,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Ale zatímco zbytek republiky chápe že ta situace s dopravou není růžová, tak stejně tak chápe že nejsou prachy a bude se muset ve stavbách škrtat. A zde došlo k osočení moravskoslezským krajem tím nejcharakterističtějším a nejprimitivnějším způsobem, jaký jde: vidinou velkého zlého pražáka, který všechny vykořisťuje, hlavně ostravsko...
Ono se neni čemu divit když za bolševika se na ostravsku mohutně stavělo všechno možný k fabrikám a dolům od paneláků, kulturáků, obchoďáků, hřišť a dalších hovadin. Po revoluci už tahle pokřivenost jaksi neni tak se logicky všichní z ostravy brání, že se na ně nemyslí...hold už nejsou ocelovým srdcem světa
Naposledy editováno 27.08.2010 15:15:03
karf>Ono se neni čemu divit když za bolševika se na ostravsku mohutně stavělo všechno možný k fabrikám a dolům od paneláků, kulturáků, obchoďáků, hřišť a dalších hovadin. Po revoluci už tahle pokřivenost jaksi neni tak se logicky všichní z ostravy brání, že se na ně nemyslí...hold už nejsou ocelovým srdcem světa
chlape, podivej se na hustotu osidleni v ostrave.. kdyz vyjedes z ostravy, hned vjedes do havirova, karvine nebo bohumina.. to neni tak jak kdyz vyjedes z prahy a dalsi vetsi mesto jsou pardubky ,)) - to je samozrejme nadsazka ,)