Bytelná kráska, která přes mnoho kladů a nadčasově skvělou technikou nesplnila očekávání a nestala se mojí cestovatelskou společnicí
Recenze
Motorku jsem si vyhlédl na jaře 2008 u kamaráda v jeho mnichovském skladišti, kde z pod hromady harampádí prokukovalo jen přední světlo. Jo, na tom jsem ještě před osmi lety jezdil sdělil mi spolu s cifrou patnácti stovek EUR. Tehdy jsem zdvořile odmítl, ale na podzim téhož roku jsem ji už měl na přívěsu za autem a upaloval k českým hranicím. Nakonec mě stála tisícovku a 40 EUR navrch (pokuta za rychlost s vlekem).
První dojem byla hromada nepojízdného šrotu, ale já už se těšil na zimní večery v garáži. Po umytí a částečném odstrojení jsem byl příjemně překvapen, žádný zbastlený vrak, nic nepoškozeno častým nebo nešikovným rozebíráním.
Takže následovaly výměny všech náplní, kompletní rozebrání karburátorů a jejich 24-hodinovka v ultrazvukové lázni. I po jedné zimě dovede benzín (nejvíc vysokooktanové s přísadami jako blue oktan, V-power atd..) zalepit šoupátka, tady bylo vše totálně slepené a neprůchozí. Ještě líp vypadala nádrž, kde zůstalo 2/3 osm let starého benzínu. Vrstva bílé sraženiny a rezu se prakticky nedala odstranit, už jsem se chtěl poohlédnou po jiném tanku, ale jak tak sedím před garáží, pokuřuji, počumuji, padla mi do oka halda štěrku 4/8mm určený pod dlažbu. Naplnil jsem tank ca do 1/3 štěrkem, přidal trochu vody a pak jsem třepal, šejkroval jak barman a točil se jak míchačka. Když mě po půl hodině skoro upadly ruce, vysypal jsem tank a tem byl čistej jak z fabriky.
Když už to bylo venku, vyndal jsem z karbců škrtící přepážky (kovové redukce v sání lze vyloupnout, gumu okolo zbrousit na max. průměr), dal jsem tam větší trysky(ani ty větší nejsou stejné pro přední a zadní válec) a rázem bylo z 39 maximálních 44kW.
Zbytek byl standart - svíčky, ventily.
Někdo tady ve recenzích tvrdil, že letmo uložený kolo je skvělý při defektu na cestách. Asi nikdy nezkusil povolit centrální matici, ha ha.
Start byl ůžasný, moje první motorka s benzínovým čerpadlem, chytla na první otočení.
S prvním sluníčkem 2009 jsem byl na silnici a kochal se příjemným zátahem (říkám příjemný, ne vitální, úžasný či brutální). Bohužel jsem vyšší postavy (188cm) a posed mi nebyl po delší jízdě úplně košer.
Přidal jsem větší plexi od GIVI, řídítka jsem nástavci rozšířil asi o 4cm.
Zjištění, že po 100 km jízdy mě bolí nohy od divné polohy stupaček a brní koule k nevychcání mě zchladily v nadšení. Jízda se spolujezdkyní (50kg, žádná rocna)nad 100km byla pro oba nesnesitelná, asi nejvíc vadily vibrace od motoru, které byly už od 5500 ot. citelné. Nechal jsem povozit celkem asi čtyři kamarády včetně dvou co je motorky léta živý a všichni se shodli na nepříjemném posazu, vibrace jim vzhledem ke krátké projížďce tak nevadily.
Těšil jsem se na nezmara na dlouhé cesty, ještě navíc relativně málo jetého a v perfektní kondici, celkovým rozložením a složením osahaného pro případné opravy na cestách, ale výše uvedené jsem přetrpěl jen jedno léto a pak šla dál. I tak jsem ji obrečel, byla moc pěkná.
Škoda, trojice Revere, Deauville a Transalp mě přišly jako báječné cestovatelky, já z toho Revere vylučuji.
Pěkný popis.Motorka je taky hezká,dal sis s ní dost práce,a tak škoda toho výsledku. I tak posílám 10 bodů - snad slouží jinde k větší spokojenosti.