renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník APALUCHA
Vloženo 9.11.2012
Aktualizováno 12.6.2019
Zobrazeno 4 228x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úchvatná motorka na denní jízdy a také na jízdu století.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Luboš Hamouz (Kladno) - Prodej a servis je v pořádku. Servis se řeší i celkem rychle.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: Ojetá motorka. Stav a cena.
Suzuki GS 500E: Slušná motorka, ale rozhodl jsem se pro cestovní enduro.

První dojmy - Motorka na silnici jede skvěle. Průběh výkonu motorky je obdivuhodný. Dobrá možnost jak na klidnou, tak i ostřejší jízdu.

Motorku bych doporučil pro - Pohodové cestovatele, víkendové motorkáře a prostě každého milovníka jednostopého vozidla.

Doplňky na motorce - Na motorku jsem nainstaloval spoustu doplňku, tak si to hezky sepíšeme:
Kokpit
Tam jsem dal větší cestovní plexi od Givi, které krásně přehrává turbulence nad helmu. Nainstaloval jsem i držák navigace Garmin Zümo na levou stranu řídítek. Hrazdu na řídítka Touratech, kde jsem chtěl mít mobil, ten jsem tam zatím nedal a proto jsem tam umístil držák na Gopro. Po stranách tachometru jsem nainstaloval jednu 12V zásuvku a na druhou jsem umístil USB zásuvku s dvěma zástrčkami poskytující 2A na každou. Kvůli tomu, že jsem široký jsem musel ještě nainstalovat rozšíření zrcátek od fa SW-Motech a posléze kvůli chladnému počasí a ochrany jsem nainstaloval i Blastery od SW-Motech.
Motor a podvozek
Zde jsem nainstaloval od Givi padací rám a do něj vložil brašničky od Marseluse. Další věcí nainstalovanou na motorce je kryt motoru od Givi. Rozšíření bočního stojánku od Touratech. Off-Roadové stupačky od SW-Motech s odnímatelnou gumou. Jelikož ho Suzuki nenabízí v základní výbavě tak jsem musel si dokoupit Hlavní stojan od SW-Motech. Další věcí bylo předělání tlumičů a na přední teleskopy jsem dal progresivní pružiny Hyperpro a info se můžete podívat do deníku. Zadní tlumič jsem dal celý nový od Touratechu a nejdete ho zde.
Zavazadla
Jako první šli na řadu boční kufry, takže jsem sehnál rám na držák kufrů Touratech a k tomu jeden 31L a druhý 38L boční kufr Touratech v matné verzi. Navíc jsem na rám přidal tubus. Druhá věc byla plotna Touratech na 31L matný Touratech topcase kufr. Dopředu jsem umístil Tankvak Enduristan Sandstorm 4A a na místo spolujezdce jsou tři rolky uchycené pomocí popruhů Rock-Strap

Recenze

Jako první jsem hledal motorku s kterou je možnost něco malého objet. Je pravda, že se dá objet svět i na Jawě 350, ale objevil jsem článek kde jeden motorkář objel na V-Stromu celý svět a to mě prostě nadchlo. Hledal jsem cestovní enduro za rozumný peníz a nakonec jsem zůstal u V-Stromu. Chtěl jsem starší verzi, ale to co jsem viděl a také slyšel mě zklamalo. Našel jsem rok starou motorku, která byla nakonec dražší než naprosto nová. "No nic, beru zrzku" řekl jsem si a přivezl jsem "cvrčka" domů.





Je pravda, že V-Strom je úchvatný stroj na pohled. Japoncům se nový design opravdu povedl a je to absolutně krásný povedený stroj. Oranžová barva je jedna z těch lepších co se na motorku dala. Jenže když jsem na ní koukal, tak pro mě je taková holá Takže se musí vybavit a přes to nejede vlak.

Jízda je opravdu komfortní. Sezení je vyhovující a člověk nemá zlomené nohy a je tu možnost se v klidu posadit na sedlo spolujezdce a nebo se postavit. Klidně najedu 300 kilometrů v kuse. Jsem schopen bez většího problému najet okolo 650 km za jeden den. Můj rekord je 920 km za den, ale bylo to po nudné dálnici. Nejlíp je motorce na silnici tvořené jenom ze zatáček. Bike si to dává a biker má hubu od ucha k uchu. Motor je dle mého perfektní. Zrychlení je okamžité a dvouválcový motor dává výkon přesně tam, kde ho potřebuji. Spotřeba je optimální v průměru 4,2 - 4,5 l/100km mě vyhovuje a přibližně s 20L nádrží dám v klidu 400 kilometrů. Servis motoru je naprosto jednoduchý na základní údržbu a když člověk dělá pravidelný servis, tak mu to motor poté oplatí. Brzdy brzdí dokonale ze začátku, ale jakmile je člověk naložený a má už něco najeto, tak je dobré si brzdění trochu plánovat a předvídat. Krizové situace jsem zatím zvládl s přehledem a to opravdu i na mokru. Zprvu jsem byl odpůrce ABS a hledal jsem jak ho vypnout. Po pár expedicích a několika situacemi, kde mě ABS doslova zachránilo jsem byl opravdu rád za tuto přidanou funkci. Ovladatelnost je výborná, reakce na řídítkách je okamžitá a vedení motorky do stopy je snadné a člověk to prostě baví. Hlavní prvek dobré ovladatelnosti přisuzuji hlavně pneumatikám. Jezdím převážně na Metzeler Tourance, které jsou dražší, ale poskytuje to naprostou spolehlivost. Jízda se spolujezdcem je bezproblémová, ale motor poskytuje výkon buď pro jednoho se zavazadly a pro dva bez zavazadel. To je nejlepší možnost k 650 ccm motoru. Úložný prostor pod sedadlem je ohromný oproti tradičním motorkám. Dám tam s přehledem lékárničku, sadu na opravu pneu, kompresor, základní nářadí a drobné příslušenství. Samozřejmě jsem si ji musel vybavit. Průběh výbavy najdete v deníku motorky. Servis základních věcí je naprosto jednoduchý a nevyžaduje nějakou náročnou mechanickou znalost. Poruchy jsem měl hlavně na hlavní kabeláži vedoucí k hlavním světlům a opravu naleznete v tomhle deníku a jelikož jsem neměl správné vybavení jsem to musel poupravit a to přímo tady.

Motorka samozřejmě se chová nejlíp na silnici, ale lehký terén to zvládá. Musíte počítat s tím, že světlá výška motocyklu není zase obrovská a pokud to neupravíte, tak s off-roadovým ježděním radši nepočítejte. Já beru V-Stroma jako Cestovní enduro a to pro mne znamená, že motorka je hlavně na cestování a když se ztratí silnice a objeví se šotolina či lesní cesta, tak to na tom nic nemění, prostě jedu dál. S motorkou se dají zajet veliké vzdálenosti a cestování na dlouhou dobu nedělá problém. Jelikož Cvrček nevyžaduje nějakou zvláštní péči, chce jen aby se na ní jezdilo.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BoBo1
BoBo1 napsal 02.12.17 v 16:26 10b.

Čau parádni recenze, A super doplňky.

SJ90
SJ90 napsal 27.11.17 v 22:01 10b.

V-strom je skvělá volba, na tom se nedá nic pokazit, a nyní jen jezdit .
Kde končí asfalt, začíná dobrodružství

Luky18
Luky18 napsal 02.02.14 v 19:24

Moc pěkná barva

xvladax
xvladax napsal 24.03.13 v 20:27 10b.

krásná Sůza hodně pěkných výletů

istonbike
istonbike napsal 09.11.12 v 23:59 10b.

Vítej do lesa,se svým novým Stromkem dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách

Více komentářů



TOPlist