,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
snoopy_mk>blue: cus, ikdyz to bylo smerovane na letadlo, tak s tebou nesouhlasim.. projed si ve vsedni den a nejlip v patek usek jablunkov - frydek, asi 30km zacpa pohybujici se rychlosti zelvy..
Jo souhlas, že od sjezdu z té víceproudovky od Frýdku na jednoproudovku to musí být pikantní, když je to dle mapy jeden z větších tahů na slovenskou dálnici v té oblasti... A dotaz k tomu, proč se nejezdí přes Frýdlant přímo na jih, špatná silnice tam níž?
Ale fakt si nevybereš, některý tahy v okolí Prahy jsou zasekaný pernamentně, víkend nebo všední dny, ganz egal. Což tady co vím to tak moc není.
focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
dovolím si odpovědět za snoopyho-když ses teda už uráčil podívat se do map, jak se věc má. jednak je to dál-což je rozhodující hlavně pro kamiony(hodně jich je z Polska) a jednak je tam horší cesta a to jak asflatem tak stoupáním, klesáním, zatáčkama.
PS-proč se vyhýbáš mé otázce, kdy se tě ptám na tvoje srovnávání s dopravní zácpou měst(a) vs obchvaty a spojení měst, stejně tak mi můžeš napsat, kolikrát jsi jel po 1/11 OV-OP, protože ti na to taky můžu přihlouple argumentovat, že když jsi tam nejezdil min. 5let souvisle, tak o té silnici a její vytíženosti nevíš nic a jen tu plácáš nesmysly....vlastně sám jsi psal, že jsi v SMK nikdy nebydlel, tak jak můžeš vůbec hodnotit dopravní situaci u nás?
Neříká se tomu "nasrat si do vlastního hnízda"?
Ale to je s tebou furt dokola - argumentuješ něčím, co ti v zápětí zlomí vaz, říkám já snad, že dostavět D8ku není třeba nebo že by obce v JMK nepotřebovaly třeba taky nějaký obchvat?Problém je v tom, že já nesrovnávám s tím, co mají/nemají jinde, já říkám, co potřebujeme my(a proč je blbost zastavovat už rozjeté stavby), stejně jako severočeši ví, co potřebujou oni a určitě to ví oba kraje líp, než "pražáci"-rozuměj úředníci v praze, kteří nemají pojem o významu těchto staveb.
Pokud Bárta dokope stavbaře ke snížení cen a pak ty stavby rozjede-tzn. jen částečně blafoval, pak OK a nic proti tomu, pokud stavbaří sleví a on ty silnice stejně nechá zakonzervovat, tak je cyp a jsem zvědavý, jak se bude tahle situace vyvíjet neboť se blíží podzimní volby do senátu-čehož můžou snadno využít "konkurenti" VV a použít to jako argument, na který budou lidi slyšet
Naposledy editováno 27.08.2010 13:35:23
Bludevil>Jo souhlas, že od sjezdu z té víceproudovky od Frýdku na jednoproudovku to musí být pikantní, když je to dle mapy jeden z větších tahů na slovenskou dálnici v té oblasti... A dotaz k tomu, proč se nejezdí přes Frýdlant přímo na jih, špatná silnice tam níž?
Ale fakt si nevybereš, některý tahy v okolí Prahy jsou zasekaný pernamentně, víkend nebo všední dny, ganz egal. Což tady co vím to tak moc není.
focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).
to radsi pres Jablunkov nez pustit vsechny ty kamiony pres Bilou ,)
to by uplne znicilo severomoravsky motodrom: ostravice - bila - makov ,)))
praha je uplne nestastne resena, tam je potreba okruh jak sul!!! kdyz mam vyjizdet z prah v patek a nestihnu to pred polednem, tak radsi nikam nejedu..