Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:30 | Nahoru | #1

Bludevil>fockewulf> Škoda že se mi čím dál víc kupí práce, že ti nemůžu vysvětlit jak moc špatně rozumíš psanému textu a myslíš si jak jsi mazanej.
Spojuješ evidentně nesouvisející části příspěvku v jeden chatrný lepenec, přičemž přidaná informační hodnota každého dalšího příspěvku je nula.

Aneb k čemu jsme se tvou "asistencí" dobrali, jaké revoluce v uvažování: v hodně částech republiky je doprava na p..., včetně moravskoslezského kraje. Heuréka, bez tebe bych to nevěděl.

Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko... a vůbec vlastně celý den nic jiného nedělá a na nic jiného nemyslí. Což snad každej trochu objektivně chápající člověk shledá jako děsnou blbost, ale bůhvíproč, někde to má úžasnou souhlasnou odezvu...



No ja ti nevim, jsem ze Str. Cech a omezeni staveb nas tu ani nijak neomezuje (nejspis taky proto, ze se tu nic nestavi / ?). Nicmene ackoliv jsem prosty jakychkoli regionalnich vasni, musim konstatovat, ze Praha je opravdu v jistem smyslu maly "stat ve state". Kdyz napr. uvazis, kolik penez se cpe do dalsich dopr. staveb (nejen okruh,ale i tunely, metro atd.-smozrejme vim, ze se mesto podili na financovani, ale i tak) a co vydava stat na 1 obcana Prahy ve srovnani s vydaji na 1 obcana mimoprazskeho (kor jde-li o venkov a ne velka mesta), neni se cemu divit, ze nekteri z regionu vidi za vsim pro ne spatnym a priori Prazaky (navic pojmem Prazak vetsina lidi nema na mysli obycejne lidi bydlici v Pze, ale spis pitome zkorumpovane uredniky na MD a politiky bez ohledu na stranicke prislusnosti). Nerikam, ze je tomu tak vzdy, ale ve velke vetsine pripadu ano.
Cili fockeho chapu, ze se zlobi.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:45 | Nahoru | #2
Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...

steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist