisty, ale vypada to, ze to snad klapne. Info v predch. prispevku mam od jednoho kamarada, co tam driv delal, ted uz je ale pres rok pryc, nekam povysil.
Zatim jsem se tam byl jenom podivat na nekolika pohovorech, vzdycky s nakym sefem (od malyho pres vetsiho az po toho nejvetsiho). Ten hlavni se tvaril celkem privetive, ale to treba znamena jen to, ze je slusnej a hned me neposlal do prdele. Abych se priznal, tak to zatim nechci zakriknout. Jsem totiz povercivej S tou praxi mas recht, ja mam momentalne praxi spis slabsi, sice ze Skodovky a z par subdodavatelu, ale jen z delnickej pozic, tak nevim, jestli mi to vubec k necemu bude

1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 14:03 | Nahoru | #117
Kazdy den jezdim trasu Jablunkov - Trinec a zpet. Moc chci podekovat klukum z Prahy ze za jejich tezce vydelane prachy nam tu postavil (jeste ne ale uz uz bude ... dyt se dela teprve tri roky) postavili super skvelou dvouproudovou dalnici (tj v kazdem smeru jeden pruh) abychom my socky mohli jezdit zebrat podporu a nemuseli vlakem. Diky kluci Diky Vite

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

30.8.2010 v 14:23 | Nahoru | #118

No06>Kazdy den jezdim trasu Jablunkov - Trinec a zpet. Moc chci podekovat klukum z Prahy ze za jejich tezce vydelane prachy nam tu postavil (jeste ne ale uz uz bude ... dyt se dela teprve tri roky) postavili super skvelou dvouproudovou dalnici (tj v kazdem smeru jeden pruh) abychom my socky mohli jezdit zebrat podporu a nemuseli vlakem. Diky kluci Diky Vite


Není zač, o svoje těžce vydělané prachy se rádi podělíme

Naposledy editováno 30.08.2010 14:31:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

31.8.2010 v 09:21 | Nahoru | #119

Želva_2>Jj, je to mozny. Nicmene to procento blbcu bude asi na vsech skolach priblizne stejny. I na CVUT se jiste najde rada teoretickych veci, ktere nemaji v praxi aplikaci a jsou tudiz vicemene nanic.

Jo, CVUT....CVUTaci maj casto trosku predsudek vuci VSE (viz vtipy: vis, proc ma CVUT jako jedinna VS jarni prazdniny, podobne jako vsecky ZS a SS? Aby si studenti stihli udelat VSE
Anebo: Nejlepsi gympl v Praze? No prece VSE )

Jinak ja mam nedeodelanou FEL na CVUT a celou VSE (nejdriv Bc., pak Ing.).

Jj, to chapu, s detma uz to moc skloubit nejde, to studium



ty jarni prazdniny jsou dobry, to jsem neznal ... takze tys tu VSE udelal behem jarnich prazdnin v prvaku a pak uz se ti nechtelo zpet na FEL - chapu to dobre?

Jinak na strojarne bylo sejto prvni semestr - ti soudnejsi odesli pred prvnim zkouskovym, ti nesoudni po nem. Po prvnim rocniku nas z 1500 slo dal 750. Promovalo nas 700.

3 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy

31.8.2010 v 10:05 | Nahoru | #120
Kdyz uz jsme nacali Baru, co rikate na tema pokut podle vyse prijmu? Sice mi to prijde jako castecne spravedliva vec, ale jsem silne proti tomu, aby radovej policajt mel udaje o prijmech lidi. Jenom ja znam osobne nekolik kluku co u nich delaji a i kdyz jsou v pohode, tak proste nechci, aby mi videli do financnich zalezitosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist