renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slavohs
Vloženo 13.5.2021
Aktualizováno 17.4.2024
Zobrazeno 3 011x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dnes už “stará škola”, univerzál, denně v provozu.

prodám za 38.000,- nebo vyměním za pěkný XJ nebo za jiný “kulatý světlo, dva budíky, dva výfuky a vzduch”, info a fotky v profilu motorky...

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Velká kapota, široké sedlo, dlouhá a břichoplaz.

Doplňky na motorce - Deflektor na plexi, vyhřívání Oxford, ukazatel rychl. stupňů, 3x kufr, 12v zásuvka, ochrana předních světlometů,kryt motoru, padací rám, centrální stojan, kryty páček, zvýšení řídítek.

Recenze

Zkušenost po sezóně 2021, cca 12tkm..:
Jezdím na turistu...
Vzhled…je to subjektivní. Já se nezamiloval na první pohled ale mám ji rád. Takový sňatek "z rozumu". Dojem daleko většího objemu.
Mínusy, které uvádím jsou mé dojmy, pro mě důležité. Chápu, když to má někdo jinak.
Černý ráfky jsou ošklivý (.
Posez
+ vzpřímený
+ široká řídítka
+ ochrana před větrem
+ neunavím se
+ ve stupačkách dobrý
- trošku víc zalomená kolena
- potah sedla klouže
Motor
+ dvouválec do L
+ jde fakt od spodu a lineárně.
+ vibrace malé a v pohodě
+ výkon dostatečný
+ dva v jednom(cca do 6 tis je to takový brumla a pak turbína..)
- interval na olej 6tis
- spotřeba oleje cca 0,2 l/1000km
Podvozek a brzdy
+ brzdy nejsou jedovaté ale dobré
+ poradí si krásně s rozbitou silnicích a polňačkama
+ stabilní
+ hodně uveze a nekroutí se
+ předek i zadek má možnost základního natavení
- malé zdvihy
- malá světlá výška
Celkově jednoduchá motorka bez komplikovaných řešení ale taky bohužel bez ABS.

Po prodeji starého dobrého Transalpa jsem využil nabídku kamaráda. Stěhoval se a řekl si o rozumné peníze, navíc jsem motorku pár let znal. Rok výroby 04, dovezená z IT 2018, při koupi tachometr cca 53 tkm. Ale určitě to bylo cca o 20 smotaný.
.
Takže zkušenost zatím...posaz - docela tvrdší a široký sedlo ale trošku klouže, na druhou stranu se neprosedí. Přijde mi, že mám docela dost zalomené nohy - na mojich 178 cm. Kapotáž s origo plexi s deflektorem je opravdu velmi účinná. V dešti mi hodně pomáhá sice nehezká ale praktická zástěrka předního blatníku a kryty páček. Trošku větší je citlivost na boční vítr s kuframa.
Motor...no asi fakt povedená věc. Na mě výkon až až. Přesně podle testů, jde od nízkých otáček ve kterých vůbec necuká a dá se pěkné točit. Zajímavě se s otáčkami mění zvukový projev, jakoby to byly dva různé motory.
Jezdím sám a na turistu, takže podvozek mám nastavený na pohodlí. Nerovnosti filtruje docela hezky i když zdvihy moc nic. Ale světlá výška je docela průser. U mě je ještě díky stojanu motorka niž. Už jsem si s nim několikrát škrtnul. Mám k motorce šusplech, takže tam brzy půjde. Stroma jsem koupil sníženého, teď už je na origo kostech.
Spotřeba: dálnice do 6tis otáček proti silnému větru, silnice pohodově s kuframa ...vyšlo to cca 5,5l. Bere si i olej dle stylu, tak 0,2 na 1000 a na dálnici víc. Když tak na tím přemýšlím, nikdy jsem neměl motku, která si nevezme. Na cestách ocením kapotu i sedlo - jsou fakt super a příjemný motor. Převodovka je přesná. Pohodlný a stabilní podvozek s možnosti základního nastavení. Naopak bych chtěl kola s výpletem, přední 21 a větší zdvihy. Světla se nevypnou ani při startu, svítí obě najednou a to mooc hezky. Jo a budíky jsou také super. Pohodlné cestování je cca do 130...
Takže léto jede a na Mitas Terra Force mám najeto necelé 2 tisíce. Zatím jsem spokojený. Na mokru jezdím opatrně ale s pocitem jistoty. Dovoluje mi docela náklony, má minimální citlivost na "hady" a "koleje". Suchá tráva, polňačky a šotolinky úplně v pohodě. Na hrubém asfaltu trošku hlučnější (ne moc).
Venku pařák, motorka před prací na sluníčku a prasklo mi sedlo. Takže ho asi nechám v zimě přešít.

