renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bubrak-ZX10R
Vloženo 2.8.2007
Aktualizováno 8.1.2019
Zobrazeno 45 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 241 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 26 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 165000
Silné stránky

motor, podvozek (horsi na drom ale bomba na jezdeni pro zabavu), spolehlivost, trvanlivost, zabavnost, pohodli, antihop spojka

Slabé stránky

predni brzda - vyrazne pomuze vymena brzdicu (za Nissiny ze ZX6R 07+ ci ZZR1400 06+)

zadni sedacka je hodne z kopce (06 uz ma rovnejsi), chystam precalounit

Moje úpravy

KN filtr, ladak Yoshimura, predni brzdice Nissin, modre parkovacky, alarm, nosic na kufr, cigaretova zasuvka, xenon lampa, padaky, karbon kryt motoru, vyhrivane rukojeti Oxford

mam pripravenou radialni pumpu ze ZX6R 07

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5.1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu monokok

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady pri koupi po nehode: tece prave viko motoru, urvany drzak chladice (coz posleze zpusobi prodreni svodu), zkrizene vidle, ulamane plasty

pri provozu bez problemu, az v 46tis km rozklepany drik ventilu, nutna vymena, vyjimka - vada materialu

moje nehoda (podklouznuti predku v Sosnove) - rozbity predek (plasty, nafuk), stupacky, zkriveny rafek, vidle

spadnuti ze stojanku (z kopce) - obe stupacky na prave strane, brzdova packa, vyfuk jsem vezl domu na sedacce :-D

Sport

Úpravy motoru serie, jen filtr a vyfuk
Úpravy brzd. systému predni brzdice Nissin
Použité pneumatiky co se najde u popelnic


TOPlist