Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #1

Bludevil>Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...

steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...



No prave, ten rozdil je naprd. Nicmene ta Praha ma opravdu vyjimecne postaveni i v ramci velkych mest. Tam je ten rozdil jeste vetsi (myslim, ze tuhle rikali az 8x vic na obcana nez na venkove).

Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 15:11 | Nahoru | #2

Želva_2>
Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam


Prave Skodovka byla nas nejvetsi klient, jezdil jsem tam casto sluzebne. Lidi tam pracuji presne podle tabulek jako ve statni sprave, vetsinou se maka od do (coz me by stvalo uplne nejvic) a karierni postup mezi oddelenimi je hlavne podle znamosti. Tam je dobry byt vyssim manazerem, 90% z nich maji vystudovanou ekonomiku, 10% jsou technici. Musis umet dobre nemecky a hlavne mit kontakty na tech spravnych mistech, bez toho to nefunguje. Potom se mas dobre, jezdis vymazlenym Superbem a mas kralovskej plat...bohuzel takovych je tam 0,001%. Nebo pokud mas rad techniku, je fajn dostat se do jejich vyzkumnyho centra. Ti kluci tam maji celkem pohodu a jejich prace spociva v "hrani si" a zkouseni novych veci. Ale zadny velky penize taky nemaji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist