,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...
steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Ale s tím státem ve státě, to není problém jen Prahy, ale všech větších měst. Nevím jaké je kritérium pro počet obyvatel, ale rozdíl v dotacích na jednoho obyvatele mezi vesnicí a velkým městem ve cca 4,5 násobek, což je nehorázně hodně...
steve4ever> Gratuluju ke kroku přesedlání do menší firmy, začínám přemýšlet nad tím samým, z toho kde jsem se bohužel postupem času, právě od malé a efektivní firmy stává byrokratický moloch...
No prave, ten rozdil je naprd. Nicmene ta Praha ma opravdu vyjimecne postaveni i v ramci velkych mest. Tam je ten rozdil jeste vetsi (myslim, ze tuhle rikali az 8x vic na obcana nez na venkove).
Jinak ja se ted pracovne chystam do Skodovky, coz neni zrovna malej podnik...nakou zkusenost s nima uz mam, takze si o prilisne efektivite a neplytvani iluze nedelam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
psals:
A. ve Vašem regionu v poslední době trávím docela dost času
B.protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém
-opravdu brilantní logikaC. zkus si dopravu v Brně nebo v Praze a pochopíš ten zásadní rozdíl
-kdo tady psal o nějaké zácpě BRNO/PRAHA/OSTRAVA omg?!, píšu o nutnosti silnice OP-OV! Kde se jezdí 90, probíhá tam veškerý tranzit, v zimních měsících navíc velice blbě. Víš vůbec, kolik bylo v Hrabyňáku smrťáků, víš vůbec, co to je Hrabyňák a kde ho najdeš a proč je to tak problémové místo?(s pomocí gůglu bys to zmáknout mohl)D. ad C focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).
-mluvils o regionech, kterých je mnohem víc než krajů(těch je 14), dejme tomu kraje=regiony. Do patnácti let si věděl o světe prd a o dopravní situaci taky, je ti 25, což je 10let na to, kdy jsi mohl mít papíry a do provozu se aktivně zapojit, dle tvých slov je 5 let minimum aby se dalo uznat, že člověk někde opravdu bydlel, min 4 roky jsi byl na škole v Brně-tzn si za život nasbíral reálné zkušenosti z max. dvou krajů, ve dvou si přiznal, že si nikdy nebydlel, tzn 10ti jich nejspíš chybí k tomu abys o sobě mohl prohlašovat, žes bydlel všude krom SMK a ZČK. Kdybych tě vzal doslova a počítal s regiony, dopadneš ještě hůř...to jen tak btwMimochodem - neodpověděl jsi mi na nic z toho, co jsem se tě ptal!!
PS-i tak ti ale napíšu(už podruhé!), že šlo spíš už jen o projev zlosti(to v novinách) nad tím, že se zastaví stavby silnic-u nás, jiné kraje logicky neprostestují, protože jinde se ty stavby dokončí, ještě nějaký nejapný argument?(nemluvě o tom, že zrovna ty bereš jako relevantní nějaké novinky.cz - zrovna ty, aneb jak se to komu hodí co? )
Na Prahu se tu nadává, to nemůžu popřít, vzniklo to ale kdysi, když se vše dělilo centrálně, tu se makalo, peníze tekly do Prahy, nazpět minimum(ale doteď nám tady ty betonové ošizené hrůzy asi závidíte co? (je to stejně úsměvné, jako závidět někomu slum), ale tohle jsme tu už řešili a viz poslední odstavec o počtech lidí v tomhle kraji, kteří prostě nějaké zajištění, byť v této betonové podobě potřebovali k životu!
Nicméně si nemysli, lidi z čech znám a defacto každý říká na chlup to samé, co Želva2-o pražácích, ale to už jsme taky řešili(kdysi) a musím mu nechat za pravdu, že pojem pražák znamená spíš ten úředník, co sedí v Praze a svět kolem ho nezajímá-to už ale o příspěvek výše píšu taky, ale ty to ignoruješ(u tebe nic neobvyklého) a plácáš tu blbosti o "velkém zlém pražákovi, co vykořisťuje hlavně ostravaky"
A jak napsal trefně snoopy-uvědomte si laskavě, že SMK je druhý nejlidnatější kraj v ČR! A pro ty pomalejší-opravdu se podívejte na mapu, Ostrava plynule přechází do dalších měst, není skoro nikde něco jako nezastavěná část.
Povoláním si se opravdu neminul ale tad ynejsi u soudu
karf-kdybys místo těch tvojich rádoby vtipných žvástů radši pomáhal staré najít práci nebo rozjet e-shop, udělal bys mnohem líp
Naposledy editováno 27.08.2010 17:40:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Želva_2> Jj střední čechy to je taky průser, např. takovej Kolín, kde se snad obchvat ani nezačal stavět, to je slast ať už člověk přijíždí ke kruháči odkudkoliv.
Nevím, jestli už to někdo neupřesnil, ale obchvat Kolína se staví už cca rok, přesto původně plánované dokončení stavby bude 100% posunuto. Takže hotový obchvat tak možná za rok nebo až 2012
Naposledy editováno 30.08.2010 12:51:54