stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bubrak-ZX10R
Vloženo 2.8.2007
Aktualizováno 8.1.2019
Zobrazeno 41064x
HODNOCENÍ PROFILU OD 241 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


upozorneni - texty nize jsou dost zprehazene, je to proto, ze jsem to vyplnoval jiz davno a mezitim se ty sekce ve formulari ruzne vymenily, zprehazely a proto je text nyni zprehazeny, mozna to nekdy dam do kupy, ale nevim kdy )

Více fotografii

Motorka koupena od typek od slanyho - prodejce nalakoval motku po nehode, pricemz navysil cenu (puvodne prodaval za mene bez lakovani), ale neopravil drzaky na kapotach, cili naprosto vyhozeny penize, musel sem vse znovu opravit a lak prisel vnivec samozrejme. kecal o maximalce 320 ve dvou :-D na druhou stranu mela motka uz inovovany alternator a jela fakt pekne, tak sem pak ani nebyl tak nastvanej a neresil to.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Narazil jsem na lehlou ZX10R za slusny penize, na ktery jsem jeste dosahl pres pujcky, a povazoval to za vetsi krok kupredu ze ZX9R, coz se potvrdilo.

První dojmy - KN + ladak, mam ji od soboty (28.7.2007) První dojmy z projížďky (testovací před koupí) byly naprosté ohromení výkonem a divokostí, lehkostí k wheelie a k tomu i znatelně menší olítaností než byla má předchozí ZX9R 98 s 65tis km najeto. Nicméně prvních 14 dní nastoupilo lehké rozčarování z malosti = menší ochrana před větrem při vysokých rychlostech, menší stabilita, prvotní špatný pocit z horších možností cestování, a trochu pochyby o tom zda to byla správná volba. Ale pak jsem ji přišel na chuť, poznal jaký charakter a neutuchající zábavu (i při cestování) nabízí a čím déle jsem na ní jezdil, tím víc mě to bavilo, a trvá to již 5,5 let a 68tis km (k 4.12.2012), zatím jsem nepoznal lepší motorku pro moje potřeby, snad jen novější ZX10R od 2008 či spíše 2011 (tu zatím jen z doslechu).

Recenze

recenze na m.cz

https://www.motorkar...ki-zx10r-27365.html?



Zkušenosti:
Uz ji mam 9 dni, maximalku jsem si zvysil na 312 km/h (dle otackomeru, 299 tam je pri 12500, tacho uz neukaze 300, pak to vylezlo do 13000 jeste, tam zacina cervene, omezovac je ve 14000, tam ma napr. 1.stupen 168km/h).Zvykam si vic a vic, hlavne na jezdecnou pozici, ktera je rapidne drastictejsi nez ZX9, nicmene nasel jsem si pohodlnou polohu, pri vetsich rychlostech mam lokty oprene o kolena a nelezim na zapesti, to je celkem v pohode, v nizsich rychlostech je ta pozice trochu pseudo, ale da se to celkem, delsi jizdy by nemely byt problem. Horsi je to ve dvou kdy spolujezdec tlaci zezadu kvuli sklonu zadni sedacky (sedel sem i vzadu a je to opravdu velmi neprijemne). Snad to vyresi mono-rack (ze ZX9, musi se udelat redukce) a nejaka madla na nem. Uvidim. Ted mam plasty na svareni, tak uz nebude tak 'bezchybna', uvidim jestli dam opravit i lak, ale spis v zime, az se doladi prip. dalsi chyby a pribudou jeste svary.

Doporucuju nejezdit proti nikomu sprint do kopce. :)

6.11.2007: nova top speed na zadnim, 190km/h

8.12.2007: nova top speed na 2ku, 208km/h (konecna, omezovac)

dalsi top speed (omezovac) - na 3ku 246, na 4ku 280, na 5ku 310

Cesty: Tak uz jsem projel Slovensko, za den sem najel i 800km a je to pohodicka nejvetsi. :) Oproti ZX9 trochu vyssi spotreba, (uplne stejna jako mel kamos na Z750 '07, obcas trochu nizsi) jeste kouknu na vzduchac. Zajimavy jsou predni vidle, kde oproti ZX9 neni citit tolik nerovnosti a i D1 je prijemnejsi, taky pri prudsim dopadu ze zadniho je to jak do perin. Super super. :)

25.1. 2008: Elefanten treffen, naprosty masakr, vice info zde:

Elefantentreffen by Bubrak

Cestopis: Mam tam ted predni gumu 110 a zadni 180 a je to v klidu (ma byt 120 a 190).

1.3.2008: Uz je nazuta zase predni 120, Supercorsa, motorka je takova klidnejsi, stabilnejsi, vic jako K5. Mam najeto 9tis km na ni a nemam co vytknout. Supr supr supr. :)

Další info: Zatim 258km/h, na zadni plynem v 6-7tis, vyplachem jsem nezkousel, spojkou klasika ve 4tis. Drzi pekne po zadnim rovny smer, v tom je stabilnejsi nez ZX9. Jo a antihop je super!

Reportáž: Zatim sprint v Hoskovicich 10,68 ale v tride 10,5 takze jsem nejel naplno.

V poslednich Hoskovicich 2008 cas 10.42 a to jsem jeste zavrel na konci plyn. Polepsil sem starty a pak nahore to leti jako blazen, CBR1000 04 proti tomu nejede.

30.9.2007: Jsem naprosto uplne maximalne spokojenej! Nejlepsi motorka jakou jsem si mohl prat. :) Ted s tim monorackem mi vubec nic nechybi, na turistiku paradicka (staci si fakt zvyknout), na blbiny paradicka, nemam zadnou vytku,dalsi bude ZX10 08 asi. :o)) Uz sem najel asi 5500km a je to nejlepsi! :o)))





zavady:

ODO 44600km, rozklepany drik ventilu, nutna vymena, prvni zavada, kterou mohu pripsat na vrub vyrobci, po 42tis ujetych na ZX9R a 32tis km na ZX10R

ODO 51000km, rozklepane driky 2 ventilu (ten novy je ok, ale jeho sousedni), vidim to na kombinaci vlivu KN filtru + ladak s nekvalitni cementaci koncu driku, tezko odhadnout po rozebrani hlavy zjisteno - 2 ventily KO, 3 zdvihatka KO (obrousena, jedno s vyklepanou ryhou), 1 vacka KO (zbrousena o 2-3mm), dalsi zdvihatka velky pitting, v poradku jsou snad jen 2 z 16ti, vymena cele hlavy za jetou (udajne 7tis km), nove rozvody (retez, napinak, listy), tesneni pod hlavu, kontrola alternatoru (ten zcela ok)

zajimave odkazy:

nosice
OEM dily!!!

alternativa Denso ke svickam NGK CR9EIA9 je Denso IU27D

UAMK Autostyl

test day sprinty 24.4.2010 casy (s rozklepanymi 2 ventily, ubrousenou vackou o 2mm, zbrousenyma zdvihatkama):
10.656 .533 .553 .368 .415 .512 .430 .539 .528 .450

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SPIJKER
SPIJKER napsal 08.01.19 v 00:07 10b.

TVL takova stara vrana...a co nadela radosti vid...

Jura46x
Jura46x napsal 04.01.19 v 22:40 10b.

Největší, historicky známý test první ZX10R, co se dá kde vyštrachat. Body za mašinu aj za přísun informací

Bubrak-ZX10R
Bubrak-ZX10R napsal 26.12.18 v 20:46

dneska prekroceno 120 000km

Více komentářů



TOPlist