55700km výměna vzduchového filtru.
Trošku jsme se už se stromem sžili ale stále tam ještě něco schází.

No ale včera 200km v bouřkách a v dešti, místy tak, že byla dálnice totálně pod vodou a nebylo vůbec vidět. Musím opět vyzdvihnout ochranu před počasím. Mokrý vnější kousky rukávů od loktů po ramena a boty. Jinde jsem měl jen "pár kapek ".

58 000 km - nový olej a filtr.
Nové spojkové lanko.

Témeř polovina záři, sluníčko a já mám chuť na kávu u moře. Takže: Praha - Triglav - Rijeka a na jeden "zátah" zpátky přes Vranov nad Dyjí - Praha. Pěkný výlet a motorka v pohodě. Fakt příjemné cestování, ta motorka je opravdu POHODLNÁ- moc na ní nefouká a můj zadek je úplně OK-900km za den! Počasí bylo krasný- jenom jednou normální bouřka, jednou s kroupama a vždy v ČR, teplota min 12 a max 26, celkově najeto 1.950 km... Takový výletíček na 5dní. Dobrý relax. Triglav je fakt nádhera, krása, úplný sen...

61 000km nové svíce. Už jich bylo třeba..

62.000km aktuální stav tacho, čili od května najeto cca10tis...No na to, že se mi ten Strom nějak moc nelíbí,...tak je to vlastně dobré )).

Už vím, co bylo to pískání od zadní brzdy..., takže jsem vyměníl na zadku brzdové desky a kotouč
Tak bude zase hezký víkend, káva ve Slovinsku to jistí...

Prosinec, skoro konec roku a 15 stupňů...boží .

Čeká mě opět olej a brzdovka

Tak jsem nechal vyspravit a potáhnout sedlo v Motopolster. Pecka jednání, práce i cena (viz. foto).

Sezóna 2022
26.3. jsem koukal "lelky", kochal jsem se a ustlal si na pravým boku. I když se motorka “svezla” po trávě, tak se zastavila o betonový sokl a kapotáž je na sr..ku. A moje noha zůstala pod motorkou a je taky na sra.ku.

Je červenec a poprvé jsem si tu motorku prohlídnul sám v klidu, no a zjistil jsem, že jsou ohnuté šavle. Nechápu, ránu nedostali ale jsou o cenťák...cca. Jedna trubka půjde srovnat, druhá má "varhánek". Normálně ale nastartuje na "brnk" a jede...

10.10. Výměna trubek přední vidlice a gufer. Dal jsem nové.

Světlo a blinkry z Jawy, motorka jezdí a svítí, leč řešení není opticky moc nic. Nemůžu teď za ty kousky plastů dávat peníze.
Rozhodl jsem se Suzuki prodat někomu na opravu, nebo na kšeft. Cena za moto Kč 38.000,-
Bude li seriózní kupec, přidám i doplňky (boční kufry, držáky, padací rám a kryt motoru, kosti na zvýšení, nové destičky na předek).
Co je potřeba koupit:
- Lešení, mám sice původní ale nevím zda je možné ho srovnat. Viz foto
- Budiky určitě, mám sice původní bez sklíčka na tacho a vyteklý disp.
- Masku
- Světlomet
- Plast kolem budíků a plast pod masku

Ještě lépe ji vyměním za moto ve stejné +/- ceně… ( CB 500, XJ 600), domluvíme se.
Motorka bez převodu neodjede. Nechci ji opravovat, raději ty peníze za díly “projezdím” ve výletech.

