Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:11 | Nahoru | #1

Želva_2>
Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam


Prave Skodovka byla nas nejvetsi klient, jezdil jsem tam casto sluzebne. Lidi tam pracuji presne podle tabulek jako ve statni sprave, vetsinou se maka od do (coz me by stvalo uplne nejvic) a karierni postup mezi oddelenimi je hlavne podle znamosti. Tam je dobry byt vyssim manazerem, 90% z nich maji vystudovanou ekonomiku, 10% jsou technici. Musis umet dobre nemecky a hlavne mit kontakty na tech spravnych mistech, bez toho to nefunguje. Potom se mas dobre, jezdis vymazlenym Superbem a mas kralovskej plat...bohuzel takovych je tam 0,001%. Nebo pokud mas rad techniku, je fajn dostat se do jejich vyzkumnyho centra. Ti kluci tam maji celkem pohodu a jejich prace spociva v "hrani si" a zkouseni novych veci. Ale zadny velky penize taky nemaji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #2

steve4ever>Prave Skodovka byla nas nejvetsi klient, jezdil jsem tam casto sluzebne. Lidi tam pracuji presne podle tabulek jako ve statni sprave, vetsinou se maka od do (coz me by stvalo uplne nejvic) a karierni postup mezi oddelenimi je hlavne podle znamosti. Tam je dobry byt vyssim manazerem, 90% z nich maji vystudovanou ekonomiku, 10% jsou technici. Musis umet dobre nemecky a hlavne mit kontakty na tech spravnych mistech, bez toho to nefunguje. Potom se mas dobre, jezdis vymazlenym Superbem a mas kralovskej plat...bohuzel takovych je tam 0,001%. Nebo pokud mas rad techniku, je fajn dostat se do jejich vyzkumnyho centra. Ti kluci tam maji celkem pohodu a jejich prace spociva v "hrani si" a zkouseni novych veci. Ale zadny velky penize taky nemaji.



Bracha dela v Česaně (ten tvuj vyvoj) s maturou ze zemedelky (stredni) a uplne spatne na tom neni, pravda, v podniku je uz asi 12 let.
Ja mam prave s ek. VS a dobrou NJ celkem zajimavy misto, plat sice zadna slava, ale v dnesni dobe a zvlast jako nastup to neni vubec spatny. Karierni rust tam udajne je, prace od-do to sice formalne je, ale ve skutecnosti to casto byva jinak....kdyz je neco treba udelat hned, tak se na cas na hodinkach moc nehledi. Auto sice nebude (aspon ne hned), ale to mi ani tak chybet nebude...mam to primo na branu asi 4 km od domu. Kontaktu moc nemam, i kdyz jsem pravidelne ve fabrice delaval, ale to bylo na delnickych pozicich a navic v jinych utvarech. Trochu tam znam akorat jednoho cloveka, ale ten by se za me nijak enormne nebil, kdyby bylo treba

Edit: kvizova otazka pro vsecky....kdo vi, proc se vyvoj. centrum Skodovky v Bouli jmenuje Česana?

Naposledy editováno 27.08.2010 15:26:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist