,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Můžeš mi třeba prozradit dále na co jsem ti neodpověděl? Btw, s tím zeměpisným zkoušením, to se tě mám ptát na dotazy dopravní situace v severních nebo středních čechách a pak z toho jak malej dělat, že jsi děsně blbej, protože zrovna neznáš místní názvy? Z toho jsi už ve svém věku taky mohl vyrůst.
Ale to už totálně odbočujeme od původní diskuse... Holt někteří mají prostě problém, připomíná mi to řvaní jisté skupiny o dyškrymynacy, když se na ně mají aplikovat stejná pravidla, jako na zbytek...
PS-doteď jsi mi nenapsal, proč jsi srovnával dopravní zácpu v centru města s komunikací města spojující, kolikrát jsi po 1/11 jel a jak dobře znáš její krizové místa mezi OP-OV, že si dovolíš tvrdit, že nová silnice není třeba(viz tvoje "To znamená že, stručně a jednoduše, na hlavních tazích není doprava přetížená".->27.08.2010 11:26 #80) atd atd.