Sezóna 2023
Motorku si zatím nikdo nekoupil, nikomu už se asi nechce pracovat opravovat a upravovat.. No nic, když jsem si ji rozbil tak asi budem jezdit dál spolu )).
20. 5. 23 tak jsem tu moji Popelku trošku protáhl po vysočině.
Dostala nový olej s filtrem….
Červen: výlety podél Sázavy, Vltavy, Berounky nebo toulání vysočinou... stále na prodej nebo k výměně )).
Stále červen a projížďky na Davli a Štěchovice, Karlstejn a Srbsko jsou super. Vikend: Česká Kanada…prostě nádhera.
Polovina července, a je zkrátka nádherně. Ještě jí trošku poupravím a asi vyrazíme opět k moři.
Máme konec srpna. Denně jezdím do práce, plus drobné výlety po okolí.
Tak je 7. září….udělal jsem výměnu oleje v tlumičích, kontrolu předních brzdiček…jsou tak na 30%. Olej jsem dal hustší a zatím jsem spokojený. Tomu vydechlýmu podvozku to
vrátilo jistotu.
Tak krásné září ...krásná projížďka na Jižní Čechy, Vranovskou přehradu a Rakousko. Peckaaa
Půlka září a další krasný víkend. Jeseníky, Orlické hory, Rozkoš... bylo to nádherný.

Kupec se mi zatím žádný neozval, tak na to asi v zimě dám přední kapotáž, Pořádně ji umeju a zkusím ji prodat za 65?.

Spotřeba oleje se snížila na minimum použitím 15w

Sezóna 2024

[b]PRODEJ[/b
Blíží se rozhodnutí. Motorka bude potřebovat investice a nějakou práci (teda když ji někdo bude chtít dát do orig). Nemám místo a ani moc chuť. Rád bych něco víc klasického z 80' nebo 90' let.

-pneu; Už jsou nové - Mitas
-řetěz; určitě (články se špatně otáčí na čepech), zuby do špičky
-kontrola ventilů
-začalo něco ťukat ve vidlích a nevím co
-pak drobnosti, na který kašlu ale jiný by vyskočil z kůže ( závažíčka do řídítek, gumička na řadičce, ...)
-přední kotouče jsou tak na sezónu
-olej ve vidlích ( mám koupený) - uděláno.

Takže prodám i s rámem, šutzplechem, bočníma kuframa i s držáky. Přidám zbytky plastů a lešení z předku i s ochrannou mříží před světlomety, kosti na zvýšení, nové přední desky, spojkové obložení, viz fota.
Cena tak cca 38 tis. Jestli se někdo bojí se šroubováku, ať ani nevolá.
Stále bych rád XJ 600…

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_Kibo
_Kibo napsal 07.06.23 v 19:09 10b.

Moc pěkná. Ať ot jezdí

Jojko
Jojko napsal 18.05.21 v 12:21

Měl jsi dát kratší kosti oproti originálním, potom to tolik neškrtá. Zalomené nohy jsem řešil zvýšením sedla na 880 cm a je to teď OK (195 cm) Stromek je pracant a pohodlný i svižněji to umí.

Goodji
Goodji napsal 15.05.21 v 03:56 10b.

hruso25
hruso25 napsal 14.05.21 v 08:37 10b.

Presne tie isté pocity som mal, keď mi v garazi namiesto Aprilie 650 Pegaso3 zaparkoval stromček.
Ono výberom Suzuki DL 650 V-Stromu je vecou rozumu ako srdca. Ziska si ťa až časom, keď verne a poslušne slúži. Je to taky tichý pracant, ktory keď zatiahneš za plyn tak vie vystrčiť rožky.
Moja manželka mi najprv vyčítala vymenu motorky, tvrdila že je taká istá ako Pegaso, len raz taká drahá, no ale teraz nedá na ňu dopustiť.
Anakke3 som vymenil za Mitas Terra. Zatiaľ neviem či to bol dobrý nápad. Čo som si prešiel recenzie tak tie mitasky chvalia.
Želam ti veľa šťastnych a bezpečných kilpmetrov.

findejs1310
findejs1310 napsal 13.05.21 v 16:44 10b.

Pěkný a pohodlný strojek

Více komentářů



TOPlist