PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Samoseto
Vloženo 30.9.2011
Aktualizováno 15.11.2011
Zobrazeno 2 670x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Zařadil jsem se mezi krotitele pekelné zx10r... :)

Více fotografii

Recenze

Kawasaki zx10r Ninja Supersport Yellow - TwoBrothers racing, Xenon, KN

Pokud by měla být charakteristika jen pár slovy, řekl bych: "Kde jsi byla lásko celou dobu?!!" :D, nebo taky: "Jaderný reaktor!!" :D
"Kudy se do toho sakra strká Uran...?!!" :D

Po předchozím sedlání strojů typu CB500, CBR600f stunt, zx6r,zx9r, 954 Repsol a 954 stunt musím konstatovat, že toto je naprosto jiná liga, nicméně téměř ve všem lepší.

Výkon:

Po první pravděpodobně zkušební a předkupní jízdě drtivá většina jezdců stejně jako já sesedne z oře s mírně třesem destabilizovanými končetinami, ale musím Vás ujistit, že to dalším seznamováním se se strojem přejde. Způsobuje to ufám pocit, že tah neskončí, či snad obavy, že pokud pořád budete držet plynovou rukojeť v poloze "palba", regulérně budete muset za chvíli řešit stejné problémy jako posádka vesmírné lodi ze seriálu Star Trek při přechodu na některý z vyšších stupňů světelné rychlosti... :D V technické dokumentaci uvedených 128,7 kW, navíc navýšených o přínos úprav někam do poloh 135-140 kW, je si myslím dost objemný orchestr na to, aby člověk přemýšlel, jestli může hrát celý najednou, s největší pravděpodobností Vás většinou omezí trasa, kterou jste zvolili, či Vás uvede zpět v realitu poloha, kdy jste na krovkách, testujete funkčnost pohyblivého ústrojí a hledáte kam jste svým běsněním poslali stroj... :D

Každopádně jedno, 7 tisíc otáček je hranice mezi jedu a letím. Do 7mi jste schopni zvládat špatný povrch, vychutnávat pomalou jízdu či nízkou spotřebu. Od 7mi ovlivníte svou akcelerací rychlost rotace zeměkoule a jste schopni vychutnávat nasrané stádo, kolo v luftě a až všechny čidla a napínáky zareagují na Vaši volbu, tak i hladce poslušné ovládání zdánlivě neomezené síly toužící Vám ujet s rukou a zápěstím... :D

Brzdy:

Kámen úrazu! Ona svou až téměř zbytečností pověstná zadní brzda, sloužící jako kamarádka ulehčující té přední její namáhavou práci, asi ani nemusí být zmiňována, nicméně po asi dvouměsičním se sžívaním se strojem, musím konstatovat, že výměna přední brzdové sestavy je nevyhnutelná. Její naprosto nedostačující nadimenzování by zřejmě bohužel asi časem zapříčinilo trvalou deformaci těla vedoucí stroj... :D
Okamžitě Vás o tom přesvědčí chvíle, kdy marně přemýšlíte jak vměstnat oblouk trajektorie Vašeho stroje během klopení do zatáčky, která má o mnohem menší poloměr, jen proto, že jste si ji prostě nedokázali předbrzdit... :D
Údajně jsou možnou vyhovující náhradou brzdy zx6r 08...

Poloha jezdce:

Konečně! Konečně stroj, kde když jdu v rychlosti do klubka, tak nemám pocit jako bych se snažil omotat kolem kubíkové nádrže na stavební vodu, stroj kde si nepřipadám, že řídím židli z Ikey. Sportovně "ležet" na tomto stroji nebolí jako u jiných, kde je to sportpozice jen na půl. Negativem je snad jen trochu moc místa za Vámi, tudíž i během jízdy se spolujezdcem mezi Vámi... Co s tím? Dále bych snad ještě přesunul přední stupačky víc dozadu a změnil úhel celé sestavy stupačka, řazení, brzda atd., ale to už je přece dávno řešitelný detail...

A tak dále a tak dále...

Jestli jste to četli tak díky a přeji prázdné cesty...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
La_Goon
La_Goon napsal 25.05.15 v 21:45

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 22.02.12 v 11:13

Pekná Kawa máš ode me 10bodu.

Iliss
Iliss napsal 09.10.11 v 20:06

aaaa další ninják na světě...ať pěkně jezdí a Marku hlavně hodně km bez nehod...

Vladik-Moto
Vladik-Moto napsal 05.10.11 v 16:41

Jojo, parádní kousek

Gogolas
Gogolas napsal 04.10.11 v 17:10

Krasavice, krásná kombinace

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist