renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KapitanMasakr
Vloženo 17.7.2016
Aktualizováno 9.11.2017
Zobrazeno 2 959x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 3

Popis motorky


Motorka za tuhle cenovku nemá konkurenci.

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Ovladatelnost. Power. Ry chlost.

Motorku bych doporučil pro - Už umi transportovat rychlejc, jak mašiny 1, 2 generace, tak asi pro ty co se na staré vráně domlátili v přijatelné rychlosti a nemuseli si potom přes pole běžet pro svou rozbitou šišku.

Recenze

Tak moje recenze na zx 10r 08.



Zprvu chci začít tím, že téhle kawasaki + nasledujici roky by měl patřit titul hondy (full control), protože jsem na ovladatelnějši motorce dosud nejel.

A teď trochu negativ : Motor je o proti s1000rr málo agresivní jede jen hodně na vrchu a to je předni kolo prakticky neustále lehce přizvednuté ve vzduchu, což trošku znemožňuje operace v zatačkach na plný výkon a max. vykon mužeme použit až za apexem při narovnavani motocyklu.

Když to vše shrneme mohl by člověka na super drahe super silne desitce nakekelit i člověk na Gsxr srad za 30 tis. což se i stalo, ale jen na krátkých okreskách za husteho provozu stará mašina má prostě výhodu s kterou se musí počítat.

Převodovka, spojka, spojkova pačka :

Jak už bylo v redakčním testu napsáno páčka je moc krátká, nejlíp se mi jezdilo v teniskách, jinak motoboty = katastrofa ta noha se tam prostě nevejde je to nepohodlne, nebezpečne a nanic. Dalši věc je samotna převodovka maká skvěle, ale proč proboha točí na 1 do 180 km/h a na 5 se dostanu na 300 ?
Mám takovou teorii, že výrobce chce šetřit motor a tohle nuti jezdce aby ho tolik nedržel v červenem, netrapil ten motureček a motureček déle vydržel.
Nicméně pokud dobře změníte převody, nebudete muset řadit častěji, než u běžných supersportů a z kawy se stane totální bestie (né že, by byla s klasickými převody pomalá, i tak vám pěkně muže zapálit koudel u prdele) nejlepší věc na tom je, že nepřídete o maximálku 300km/h na 6. :)))
Nakonec jedna přijemná zajímavost neutál tam za jizdy prostě nedostanete, takže se nemusíte bát, že vám tam před zatáčkou omilem spadne a vy se rázem ocitnete v příkopu, ale byl jsem zvilký rozjet to na 180, prdnout neutral a domu skrz celou vesnici dojet s vyplým motorem jako na kole tomu už je bohužel konec.

Tlumič řízení :

Teď se vyjadřim o mechanickem co je i na roku tušim až 012 a je to absolutní, kolosální sračka. Okamžitě vyhodit, vyměnit střeva, ať ho naladíte, jak ho naladíte pořád bude měkej, jak kdyby v něm bylo pérko z propisky, je to nebezpečné a je to k ničemu.
Jen pro info tlumič řízení z RSV mille 1999 byl mnohem tužší a lepší o tom není sporu a je to velká ostuda, v tomhle má na vrch rozhodně s1000rr a konkurence.

Brzdy brzdy :

Z bezpečnostnich duvodu okamžitě nasadit panceřovky, brzdy nejsou ani u tohodle roku extra spolehlivé. Mohou selhat kdykoliv a to pořádně, jak už bylo v redakčnich testech u všech desitek napsáno do doby, než se tam dostaly bremba : pro silnični provoz dostačujici, pro polety a okruh NE!
Není to tím, že by to člověk neustále rozpaloval a neuměl jezdit za vedra jem to prostě na křižovatce promačkl na grip a prolit jí za plneho provozu Tokico prostě nedobrzdil, nechtělo se mu.
Brzdy jdou vykopat, nasadit bremba pístky a je po problemu, nejlépe samozřejmě takto upravený motocykl už koupit.

Posez:

Je to asi nejsportovnější ze všech mašin, ale i já 193 cm se tam nadherně složim, zbyde ještě spoustu místa, štít mě nemláti do palice, jakou u hondy, nefouká je to super. Po 200km se to už nedá, hold moto na okruhy, všechno bolí, je to nepříjemné, když chce člověk i přesto stále jezdit, hlavně večer, když slejzá z mota a chodí, jako namrdaný kačer u téhle motorky je ta chuze znát asi nejvíce, ale maximální ovladatelnost prostě něco stojí.

Odolnost vuči padum a narazum :

Protektory jsou nutností, při pádu se okamžitě doformuje rám, kyvka, je to hodně náchylné, jako z papíru, ale někde se ten úbytek váhy musel projevit.
Takže nejlépe padací rám, všude rolny, náraz do auta = téměř vždy totálka, u konkurence se tato odolnost liší modelovýmy roky, ale většinou jiné moto přežije o hodně více.

Shrnutí :

2011 je dodnes asi motorka s nejhezčí maskou, pokud vychytame zde zmiňované mouchy je to skvělý, těžko překonatelný stroj, kterému ovladatelností začly konkurovat až motocykly s podobným výkonem a semiaktivním podvozkem, tudíš je to skvělá nadčasovka s cenovkou přesahující 200 tis.

Honda je slabá, R1 má big bag, Gsxr je obyčejná, Rsv do DTC také.
Zbylo s1000rr se skvělou výbavou, sílou, agresivitou gsxr a naše 10tka, která má podstatně většího závodního ducha, ale výběr přesto zustane jen na vás.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Farage
Farage napsal 01.11.17 v 18:13

Nikdo nejezdi jako KapitanMasakr

Sonicek
Sonicek napsal 26.07.17 v 19:04

ElFidel
ElFidel napsal 01.08.16 v 22:44 10b.

Jen do toho!

dejf.
dejf. napsal 26.07.16 v 09:54

Von si ten vul, kteryho predjizdej i kochacky na coprech koupi litrovou ninju, ja se poseru
Pochop chlape, ze ikdybys tam mel 300 koni, furt ti budou kluci na třiapůle zle ujizdet Je to o rizeni a ne jenom o konich a toceni heftem.

alfa33ti
alfa33ti napsal 19.07.16 v 23:09 10b.

10b za motku, -10 za ty kecy

Více komentářů



TOPlist