renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zx-10RCarlos
Vloženo 15.2.2011
Aktualizováno 31.3.2020
Zobrazeno 10 818x
HODNOCENÍ PROFILU OD 95 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Prostě Kawa a zelená. Letí jak postřelený prase. Je to mazec.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Lehka rychlá, dobře ovladatelná. Trochu slabší brzdy.

Motorku bych doporučil pro - Pro člověka co má rozum.

Doplňky na motorce - Zádné doplňky navíc montovány nejsou, krom výfuku Red Scorpion, K&N filtru, GIPro Atre, přepačko Arashai a guickshifteru od Heal Techu.

Recenze

Kawasaki ZX-10R se stala legendou takřka okamžitě po svém uvedení v roce 2004 na trh a nutno podotknout, že si tento status bezezbytku zaslouží i dodnes.


Kawu jsem koupil na podzim roku 2009. Najezdil jsem s ní 20.000km. Koncovku výfuku Scorpion jsem trochu předělal pro lepší zvuk, gumy DUNLOP Sportsmart, vzd. filtr K&N, panceřové hadičky, zlaté doplňky (páčky Titax, stupačky rolny na zvedák a zlatý řetěz D.I.D), tlumič řízení Trible Performance. Zobrazení zařazené rychlosti GIPro ATRE. Malé blikače vzadu s odporama. Polep. Kryt zadního sedla. Stejně se mnou nikdo nechce jezdit, vejde se pod něj více věcí .






Trochu informací o motocyklu samém:


Motor


O pohon motocyklu Kawasaki ZX-10R z roku 2004 se stará, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 998cc, který dává nejvyšší výkon 175 koní při 11700 ot/min a kroutící moment 115 Nm při 9500 ot/min. Hodnoty jsou to opravdu dost dobré, zátah motoru je neuvěřitelný, stejně tak jako jeho zvuk, aby jsi z něj dostal to nejlepší, musíš ho trochu vytočit do vyšších otáček. To ale vůbec nevadí, protože motor se vytáčí ochotně a vysoké otáčky vyloženě má rád. Zrychlení z klidu na čtvrt míle zvládnete za 10.7 sekund a můžeš pokračovat dál až k maximální rychlosti 295 km/h. (Bubrák spočítal že až do 312km/h, to ale na tachometru neuvidíš ten je jen do 299km/h). ZX-10r je osazená šestistupňovou převodovkou, která je vhodně odstupňovaná, občas se podařízařadit falešný neutrál. Kupodivu se mě to stává když jedu volnou jízdu s vymačkaváním spojky.


Ovladatelnost


Jízdní vlastnosti jsou skvělé a nejvíce oceňuji stabilitu za jakékoliv situace.Dobře ovladatelná. Rám je výborně vyvážené a motocykl umí být na jednu stranu krásně předvídatelný, ale na druhou může být také kousavý a hůře zvládnutelný, a to hlavně pokud to přeženeš. Ovladatelnost je hlavně při vyšších rychlostech velmi dobrá, Kawasaki jde do zatáček s nadšením a krásně reaguje na každou změnu směru jízdy. Vyzvednout musím určitě také odolné a výkonné kotoučové brzdy, které disponují kotouči o průměru 2 x 300mm vpředu a 220 mm vzadu. Dobře se dávkují. Ještě lepší výkon brzd zlepší brzdové třmeny z ZZR 1400.



Výbava


Všechno důležité pro jízdu má, nic navíc. Budík je docela moderní, skládá se z otáčkoměru, mohl by být lépe čitelný, malé čárky po obvodě LCD nejsou moc vidět. Uprostřed umístěný digitální tachometr, teploměr a stopky ovladané na levém struženém ovladači gripu. V základní výbavě není ukazatel zařazené rychlosti, který mě docela chyběl. Použil jsem GiPro Atre které dokáže měnit i palivovou mapu se třema režimama. Čitelnost LCD na přímém slunečním světle není žádná sláva. Sedlo je umístěno ve výšce 825 mm a nádrž pojme 17 litrů paliva, což stačí na dojezd zhruba 225 km. Přední světlomet je docela výkonný, vyměnil jsem žárovky s větší svítivostí. Zpětnýmá zrcátka, jsou dostatečně rozměrná a poskytnou slušný přehled o dění za tebou, jelikož jsem mohutnější postavy musím pohled do zrcátka směrovat mezi trup a ruce.


Shrnutí v číslech


Zdvihový objem: 998 cm3, čtyřválec čtyřtakt
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi vstřikování
Emise Euro 2
Startér elektrický spouštěč
Vrtání 76.0 mm
Zdvih 55.0 mm
Kompresní poměr 12.2 :1
Max. výkon: 175 k (129 KW) 11500 ot./min
Max. točivý moment: 115 Nm 9500 ot./min
Počet rychl. stupňů 6
Odpružení kola vpředu (průměr x zdvih) 43x120 mm
Odpružení kola vzadu 125 mm
Úhel hlavy řízení 66.0 stupňů
Výška sedla 825 mm
Stopa 102.0 mm
Rozvor 1385 mm
Typ rámu dvojitý páteřový hliníková slitina deltabox
Brzdy přední: 300 mm , , 4 pístkový třmen
Brzda zadní: 220 mm , , 1 pístkový třmen
Pneumatika přední: 120/70-ZR17
Pneumatika zadní: 190/50-ZR17
Rozvor: 1385 mm
Hmotnost: 170 kg
Maximální rychlost: 312 km/h (podle Bubráka)




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matesvfr
Matesvfr napsal 07.05.17 v 01:16 10b.

koukám že jezdíš podobný trasy jako já tak si to užívej a třeba se někde potkáme

context
context napsal 25.02.15 v 16:02 10b.

nádherná kawa , radost pohledět, přeji hodně najetých kilásku bez nehod a ať ti dlouho slouží

Chuaann
Chuaann napsal 14.03.14 v 19:56 10b.

KAWA

justyn
justyn napsal 03.12.13 v 10:49 10b.

Máš to pěkný člověče Jasných10b

Hubertwolf
Hubertwolf napsal 25.09.13 v 19:15 10b.

pěknej kousek ať slouží

Více komentářů



TOPlist