Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 13:24 | Nahoru | #1
Bludevil> tak máš blbé zdroje

dovolím si odpovědět za snoopyho-když ses teda už uráčil podívat se do map, jak se věc má. jednak je to dál-což je rozhodující hlavně pro kamiony(hodně jich je z Polska) a jednak je tam horší cesta a to jak asflatem tak stoupáním, klesáním, zatáčkama.

PS-proč se vyhýbáš mé otázce, kdy se tě ptám na tvoje srovnávání s dopravní zácpou měst(a) vs obchvaty a spojení měst, stejně tak mi můžeš napsat, kolikrát jsi jel po 1/11 OV-OP, protože ti na to taky můžu přihlouple argumentovat, že když jsi tam nejezdil min. 5let souvisle, tak o té silnici a její vytíženosti nevíš nic a jen tu plácáš nesmysly....vlastně sám jsi psal, že jsi v SMK nikdy nebydlel, tak jak můžeš vůbec hodnotit dopravní situaci u nás?
Neříká se tomu "nasrat si do vlastního hnízda"?

Ale to je s tebou furt dokola - argumentuješ něčím, co ti v zápětí zlomí vaz, říkám já snad, že dostavět D8ku není třeba nebo že by obce v JMK nepotřebovaly třeba taky nějaký obchvat?Problém je v tom, že já nesrovnávám s tím, co mají/nemají jinde, já říkám, co potřebujeme my(a proč je blbost zastavovat už rozjeté stavby), stejně jako severočeši ví, co potřebujou oni a určitě to ví oba kraje líp, než "pražáci"-rozuměj úředníci v praze, kteří nemají pojem o významu těchto staveb.

Pokud Bárta dokope stavbaře ke snížení cen a pak ty stavby rozjede-tzn. jen částečně blafoval, pak OK a nic proti tomu, pokud stavbaří sleví a on ty silnice stejně nechá zakonzervovat, tak je cyp a jsem zvědavý, jak se bude tahle situace vyvíjet neboť se blíží podzimní volby do senátu-čehož můžou snadno využít "konkurenti" VV a použít to jako argument, na který budou lidi slyšet

Naposledy editováno 27.08.2010 13:35:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 14:10 | Nahoru | #2
fockewulf> Škoda že se mi čím dál víc kupí práce, že ti nemůžu vysvětlit jak moc špatně rozumíš psanému textu a myslíš si jak jsi mazanej.
Spojuješ evidentně nesouvisející části příspěvku v jeden chatrný lepenec, přičemž přidaná informační hodnota každého dalšího příspěvku je nula.

Aneb k čemu jsme se tvou "asistencí" dobrali, jaké revoluce v uvažování: v hodně částech republiky je doprava na p..., včetně moravskoslezského kraje. Heuréka, bez tebe bych to nevěděl.

Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko... a vůbec vlastně celý den nic jiného nedělá a na nic jiného nemyslí. Což snad každej trochu objektivně chápající člověk shledá jako děsnou blbost, ale bůhvíproč, někde to má úžasnou souhlasnou odezvu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist